The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #761 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har ti dyr på gården min. To okser To kalver (en gutt og en jente) En gris En and En sau En geit En høne Et reinsdyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 18. desember 2009 Det er ikke så mange det. Ku mangler du. Jeg har en okse inne i begge fjøsene mine. Sånn at det kanskje blir kalver. Jeg så en grønn kalv i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #763 Del Skrevet 18. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #764 Del Skrevet 18. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 #765 Del Skrevet 18. desember 2009 jeg skal krype under dyna og se på sesong 3 av heroes nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #766 Del Skrevet 18. desember 2009 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 18. desember 2009 #767 Del Skrevet 18. desember 2009 takk frøken :D du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #768 Del Skrevet 18. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #769 Del Skrevet 18. desember 2009 Trulta: Kortet ditt kom i dag Det var kjempekoselig å få :strix: Nesten så jeg begynner å glede meg til neste jul for å få kort fra dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. desember 2009 #770 Del Skrevet 18. desember 2009 Trulta: Kortet ditt kom i dag Det var kjempekoselig å få :strix: Nesten så jeg begynner å glede meg til neste jul for å få kort fra dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #771 Del Skrevet 18. desember 2009 Så flott at du fikk kortet i dag, Bahia. Her i Bergen var det en mann som stjal en hentelapp fra postkassen til en dame og fikk hentet ut julegaven hennes ved å signere med falskt navn. Damen ble intervjuet og sa så fint: "Det var en mann som signerte, og jeg er en dame, faktisk..." Synes det var litt morsomt, men jeg kan ha teit humor av og til. Det er skummelt at noen bare kan hente posten din! Eller dette gjelder ikke for deg, Bahia for du har jo lås på postkassen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #772 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg strikker ører til musetøflene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #773 Del Skrevet 18. desember 2009 Så flott at du fikk kortet i dag, Bahia. Her i Bergen var det en mann som stjal en hentelapp fra postkassen til en dame og fikk hentet ut julegaven hennes ved å signere med falskt navn. Damen ble intervjuet og sa så fint: "Det var en mann som signerte, og jeg er en dame, faktisk..." Synes det var litt morsomt, men jeg kan ha teit humor av og til. Det er skummelt at noen bare kan hente posten din! Eller dette gjelder ikke for deg, Bahia for du har jo lås på postkassen din. Jeg så innslaget på tv2-nyhetene Det er ganske utrolig hvor frekke noen er. Jeg slipper unna slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #774 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg så innslaget på tv2-nyhetene Det er ganske utrolig hvor frekke noen er. Jeg slipper unna slike ting Jeg synes heller de kan stjele regninger og betale de for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #775 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg synes heller de kan stjele regninger og betale de for folk. Da vil jeg også ha tyverier i postkassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #776 Del Skrevet 18. desember 2009 Da må du fjerne låsen. Eller så kan du ha en boks for regninger og en boks for gøye ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #777 Del Skrevet 18. desember 2009 Da må du fjerne låsen. Eller så kan du ha en boks for regninger og en boks for gøye ting. Jeg spiser melkesjokolade og drikker juleøl. Vil noen ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #778 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg spiser melkesjokolade og drikker juleøl. Vil noen ha? Jeg har melkesjokolade selv, og skal kanskje hente mine foreldre fra julebord, så da kan jeg ikke drikke øl. Men ellers tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 18. desember 2009 #779 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg kjøpte juleøl fra Dahls, Grans og Tuborg. Jeg likte Dahls sitt best Grans sitt smakte ikke godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. desember 2009 #780 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg fikk veldig lyst på en juleøl nå. Kan du slutte å friste meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå