kristian82 Skrevet 11. januar 2010 #1281 Del Skrevet 11. januar 2010 Lenge siden du feilkoblet? Hadde du ikke noen skumle møter med joggende damer da? Piffy: Jeg hadde ikke en så bra helg for å si det sånn, så det var derfor jeg ikke orket å være her. Er litt bedre nå. Ja, er litt lenge siden i alle fall. MM, var kanskje noen skumle joggedamer også Har du vært syk Mia? Håper du er bra igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1282 Del Skrevet 11. januar 2010 Kitten, merker du noe av at det er forurenset i Bergen? Jeg har ikke gjort så mye spennende i dag, vært på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. januar 2010 #1283 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg merker ikke noe til det selv. Er veldig glad for det. Sikkert ikke noe kjekt for dem som sliter med luftveisplager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 12. januar 2010 #1284 Del Skrevet 12. januar 2010 innom for å ønske en god natt selvom du sikkert (og de fleste andre) sover alt :søvn: også vil jeg samtidig ønske deg en god dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå fikk jeg veldig lyst på potetgull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. januar 2010 #1286 Del Skrevet 12. januar 2010 Klokken 09.00 om morgenen ja! Jeg må si jeg er imponert. Jeg spiste salat til frokost i dag + en brødskive med olivenolje på. Nå skal jeg ut på tur og når jeg kommer inn igjen skal jeg lage meg en kopp grønn te og kose meg med 4-stjerners middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 12. januar 2010 #1287 Del Skrevet 12. januar 2010 trulta så du på 4-stjernes middag på tvN i kveld?? holdt på å le meg i hjel av tommy shariff, utrolig morsomt! håper du har hatt en fin dag i dag, spiste du potetgull på morran da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 12. januar 2010 Nei, så noen hadde skrevet noe om det på facebook også, går det i reprise? Hva skjedde med Tommy S, Cupcakes? Det ble ikke potetgull på meg nei, jeg var på jobb. Og der har jeg ikke potetgull, men spiste opp ei pakke med kjeks som jeg hadde der. I kveld har jeg vært på step styrke, hadde den kjedelig varianten i dag. Da går vi opp og ned på steppen, med manualer i hendene, og jeg hadde en 2 kg manual i hver hånd, og etter ei stund blir jeg så sykt klar i skuldre partiet. Kommer helt sikkert til å merke dette i morgen. Men jeg gleder meg til i morgen, for da er det step og vi skal kjøre "gamle-programmet" (Vi har vikar) så da er det bare å krysse fingrene for at det ikke er så veldig mange nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. januar 2010 #1289 Del Skrevet 12. januar 2010 Så flink du er til å trene, trulta Jeg kom i gang med jogging i høst, men så ble det så kaldt og så har jeg ikke kommet i gang med inne-trening i stedet Nei, så noen hadde skrevet noe om det på facebook også, går det i reprise? Hva skjedde med Tommy S, Cupcakes? Jeg ble så flau av Sharif i dag at jeg nesten ikke klarte å se på Han må jo ha latet som, ingen er vel så dårlig på å lage mat? Det går i reprise på søndag ettermiddag, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. januar 2010 #1290 Del Skrevet 12. januar 2010 Uff, jeg trenger seriøs motivasjon til å komme i gang med treninga igjen, har blitt så altfor glad i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1291 Del Skrevet 13. januar 2010 Onsdag - vi har kommet halvveis i uken Det er herlig. Har alltid lyst på helg jeg. Det er godt med ett par dager fri. Så flink du er til å trene, trulta Jeg kom i gang med jogging i høst, men så ble det så kaldt og så har jeg ikke kommet i gang med inne-trening i stedet Jeg ble så flau av Sharif i dag at jeg nesten ikke klarte å se på Han må jo ha latet som, ingen er vel så dårlig på å lage mat? Det går i reprise på søndag ettermiddag, forresten. *Bukker og neier* For meg passer det best med saltrening. Kanskje 2 grunner, nr 1 - jeg har instruktør, og nr 2 det er til ett fast tidspunkt. Men så syns jeg at det er veldig morsomt også Jaja, kanskje ikke alle styrkeøvelsene da. Mine favoritter er step og aerobic. Yoga er veldig bra for kroppen, merker at føttene blir stivere når jeg ikke trener yoga. Styrke er bra for musklene og kroppen, og kvinner trenger styrketrening. Har prøvd pilates 2 ganger (det har bare vært 2 ganger der jeg trener) Pilates var litt rart. Jeg tror jeg må få med meg reprisen på søndag, var det ikke eggeskall i tomatsuppen eller no? Mener det stod det på vgnett. Uff, jeg trenger seriøs motivasjon til å komme i gang med treninga igjen, har blitt så altfor glad i sofaen * Det er morsomt * Du blir svett * Du får bedre kondis * Du kan bli kjent med nye folk * Du får en finere kropp * Du blir i bedre humør * Hvis du trener aerobic, så lærer du deg nye steg. Disse kan du ved en senere anledning brukes på dansegulvet * Du får bruke treningsklærne dine Nå begynner det å bli litt tomt for grunner Hvertfall som jeg kommer på nå. Det er hvertfall veldig gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 13. januar 2010 #1292 Del Skrevet 13. januar 2010 du burde se det i reprise var ikke bare et eggeskall, han hadde puttet egget til koking oppi gryta med tomatsuppen for at det skulle kokes sammen, også hadde han jo ikke skrelt egget da, så det var bløtkokt egg med fulr skall i tomatsuppa midt i blinken humor for meg hvertfall før trente jeg også både slag og egen styrketrening, men datt ut av rutinene, men er planen at jeg skal begynne igjen men trenger nok et stort spark bak for å somle meg til det.. hehe... synes også det er deilig at det snart er helg for da har samboer også fri og da skal vi kjøpe egne ski og være ordenrlig voksne å gå masse ski ha en flott dag trulta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. januar 2010 #1293 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, er litt lenge siden i alle fall. MM, var kanskje noen skumle joggedamer også Har du vært syk Mia? Håper du er bra igjen nå. Nei ikke akkurat syk. Var nok andre grunner. Men det er i orden igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. januar 2010 #1294 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg liker også saltrening, trulta. Step og koordineringstimer ellers passer meg godt, jeg har også danset funk og line-dance, som jo er god trim. Men sånn som vi bor nå + at vi har hund, så vet jeg at det ikke vil fungere med treningssenter, så da begynte jeg heller å jogge. Jeg løp langdistanse tidligere, så jeg har det litt i beina også kan jeg styre selv når og hvor langt. Fint å ta med hunden også; han synes det er gøy når det blir litt tempo Ulempen er jo været da; blir liksom litt dårligere med jogging nå som det er så kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. januar 2010 #1295 Del Skrevet 13. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 13. januar 2010 #1296 Del Skrevet 13. januar 2010 Bare ramler innom og sier hei jeg! Har jo ikke kunnet unngå å legge merke til at du liker de samme saltimene som meg - noen ganger har jeg nesten lurt på om vi trener på samme senter og går på de samme timene! Men vi gjør nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. januar 2010 #1297 Del Skrevet 13. januar 2010 Nei ikke akkurat syk. Var nok andre grunner. Men det er i orden igjen nå Oki, fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. januar 2010 #1298 Del Skrevet 13. januar 2010 Bare innom for å si god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. januar 2010 #1299 Del Skrevet 14. januar 2010 Bare innom for å si god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. januar 2010 #1300 Del Skrevet 14. januar 2010 God helg Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå