Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg lurer veldig på hvorfor Arild Skogan fant ut at han skulle skyte opp fyrverkeri inne. Ikke rart vi har forbud når folk holder på slik. :dåne:

:hoho:

---------------------------------------------

Fortsatt ingen sukker på meg i dag heller. Føler dette går supert :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho:

---------------------------------------------

Fortsatt ingen sukker på meg i dag heller. Føler dette går supert :hoho:

:tommelsmil: Ingen sukker på meg heller. Dette går jo strålende, og vi som trodde det kom til å bli en utfordring.

Skrevet

:nigo:

Tror det blir vanskeligere å takke nei når det er kakeservering en plass da. :ler:

Skrevet

Jeg tror det skal gå fint. Det er :sjokolade: som kommer til å være vanskligst for meg å holde meg unna.

Skrevet

Er du superstreng på f.eks. all pålegg som inneholder sukker?

Altså ikke opplagte ting som f.eks. syltetøy og sjokopålegg, men f.eks makrell i tomat og leverpostei?

Skrevet
:jepp: Jeg er superstreng på det. Er du?
Skrevet

:riste:

Jeg skal ikke spise syltetøy og andre opplagte ting, men kommer nok til å spise makrellpålegg og leverpostei.

Skrevet

Du skal få lov til det. :jepp: Det er jo sunt, bortsett fra sukkeret og det viktigste er å holde seg unna veldig sukkerholdige varer.

Skrevet
Du skal få lov til det. :jepp: Det er jo sunt, bortsett fra sukkeret og det viktigste er å holde seg unna veldig sukkerholdige varer.

Det er sant :)

Skrevet

Ansiktshuden min er fløyelsmyk nå etter rens, ansiktsmaske og fuktighetskrem :nigo:

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny pc :opplyser: Jammen meg ikke ofte jeg handler for flere tusenlapper før kl ti om morgenen;)

Skrevet
Hvilken :is: spiste du, Mia?

:sprettert::kaffekopp: og :sjokolade: til Appifany.

:helen:

Skrevet
Jeg har kjøpt meg ny pc :opplyser: Jammen meg ikke ofte jeg handler for flere tusenlapper før kl ti om morgenen;)

Hvilken kjøpte du?

Skrevet

:vinke:

Hvilken pc kjøpte du?

Skrevet
Hvilken kjøpte du?

:vinke:

Hvilken pc kjøpte du?

:fnise:

Skrevet

Jeg har klementiner om noen vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...