mia83 Skrevet 18. februar 2012 #4861 Del Skrevet 18. februar 2012 Du er velkommen i boka mi Trulta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. februar 2012 #4862 Del Skrevet 18. februar 2012 ... Greit nok. Alt vel med deg? ... Jeg har det vel så bra som en ateistisk-eksistensiell-nihilist kan ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4863 Del Skrevet 20. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4864 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg har det vel så bra som en ateistisk-eksistensiell-nihilist kan ha det Hør på sangen jeg la ut da. Artig. Lurer på hva dem synger om jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. februar 2012 #4865 Del Skrevet 20. februar 2012 Hør på sangen jeg la ut da. Artig. Lurer på hva dem synger om jeg. Sånn ca: Ah when I get my hands on you... Wow, wow You're gonna kill me that way Ah when I get my hands on you, (poor you) Ah when I get my hands on you, (poor you) Delicious, delicious You're gonna kill me that way Ah when I get my hands on you, (poor you) Ah when I get my hands on you, (poor you) Saturday party night Everyone began to dance The hottest girl of the place passed me by So I got the guts up and began to say to her Wow, wow You're gonna kill me that way Ah when I get my hands on you, (poor you) Ah when I get my hands on you, (poor you) Delicious, delicious You're gonna kill me that way Ah when I get my hands on you, (poor you) Ah when I get my hands on you, (poor you) Skal ikke påstå at jeg kan portugisisk http://lyricstranslate.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #4866 Del Skrevet 20. februar 2012 Trodde det var bulgarsk jeg Mannen kommer fra Bulgaria i alle fall. Jeg fant teksten og tok den i google, mot norsk da. Ble morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 20. februar 2012 #4867 Del Skrevet 20. februar 2012 Trodde det var bulgarsk jeg Mannen kommer fra Bulgaria i alle fall. Jeg fant teksten og tok den i google, mot norsk da. Ble morsomt. Det kan godt hende jeg tok feil altså, tok bare første og beste link med oversettelse jeg fant Fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. februar 2012 #4868 Del Skrevet 20. februar 2012 Håper du blir fort frisk igjen du også trulta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. februar 2012 #4869 Del Skrevet 21. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. februar 2012 #4870 Del Skrevet 22. februar 2012 Trodde det var bulgarsk jeg Mannen kommer fra Bulgaria i alle fall. Jeg fant teksten og tok den i google, mot norsk da. Ble morsomt. Nå har jeg ihvertfall hatt den på hjernen helt siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #4871 Del Skrevet 22. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #4872 Del Skrevet 22. februar 2012 Nå har jeg ihvertfall hatt den på hjernen helt siden. Herlig, da er vi to. Jeg har hørt på den mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. februar 2012 #4873 Del Skrevet 22. februar 2012 Her var det lenge siden jeg hadde vært Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2012 #4874 Del Skrevet 22. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #4875 Del Skrevet 25. februar 2012 Lørdagene går så fort!! Kanskje ikke så rart når jeg ligger til snart halv ett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. februar 2012 #4876 Del Skrevet 26. februar 2012 Sant? Lørdagsmorgnene kommer bare seinere og seinere. Og søndagsmorgnene er ikke hakket bedre. Skjønner at du engstet deg forgjeves angående nyjobben? Det er bra å trivs på jobb, og det er hyggelig å bli satt pris på. God helg, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. februar 2012 #4877 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er herlig å ligge lenge om morgenen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #4878 Del Skrevet 27. februar 2012 Sant? Lørdagsmorgnene kommer bare seinere og seinere. Og søndagsmorgnene er ikke hakket bedre. Skjønner at du engstet deg forgjeves angående nyjobben? Det er bra å trivs på jobb, og det er hyggelig å bli satt pris på. God helg, forresten. Ikke så kjekt der, jeg savner mine gamle kollegaer. Jeg skrev mail til en i dag, jeg savner deg. Han har ikke svart engang Syns det er ensomt i min nye jobb... Jeg var ute på lørdag, og jeg var på do med en kjendis faktisk. Linnea Myhre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. februar 2012 #4879 Del Skrevet 27. februar 2012 Kult. Snakket du med henne da? Dere moldensere sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. februar 2012 #4880 Del Skrevet 27. februar 2012 Ikke så kjekt der, jeg savner mine gamle kollegaer. Jeg skrev mail til en i dag, jeg savner deg. Han har ikke svart engang Syns det er ensomt i min nye jobb... ... Så kjipt Kan jo være hun bruker lang tid på å skrive et bra svar? Jeg har aldri møtt en kjendis på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå