trulta_ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1141 Skrevet 3. januar 2010 Men det blir jo spennendes, blir sikkert herlig å bytte sjef. Jeg kunne også tenkt meg ny sjef, jeg har startet veddekonkurranse med noen på jobb, om hvor lenge vår sjef sitter. Jeg har sagt at han ikke er der til jul neste år. Er det stygt? Å starte ett sånt veddemål
*appifany* Skrevet 3. januar 2010 #1142 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Men det blir jo spennendes, blir sikkert herlig å bytte sjef. Jeg kunne også tenkt meg ny sjef, jeg har startet veddekonkurranse med noen på jobb, om hvor lenge vår sjef sitter. Jeg har sagt at han ikke er der til jul neste år. Er det stygt? Å starte ett sånt veddemål Nei, ikke om det er sånn at vedkommende er en skikkelig dårlig sjef. Men om han eller hun er en god sjef og at man gjør det for at man ikke liker trynet på personen, så er det ikke greit. Min sjef var ikke god. Forskjellsbehandling på høyt nivå! Pluss masse mer som jeg ikke kan gå inn på her. Jeg var heldigvis ikke den det gikk utover. Om det hadde vært meg, så vet jeg ikke om jeg hadde klart å være på jobb. Ene kollegaen min har vært sykemeldt i 7 mnd pga henne. Endret 3. januar 2010 av *appifany*
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1143 Skrevet 3. januar 2010 Uff sånt er så kjipt!! Hvorfor må så mange sjefer være så jævlige?
*appifany* Skrevet 3. januar 2010 #1144 Skrevet 3. januar 2010 Uff sånt er så kjipt!! Hvorfor må så mange sjefer være så jævlige? Utrolig mange sjefer som er dårlige. Håper og tror den sjefen jeg får nå er OK Sjefen over han igjen er dødsgrei! og søt, å det hjelper jo alltids Dessuten, uten at det bør støte noen her på forumet, så er det noe spes med kvinnelige sjefer
mia83 Skrevet 3. januar 2010 #1145 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har bare hatt kvinnelige sjefer, alle bortsett fra en har vært skikkelig greie! Har ikke hatt noen mannlige sjefer.
trulta_ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1146 Skrevet 3. januar 2010 Nei, ikke om det er sånn at vedkommende er en skikkelig dårlig sjef. Men om han eller hun er en god sjef og at man gjør det for at man ikke liker trynet på personen, så er det ikke greit. Litt både og Min sjef var ikke god. Forskjellsbehandling på høyt nivå! Pluss masse mer som jeg ikke kan gå inn på her. Jeg var heldigvis ikke den det gikk utover. Om det hadde vært meg, så vet jeg ikke om jeg hadde klart å være på jobb. Ene kollegaen min har vært sykemeldt i 7 mnd pga henne. Oj, da er det snakk om overtramp. Jeg syns også min sjef driver med forskjellbehanlding. Uff sånt er så kjipt!! Hvorfor må så mange sjefer være så jævlige? Men det er vel mange som ikke har så mye personalforståelse. Dessuten, uten at det bør støte noen her på forumet, så er det noe spes med kvinnelige sjefer Jeg har også hatt en flink kvinnelig sjef eller to, men det er noen år siden. Bare menns om er sjefer nå.
*appifany* Skrevet 4. januar 2010 #1148 Skrevet 4. januar 2010 Litt både og Oj, da er det snakk om overtramp. Jeg syns også min sjef driver med forskjellbehanlding. Men det er vel mange som ikke har så mye personalforståelse. Jeg har også hatt en flink kvinnelig sjef eller to, men det er noen år siden. Bare menns om er sjefer nå. Det jeg egentlig mente var at kvinnelige sjefer sjelden er gode.... men det er kanskje jeg som har hatt negative erfaringer
pusla Skrevet 4. januar 2010 #1152 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ser at dette er mer enn skravle-bok enn en klassisk dagbok, men henger meg på likevel! Jeg er en kvinnelig sjef Håper og tror at jeg er en okey en, har ikke hørt noe annet iallefall. Men enkelt er det ikke bestandig, å finne den rette balansen mellom å være raus og å skjære igjennom. Nå skal jeg lese mere til eksamen. Go pusla!! Endret 4. januar 2010 av pusla
Guriane Skrevet 4. januar 2010 #1153 Skrevet 4. januar 2010 Hei Trulta! Jeg titter innom, bedre sent enn aldri..
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1155 Skrevet 4. januar 2010 Jeg glemte å kjøpe te! Det stod ikke på lista di!
The Kitten Skrevet 4. januar 2010 #1156 Skrevet 4. januar 2010 Det skulle stå der. Jeg glemte t.o.m å skrive det ned.
mia83 Skrevet 4. januar 2010 #1157 Skrevet 4. januar 2010 pusla! Hvis du tror du er en ok sjef, så er du sannsynligvis det. Man må vel vite om man misbruker makten sin og er jævlige mot andre. Hva skal du ha eksamen i?
The Kitten Skrevet 4. januar 2010 #1160 Skrevet 4. januar 2010 Jeg liker ikke Napoleonskake. Men jeg skal jo ikke spise slikt nå likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå