trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 31. desember 2009 God natt min venn Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 31. desember 2009 #1022 Del Skrevet 31. desember 2009 jeg liker ikke gjester sov godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1023 Del Skrevet 31. desember 2009 Bra vi er flere. Men her på dagbøkene kan de ikke skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 31. desember 2009 #1024 Del Skrevet 31. desember 2009 kan de ikke-`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1025 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg tror det, det er hvertfall en plass dem ikke kan skrive. Og jeg kan ikke huske å ha sett ett gjeste innlegg på disse dagbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 31. desember 2009 #1026 Del Skrevet 31. desember 2009 personlige meldinger kan de vel ikke bruke tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1027 Del Skrevet 31. desember 2009 Åh er det bare der? Men det er jo nesten ikke gjester på dagbøkene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. desember 2009 #1028 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år Trulta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 31. desember 2009 #1029 Del Skrevet 31. desember 2009 Alt bra med deg? jepp, alt er igrunn mer eller mindre bare bra hos meg. med deg da? Håper du har sovet godt i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1030 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til deg også Ulva *** Det har kommet enda mer snø i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 31. desember 2009 #1031 Del Skrevet 31. desember 2009 Åh er det bare der? Men det er jo nesten ikke gjester på dagbøkene heller. gjester kan ikke skrive i dagbøkene, har prøvd det selv når jeg har glemt å logge meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1032 Del Skrevet 31. desember 2009 jepp, alt er igrunn mer eller mindre bare bra hos meg. med deg da? Håper du har sovet godt i natt Her står det greit til også. Har du store planer for kvelden i kveld? Jeg skal til ei vennine å spise svineribbe, det blir nok en rolig kveld på oss. Jeg syns egentlig ikke at nyttårsaften er så veldig spesiell jeg da. gjester kan ikke skrive i dagbøkene, har prøvd det selv når jeg har glemt å logge meg inn Bra at ikke gjester kan skrive her. Det hadde blitt så mye uhyggelige kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 31. desember 2009 #1033 Del Skrevet 31. desember 2009 fortsatt kaldt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 31. desember 2009 #1034 Del Skrevet 31. desember 2009 God natt min venn Sove godt Jeg sov godt Enn dere? Jeg syns heller ikke nyttårsaften er så spesiell. Håper den blir koselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1035 Del Skrevet 31. desember 2009 Bra det er flere som ikke syns dagen i dag er så veldig spesiell. Jeg må snart spise frokost, holder på å tine brødskiver, og så må jeg ut å måke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 31. desember 2009 #1036 Del Skrevet 31. desember 2009 Det har heldigvis ikke snødd nå mer her. Håper ikke sønnen min blir redd rakettene i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #1037 Del Skrevet 31. desember 2009 Er han litt skeptisk på rakettene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 31. desember 2009 #1038 Del Skrevet 31. desember 2009 akkurat nå har vi ikke de store planene, har akkurat spist frokost, sitter i skikkelig fluffy morgenkåpe..er litt tett i nesen og vond i halsen.. dessuten er jeg ikke særlig fan av nyttårsaften selv egentlig, syntes det var morsomst når jeg var liten, nå er det så "press" på at ALLE må drikke seg dritafulle synes jeg..hmm.. men enten så blir samboer og jeg hjemme hos oss og spiser pepperbiff m/tilbehør, eller så kan det hende vi ender på en upersonlig fyllefest..litt usikkert enda.. men vi har ikke kjøpt raketer eller stjerneskudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. januar 2010 #1039 Del Skrevet 1. januar 2010 GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #1040 Del Skrevet 1. januar 2010 akkurat nå har vi ikke de store planene, har akkurat spist frokost, sitter i skikkelig fluffy morgenkåpe..er litt tett i nesen og vond i halsen.. dessuten er jeg ikke særlig fan av nyttårsaften selv egentlig, syntes det var morsomst når jeg var liten, nå er det så "press" på at ALLE må drikke seg dritafulle synes jeg..hmm.. men enten så blir samboer og jeg hjemme hos oss og spiser pepperbiff m/tilbehør, eller så kan det hende vi ender på en upersonlig fyllefest..litt usikkert enda.. men vi har ikke kjøpt raketer eller stjerneskudd.. Har formen din blitt bedre? Skjønner ikke helt det med at alle skal bli så full, samme med julebord og det. Jeg drakk 1 og en halv drink i går, skulle smake på vin, men det ble ikke noe av det. Men den står seg vel den. GODT NYTTÅR! Godt nytt år til deg også, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå