Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart lese bok. :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal snart lese bok. :opplyser:

Leser du fortsatt "En plass i solen"?

Skrevet
:Nikke: Det går ikke så fort fremover, men tror jeg blir ferdig med den senest i morgen formiddag. :opplyser:
Skrevet

:vinke: Hei alle sammen.

Har dere hatt en fin helg?

Ja, veldig. :jepp:

:vinke: Bahia, lenge siden jeg har sett deg. :)

:vinke: Hei K82.

Ja, det er lenge siden nå. Jeg har ikke rukket å være her så ofte i det siste, mye som foregår :)

Alt bra med deg?

Skrevet

Nå er jeg ferdig med "En plass i solen." Den var helt ok, men ikke noe mer enn det.

Skrevet

Hvilken bok skal du begynne på nå?

Skrevet

Kamerater,

I hylla under stuebordet mitt ligger en halvlest bok av Engels, en såvidt påbegynt bok om Mao og 'Staten' eller noe av Lenin. Tørre greier :ler:

Revolusjonær hilsen

Vidvandre

Skrevet
Hvilken bok skal du begynne på nå?

Min mor skal finne en som hun leste da hun var ung.

Den heter "Kjærlighet i koleraens tid" og er skrevet av Gabriel Garcia Marquez. Hun sier den er veldig bra og da stoler jeg på henne. :)

Skrevet

Den er sikkert bra når din mor sier det!

Skrevet

Hun pleier å anbefale gode bøker. :jepp:

Den er visstnok på loftet, og der er det kaldt så jeg vil ikke gå opp og hente den selv. :ler:

Skrevet

I morgen skal jeg fjerne to føflekker på ryggen :opplyser: Den ene har forandret seg litt, så jeg er litt bekymret :opplyser:

Skrevet
I morgen skal jeg fjerne to føflekker på ryggen :opplyser: Den ene har forandret seg litt, så jeg er litt bekymret :opplyser:

:klem: Det er sikkert ufarlig, men bedre å fjerne de enn å beskymre seg.

Skrevet

:jepp:

Det er også veldig vanskelig for meg å følge med på de også når de er på ryggen. Så bort med de :)

Håper det ikke gjør vondt da :)

Skrevet
:jepp:

Det er også veldig vanskelig for meg å følge med på de også når de er på ryggen. Så bort med de :)

Håper det ikke gjør vondt da :)

Jeg X for at det ikke er vondt.

Pcen min ha slaatt seg over paa engelsk, og nekter aa gaa tilbake til norsk. :snurt:

Skrevet
Jeg X for at det ikke er vondt.

Pcen min ha slaatt seg over paa engelsk, og nekter aa gaa tilbake til norsk. :snurt:

Dumme PC :snurt: :snurt:

:helen: for X'en :nigo:

Skrevet

Det var forresten ikke i dag jeg skulle til legen likevell :opplyser: Jeg hadde tatt feil av datoene :fnise:

Det er i morgen :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...