trulta_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 1. desember 2009 Dette må jeg også prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. desember 2009 #42 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #43 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk du med deg laptop forslaget mitt her, trulta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 1. desember 2009 Jepp, hva var navnet på den? Den var jo ikke så dyr heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. desember 2009 #45 Del Skrevet 1. desember 2009 Trulta: Du må støtte forslaget på ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva står det der? Må se på det, Bahia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. desember 2009 #47 Del Skrevet 1. desember 2009 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #48 Del Skrevet 1. desember 2009 Asus. Har numpad på siden Er i HD format og har bra skjermkort og minne i massevis til å surfe på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 1. desember 2009 Ulva, kjekt å se deg Appy, lurer på om den butikken har flest Acer pc`er, men får høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #50 Del Skrevet 1. desember 2009 Innom og hilser på Ulva var litt skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #51 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Fant du pc i dag trulta? Har kjøpt julegaver i dag! Og fikk liten 1. des pakke av sambo i dag :rødme: Endret 1. desember 2009 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #52 Del Skrevet 1. desember 2009 Fant du pc i dag trulta? Har kjøpt julegaver i dag! Og fikk liten 1. des pakke av sambo i dag :rødme: Hva fikk du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #53 Del Skrevet 1. desember 2009 Tudeluuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 #54 Del Skrevet 1. desember 2009 trala la la ja ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 1. desember 2009 #55 Del Skrevet 1. desember 2009 Ulva var litt skummel. Skummel jeg Finnes ikke skummel jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #56 Del Skrevet 1. desember 2009 Ulva var litt skummel. :slår: Hun er snill, ikke skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 1. desember 2009 Ulva var litt skummel. Hun er faktisk veldig snill og veldig grei, så den dama skal du ikke frykte. Fant du pc i dag trulta? Har kjøpt julegaver i dag! Og fikk liten 1. des pakke av sambo i dag :rødme: Hva fikk du i gave? Jepp, det ble PC på meg, en Acer. Noe mer kan du få vite senere Den kostet litt. I dag har jeg vært på step styrke, tirsdagstimene er mye lettere enn fredagstimene, for det er kortere intervall. Ikke fullt så mange folk i dag, det har jo blitt desember, så da begynner det nok å dabbe litt av. I dag printet jeg ut alle papirene for leilighetskjøpet, (dobbelt sett faktisk) så nå har jeg fått pappa til å se over alt, så kan han fortelle meg det som er viktigst, var ikke det veldig lurt?? Det syns jeg. Jeg lurer på om jeg må finne meg noe å spise snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #58 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjempelurt Hva kostet den? Jeg fikk sånne jelly belly, gaven for 2.des står på kjøkkenbenken. Står body shop på posen, så jeg gleder meg til i morgen Orker ikke være på KG noe mer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 1. desember 2009 Kostet nesten 7000, det er mye. Jeg som tenkte at du skulle hjelpe meg litt her, for å få ting større her. Jeg kom borti noe, så alt er så lite. Så jeg lurer på hvordan jeg får det større?!? Akkurat nå har jeg ikke koplet til musa som jeg kjøpte, så får ikke scollet det normalt igjen. Hva er jelly belly? Ohh skjønner godt at du gleder deg til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #60 Del Skrevet 1. desember 2009 Hvis du har en mus med hjul, holder du CTRL-tasten nede og ruller med hjulet for å zoome inn eller ut. Hvis du klikker på Endre zoomenivå-knappen , veksler den mellom 100 %, 125 % og 150 % for å gi en rask forstørrelse av websiden. Du kan bruke tastaturet for å øke eller redusere zoomverdien i trinn på 10 prosent. Hvis du vil zoome inn, trykker du CTRL+(+). Hvis du vil zoome ut, trykker du CTRL+(-). Hvis du vil gjenopprette zoom til 100 prosent, trykker du CTRL+0. Var denne informasjonen nyttig?Tilbakemelding fra kunder: Vanlige spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå