Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er han her??

Jeg har startet en tråd jeg.

Bare å endre tittel, samme som man endrer innlegget sitt...bare gå til start innlegget i tråden...Hvor har du lagd tråd? link? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å endre tittel, samme som man endrer innlegget sitt...bare gå til start innlegget i tråden...Hvor har du lagd tråd? link? :hoppe:

Dagboken er allerede endret på :)

Natta! Skal :sove:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :sol:

Jeg fikk til å endre navn på dagboken min :)

En mod svarte faktisk.

Kanskje tråden min har blitt stengt allerede, tror jeg døpte den "hvordan endre navn på dagbok" eller noe i den duren.

Står til med dere i dag?

I dag er jeg sulten. Jaja, kanskje ingen bombe. Det var tungt å stå opp i dag, bare to dager igjen til helg.

I morgen lurer jeg på om jeg skal kjøpe en julegave eller to, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Ikke helt hvertfall.

Jeg har ei pakke sjokoringer i dag :lur: Den var på 10 kroners marked i ICA maxi. Fiiiint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg få en sjokoring av deg trulta, jeg er så sulten :sjenert:

Offcårs!!

:sprettert: Sjokisring!!! :sjokolade:

Da jeg gikk på videregående besto lunchen min av sjokoringer, boller og milkshake :opplyser: Veldig sunt :roll:

Rart jeg ikke este ut :fnise:

:fnise:

Jeg er stiv og støl i rompe lår delen av kroppen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det blitt laget tråd på ris og ros om at dagbøker ikke skal dukke opp under "siste innlegg".

Slutter folk ALDRI å klage??

Jeg interesserer meg ikke en døyt om tråder fra "kjæledyr", "karriere og utdanning" og "prøvere og ufrivillge barnløse" f.eks. , men jeg lager da for guds skyld ikke klagetråd om at jeg irriterer meg over at disse trådene dukker opp under "siste innlegg" for det om! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være slitsomt å bruke energi på å klage over oss. :filer:

Det blir jo aldri bra nok :snurt:

Først ble det klaging på engelsk - det ble forbudt

Så ble det klaging på snikk-snakk - det ble flyttet til "diverse"

Så ble det klaging på snikk-snakk IGJEN- trådene stengt.

Nå er det klaging på dagbøker - tør jeg tippe at det ikke går i vår favør denne gangen heller? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :sol:

Jeg fikk til å endre navn på dagboken min :)

En mod svarte faktisk.

Kanskje tråden min har blitt stengt allerede, tror jeg døpte den "hvordan endre navn på dagbok" eller noe i den duren.

Står til med dere i dag?

I dag er jeg sulten. Jaja, kanskje ingen bombe. Det var tungt å stå opp i dag, bare to dager igjen til helg.

I morgen lurer jeg på om jeg skal kjøpe en julegave eller to, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Ikke helt hvertfall.

Jeg har ei pakke sjokoringer i dag :lur: Den var på 10 kroners marked i ICA maxi. Fiiiint!

Hei Trulta :)

Det går bra med meg i dag, det var tungt å stå opp for meg også. Jeg har gjort spanskleksen min, og skal snart gå en tur. Egentlig skulle jeg kjøpe en julegave i dag, men det får bli i morgen istedenfor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det klaging på dagbøker - tør jeg tippe at det ikke går i vår favør denne gangen heller? :filer:

Du har nok dessverre rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært å kommentert der inne nå. Er så latterlig at jeg har ikke ord, vises forøvrig på innlegg og :fnise:

Men det vare godt skrevet det innlegget ditt. Forskjellige brukere her inne har forskjellige interesser, men det er kun oss det går utover. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å skrive inn at jeg også er enig med Bahia, men så er jo vi klikken som alltid er enig om alt og støtter hverandre hele tiden. :fred:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å skrive inn at jeg også er enig med Bahia, men så er jo vi klikken som alltid er enig om alt og støtter hverandre hele tiden. :fred:

Driter jeg i. Det hun sier er sant. SÅ får de andre misunnelige, venneløse kose seg med å klage og å ikke ha et liv. :kjefte::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å kommentert der inne nå. Er så latterlig at jeg har ikke ord, vises forøvrig på innlegg og :fnise:

Men det vare godt skrevet det innlegget ditt. Forskjellige brukere her inne har forskjellige interesser, men det er kun oss det går utover. :sukk:

Jeg så at du hadde skrevet også.

:5:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...