The Kitten Skrevet 16. desember 2009 #681 Del Skrevet 16. desember 2009 Minn meg på det i morgen, så skal du få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #682 Del Skrevet 16. desember 2009 I morgen er sønnen min hjemme fra barnehagen, så da trenger jeg ingen påminnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 #683 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva skal dere gjøre i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 16. desember 2009 #684 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg krysser fingrene for at vi skal sove lenge Vi skal bare kose oss Jeg må jo nyte den tida som er igjen før jeg begynner å jobbe også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2009 #685 Del Skrevet 16. desember 2009 Det må du! X får at dere får sove lenge, men det er kanskje ikke like lett med en 2-åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #686 Del Skrevet 17. desember 2009 Så bra at Mia fikk kortet, mulig henne sitt kort som havnet først i den røde kasse, men deres andre kom ikke mange sekunder etterpå altså. I dag skal jeg sende ei julegave, får krysse fingrene for at den kommer frem til jul. Er jo koseligst det. I går var jeg på førjulsbesøk med ei vennine, det var veldig koselig, men det ble litt sent i går da. Var vel nesten midnatt før jeg kom hjem. Men fy påkker så kaldt det er her nå Brrr... Æhhhhh VIL HA SOMMER NÅ!! Men det er meldt snø til helga Jeg satser på at vermelderene tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 #687 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg gleder meg til å få kortet, og det er helt sikkert verdt ventetiden. Så koselig med førjulsbesøk da. Var dere mange? :snø: er jo kjempefint! Du kan sende litt til meg hvis du vil. Det skal faktisk bli -7 grader her på julaften, sier de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #688 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper du ikke blir skuffet da! Nei, det var bare jeg og henne. Men ikke så ofte jeg møter henne, hun har 3 barn, så hun har en del å henge fingrene sine i. Når det kommer :snø: hit, så skal jeg sende den til deg. Nå er det ikke noe her. Må sjekke pent.no og yr.no igjen i dag. De har jo ofte feil. Det er meldt minus 10 i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 #689 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er nydelig her nå. Jeg må til byen for å kjøpe en gave for pappa. Hvert år rett før jul kommer han på at "oi, jeg må jo kjøpe gaver, kattungen kan du kjøpe sånn og sånn for meg? Jeg prøver å bli ferdig tidlig for å slippe julerushet, og spør ham alltid da om jeg skal kjøpe noe for ham. Han svarer alltid at det er unødvendig, han har full kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #690 Del Skrevet 17. desember 2009 Men det er jo koselig å kjøpe gaver, skal du kjøpe mange for han? Til hvem skal du kjøpe? Vet du hva du skal kjøpe? Oj ble mange spørsmål det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 #691 Del Skrevet 17. desember 2009 Men det er jo koselig å kjøpe gaver, skal du kjøpe mange for han? Til hvem skal du kjøpe? Vet du hva du skal kjøpe? Oj ble mange spørsmål det. Det er koselig å kjøpe gaver, men ikke så koselig når det er så masse folk på kjøpesenteret. Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her står de i bredden i rulletrapper, stopper midt i døråpninger, og generelt ser seg ikke for. For et par dager siden var det en barnehage som fant ut at det var en god idé å spise lunsj på det ene senteret. De kjøpte rundstykker fra en butikk der, og satt seg på en benk og gulvet rundt benken. Midt der hvor folk må gå for å komme til butikkene. De løp til avisen da de ble kasetet ut. Det er slike ting som gjør at jeg ikke liker å kjøpe gaver nå. Jeg skal ikke ha mange gaver og jeg vet hva jeg skal kjøpe, så bør ta maks en halvtime. Jeg er effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. desember 2009 #692 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper du finner fine gaver for han da Her er det kaldt i stua, så regner med det er veldig kaldt ute også. Jeg savner sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #693 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er koselig å kjøpe gaver, men ikke så koselig når det er så masse folk på kjøpesenteret. Jeg vet ikke hvordan det er hos deg, men her står de i bredden i rulletrapper, stopper midt i døråpninger, og generelt ser seg ikke for. Det er egentlig litt for mye folk etter min mening. Det er faktisk veldig irriterende med folk som bare plutselig stopper. Men det som er litt festelig i disse tider, er når du ser middelaldrende herremenn som ser ganske så sur ut på shopping For et par dager siden var det en barnehage som fant ut at det var en god idé å spise lunsj på det ene senteret. De kjøpte rundstykker fra en butikk der, og satt seg på en benk og gulvet rundt benken. Midt der hvor folk må gå for å komme til butikkene. De løp til avisen da de ble kasetet ut. Sånt gjør man ikke i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 #694 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg må kle på meg og gå nå, jenter. Vi snakkes senere! Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. desember 2009 #695 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg må kle på meg og gå nå, jenter. Vi snakkes senere! Ha en fin dag. Ha en fin shoppingtur, TK Husk at i kveld er det KG-kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #696 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Kos deg på Kitten! Endret 17. desember 2009 av trulta_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. desember 2009 #697 Del Skrevet 17. desember 2009 Nå skal jeg leke med biler med sønnen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #698 Del Skrevet 17. desember 2009 Have fun! Får jobbe litt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 17. desember 2009 #699 Del Skrevet 17. desember 2009 Have fun! Får jobbe litt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. desember 2009 #700 Del Skrevet 17. desember 2009 for kort trulta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå