Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ny bil :) Kuult. Hva slags bil ble det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tolker ditt fravær som at du faktisk har et liv, eller i det minste er i foreldreheimen i jula. Ble forresten litt nyfiken på hva slags bil som ble den heldige utkårede, jeg også.

Ha et godt nytt år, trulta_!

2012 må jo bare bli bra! Noe annet er utenkelig! :hoppe:

Skrevet

Godt nytt år til dere alle :hug:

Måtte 2012 bli bedre enn 2011.

Skrevet

Godt nyttår og lykke til i morgen :jepp:

Skrevet

:helen:

Gikk bra i dag! Har jo vært der en god del timer (mer dager eller uker), men fra i dag jeg er en av dem.

Satser på at det går bra fremover.

Tok med reklameartikler til mor og far i dag, pappa får caps og mamma ei pen.

Jeg hadde glemt av ett passord i dag, så jeg måtte ringe support. Sånn går det når det har vært ferie :rodme:

Årets første treningstime er over :hoppe:

02.01 - Puls (Intervall trening, med 4 topper. HARDT)

:trene:

Noe jeg ikke fikk til jul var kondis :fnise:

Skrevet

Så bra! Jeg tenkte på deg i dag og håpte at du fikk en fin dag, men jeg glemte ønske deg lykke til i går da jeg snoket i boken din :sjenert:

:klem:

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Jeg tenkte på deg i dag og håpte at du fikk en fin dag, men jeg glemte ønske deg lykke til i går da jeg snoket i boken din :sjenert:

:klem:

Ååhh så skjønn du er :hug:

Koselig at du tenkte på meg.

Skrevet

Jeg vil også ha ei pen... :sjenert:

Skrevet

Treningsmåneden januar

02.01 - Puls (Intervall trening, med 4 topper. HARDT)

03.01 - Zumba

03.01 - Corebar

Innmari støl i dag, og verre blir det vel. Låra er verst.

I morgen er det hviledag :hoppe:

:trene:

Skrevet

Jeg har fått ny telefon :hoppe:

apple-iphone-4s1.jpg

Lurer på hvor mye jeg blir trekt i lønn :sjenert:

Noen så vet hvordan jeg får bruke smiletegn i meldingene?

Skrevet

Tror du jeg får restskatt?? :sjokkert:

Jeg er faktisk redd for det, er som regel det hvert år. Føler også at skattekortet ikke stemmer i år heller, jeg har ikke så mye gjeld som det står der.

Syns du jeg er materalistisk, Kami?

Skrevet

Bare når det gjelder klær, sko og innredningdetaljer. :gjeiper:

Det er lett å få et skjeivt inntrykk av folk på nettet. Hvis du oftest poster når du har handlet noe, og jeg oftest poster når jeg har kaffepause, fremstår du som materialist og jeg som en latsekk og et koffeinvrak. Det er ikke sikkert den beskrivelsen yder noen av oss full rettferdighet. :ler:

Jeg snakket om styrt forfall, altså at varer allerede når de designes produseres slik at de skal bryte sammen like etter at garantien utløper. Og at det stadig produseres nye modeller av ting, for at folk skal føle at deres fullt brukbare ting ikke lenger holder mål, fordi de ser "gammeldagse" ut.

Når det er sagt, foretrekker jeg utilitarisme foran materialisme. Selv om jeg har en kapitalistisk legning. :gjeiper:

Apropos materialisme - hva for bil gikk av med seieren, forresten? Sitter og myser på Finn.no selv og lurker nå.

Gjest hogwash
Skrevet

Noen så vet hvordan jeg får bruke smiletegn i meldingene?

Last ned en app (f.eks sms smileys), gå til verktøy -> innstillinger -> generelt -> tastatur og legg til under internasjonale tastaturer.

Husk at som på alle telefoner er det bare de med akkurat likt oppsett som vil se akkurat samme smiley/tegn ;)

Skrevet

Jeg har svømt 2000 m, og det blåste så mye at vi måtte svømme mot strømmen!

Skrevet

Skal prøve å huske å spørre noen imorgen jeg, om smiletegnene. Veldig mange som har samme telefon på jobb.

Kami, jeg er materalistisk, så det er egentlig ganske greit :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...