The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #81 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg er trøtt og tørst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #82 Del Skrevet 1. desember 2009 Er han her?? Jeg har startet en tråd jeg. Bare å endre tittel, samme som man endrer innlegget sitt...bare gå til start innlegget i tråden...Hvor har du lagd tråd? link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #83 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare å endre tittel, samme som man endrer innlegget sitt...bare gå til start innlegget i tråden...Hvor har du lagd tråd? link? Dagboken er allerede endret på Natta! Skal nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #84 Del Skrevet 1. desember 2009 Mine damer og herrer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #85 Del Skrevet 1. desember 2009 Dagboken er allerede endret på Natta! Skal nå Mine damer og herrer! sov godt begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 2. desember 2009 Hallo Jeg fikk til å endre navn på dagboken min En mod svarte faktisk. Kanskje tråden min har blitt stengt allerede, tror jeg døpte den "hvordan endre navn på dagbok" eller noe i den duren. Står til med dere i dag? I dag er jeg sulten. Jaja, kanskje ingen bombe. Det var tungt å stå opp i dag, bare to dager igjen til helg. I morgen lurer jeg på om jeg skal kjøpe en julegave eller to, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Ikke helt hvertfall. Jeg har ei pakke sjokoringer i dag Den var på 10 kroners marked i ICA maxi. Fiiiint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #87 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan jeg få en sjokoring av deg trulta, jeg er så sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #88 Del Skrevet 2. desember 2009 Da jeg gikk på videregående besto lunchen min av sjokoringer, boller og milkshake Veldig sunt Rart jeg ikke este ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 2. desember 2009 Kan jeg få en sjokoring av deg trulta, jeg er så sulten Offcårs!! Sjokisring!!! Da jeg gikk på videregående besto lunchen min av sjokoringer, boller og milkshake Veldig sunt Rart jeg ikke este ut ***** Jeg er stiv og støl i rompe lår delen av kroppen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #90 Del Skrevet 2. desember 2009 Supertrulta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #91 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå har det blitt laget tråd på ris og ros om at dagbøker ikke skal dukke opp under "siste innlegg". Slutter folk ALDRI å klage?? Jeg interesserer meg ikke en døyt om tråder fra "kjæledyr", "karriere og utdanning" og "prøvere og ufrivillge barnløse" f.eks. , men jeg lager da for guds skyld ikke klagetråd om at jeg irriterer meg over at disse trådene dukker opp under "siste innlegg" for det om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #92 Del Skrevet 2. desember 2009 Det må være slitsomt å bruke energi på å klage over oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #93 Del Skrevet 2. desember 2009 Det må være slitsomt å bruke energi på å klage over oss. Agreed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #94 Del Skrevet 2. desember 2009 Det må være slitsomt å bruke energi på å klage over oss. Det blir jo aldri bra nok Først ble det klaging på engelsk - det ble forbudt Så ble det klaging på snikk-snakk - det ble flyttet til "diverse" Så ble det klaging på snikk-snakk IGJEN- trådene stengt. Nå er det klaging på dagbøker - tør jeg tippe at det ikke går i vår favør denne gangen heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #95 Del Skrevet 2. desember 2009 Hallo Jeg fikk til å endre navn på dagboken min En mod svarte faktisk. Kanskje tråden min har blitt stengt allerede, tror jeg døpte den "hvordan endre navn på dagbok" eller noe i den duren. Står til med dere i dag? I dag er jeg sulten. Jaja, kanskje ingen bombe. Det var tungt å stå opp i dag, bare to dager igjen til helg. I morgen lurer jeg på om jeg skal kjøpe en julegave eller to, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Ikke helt hvertfall. Jeg har ei pakke sjokoringer i dag Den var på 10 kroners marked i ICA maxi. Fiiiint! Hei Trulta Det går bra med meg i dag, det var tungt å stå opp for meg også. Jeg har gjort spanskleksen min, og skal snart gå en tur. Egentlig skulle jeg kjøpe en julegave i dag, men det får bli i morgen istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #96 Del Skrevet 2. desember 2009 Det blir jo aldri bra nok Først ble det klaging på engelsk - det ble forbudt Så ble det klaging på snikk-snakk - det ble flyttet til "diverse" Så ble det klaging på snikk-snakk IGJEN- trådene stengt. Nå er det klaging på dagbøker - tør jeg tippe at det ikke går i vår favør denne gangen heller? Du har nok dessverre rett i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #97 Del Skrevet 2. desember 2009 Det blir jo aldri bra nok Først ble det klaging på engelsk - det ble forbudt Så ble det klaging på snikk-snakk - det ble flyttet til "diverse" Så ble det klaging på snikk-snakk IGJEN- trådene stengt. Nå er det klaging på dagbøker - tør jeg tippe at det ikke går i vår favør denne gangen heller? Har vært å kommentert der inne nå. Er så latterlig at jeg har ikke ord, vises forøvrig på innlegg og Men det vare godt skrevet det innlegget ditt. Forskjellige brukere her inne har forskjellige interesser, men det er kun oss det går utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. desember 2009 #98 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vurderte å skrive inn at jeg også er enig med Bahia, men så er jo vi klikken som alltid er enig om alt og støtter hverandre hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #99 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg vurderte å skrive inn at jeg også er enig med Bahia, men så er jo vi klikken som alltid er enig om alt og støtter hverandre hele tiden. Driter jeg i. Det hun sier er sant. SÅ får de andre misunnelige, venneløse kose seg med å klage og å ikke ha et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #100 Del Skrevet 2. desember 2009 Har vært å kommentert der inne nå. Er så latterlig at jeg har ikke ord, vises forøvrig på innlegg og Men det vare godt skrevet det innlegget ditt. Forskjellige brukere her inne har forskjellige interesser, men det er kun oss det går utover. Jeg så at du hadde skrevet også. Jeg vurderte å skrive inn at jeg også er enig med Bahia, men så er jo vi klikken som alltid er enig om alt og støtter hverandre hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå