Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare innom en liten tur og hilser på. :)

Skrevet

Så mange ukjente navn det var i trulta tråden da. :hakeslepp:

Skrevet
Så mange ukjente navn det var i trulta tråden da. :hakeslepp:

Trulta er populær :nigo:

Skrevet

Trulta er kjempekoselig, så det er ikke rart hun er populær. :jepp:

Skrevet

Det o store siteringsinnlegget mitt!

Min dag:

Holder på å avslutte fjorårets lønn på jobb. Litt av en jobb. Fint at jeg har noen å ty til når jeg står fast. Håper jeg blir ferdig i morgen.

Så til noe litt mer hyggelig, i kveld har jeg vært på aerobic, morsomt med nytt program, uke nr 2 med dette programmet. Litt danseinspirert program, ble heldigvis mer svett i dag enn forrige torsdag.

Men for ett herk å parkere utenfor treningssenteret i januar, det er jo litt snø her, så den tar bort litt plass, men bilene står jo strødd. Men skal innrømme at jeg var en av dem som parkerte "litt pussig" i dag. For å komme meg frem igjen, måtte det litt rygging og litt første giret, for så å rygge litt til, så kom jeg meg frem :klappe:

:goodbye:

Jeg liker også saltrening, trulta. Step og koordineringstimer ellers passer meg godt, jeg har også danset funk og line-dance, som jo er god trim. Men sånn som vi bor nå + at vi har hund, så vet jeg at det ikke vil fungere med treningssenter, så da begynte jeg heller å jogge. Jeg løp langdistanse tidligere, så jeg har det litt i beina også kan jeg styre selv når og hvor langt. Fint å ta med hunden også; han synes det er gøy når det blir litt tempo :) Ulempen er jo været da; blir liksom litt dårligere med jogging nå som det er så kaldt.

Hva er funk for noe?

Du får jo god trening av Passopp (hunden) Så artig at han liker tempo, men du er heldig som har en som har veldig lyst at dere skal ut en tur. Fin motivator!

Har har det blitt mildere i det siste, fortsatt minusgrader. Satser på at vi snart på mildvær! Det er jo lov å håpe på det.

Jeg syns forresten at det er alt for få hunder som heter Passopp!

Bare ramler innom og sier hei jeg! Har jo ikke kunnet unngå å legge merke til at du liker de samme saltimene som meg - noen ganger har jeg nesten lurt på om vi trener på samme senter og går på de samme timene! :skratte:

Men vi gjør nok ikke det :)

Måtte jo se hva du trente jeg.

Jeg trener på et ganske lite treningssenter, men flinke instruktører der. Så jeg tviler også litt.

Er dine favoritter step og aerobic også?

God helg Trulta :klemmer:

God helg til deg også Ulva! Kose deg med besøk :)

Bare innom en liten tur og hilser på. :)

Gleder meg til å lese de positive tingene i dag, Brunhilde!

:skratte:

:rødme:

Skrevet
Det o store siteringsinnlegget mitt!

Måtte jo se hva du trente jeg.

Jeg trener på et ganske lite treningssenter, men flinke instruktører der. Så jeg tviler også litt.

Er dine favoritter step og aerobic også?

Step og aerobic ja - men nå har senteret lagt om timeplanen fra nyttår så da passet plutselig ikke alle de gamle timene lenger. Må nok endre treningstid noen dager for å få med favorittimene mine. Eller prøve noe nytt.... :sjenert:

Skrevet

:enig:

Trulta: Hva skal du gjøre i helgen da? :)

Skrevet

Jeg er dårlig på å besøke dagbøker for tiden, men jeg håper det står bra til. :jepp:

Skrevet

Ja, veldig. :jepp:

:vinke: Bahia, lenge siden jeg har sett deg. :)

Skrevet

:vinke:

God helg til deg også, Mia. :hoppe:

Regner med du har fri hele helgen siden du er så glad? :jepp:

Skrevet
:vinke:

God helg til deg også, Mia. :hoppe:

Regner med du har fri hele helgen siden du er så glad? :jepp:

Jaaaaaaaa :bolledeig:

Skrevet

Så bra! :hoppe:

Har du noen planer for helgen?

Skrevet

Ikke noe spesielt. Skal bare være hjemme. Gjøre litt småtteri i huset sikkert men.. blir nok en del avslapning også :) Lese litt skal jeg helt sikkert :jepp:

Du skal vel lese du også har jeg skjønt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...