mia83 Skrevet 16. november 2011 #4521 Del Skrevet 16. november 2011 Spent på hvordan den smaker! Sånn kaffemaskin-ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. november 2011 #4522 Del Skrevet 16. november 2011 Er du ikke på nett på jobb lengre trulta? Det er ca 2 timer til jeg er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. november 2011 #4523 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har ikke begynt ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 16. november 2011 Forfatter #4524 Del Skrevet 16. november 2011 Joa, jeg har nett på jobb. Det er til kapselmaskin ja. Min favoritt er Mocca Veldig god den kakaoen til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. november 2011 #4525 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg har igjen 12,5 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. november 2011 #4526 Del Skrevet 16. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4527 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg var på Tupperwareparty i går kveld, ble veldig sent før jeg var i seng. Kjenner det i dag gitt. I dag er det tid for tannlegen igjen. Har ikke lyst i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. november 2011 #4528 Del Skrevet 17. november 2011 Uff, så mye du er hos tannlegen. Jeg hadde dødd. Eller den gangen jeg knakk tanna var jeg hos tannlegen en gang hver uke, da døde jeg litt husker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. november 2011 #4529 Del Skrevet 17. november 2011 I dag er det tid for tannlegen igjen. Har ikke lyst i dag. Selvsagt kan du ikke bebreides for ikke å ha lyst. Jeg mener; hvem greier å konse på sex når de vet at snart skal det brukes slagdrill på nervesystemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4530 Del Skrevet 17. november 2011 Uff, så mye du er hos tannlegen. Jeg hadde dødd. Eller den gangen jeg knakk tanna var jeg hos tannlegen en gang hver uke, da døde jeg litt husker jeg Tada! Jeg fikk også ny time!! Lurer rett og slett når jeg blir ferdig jeg. Skal aldri la det gå årevis mellom hvert tannlegebesøk, det er ikke lurt. Så jeg har da lært noe. Selvsagt kan du ikke bebreides for ikke å ha lyst. Jeg mener; hvem greier å konse på sex når de vet at snart skal det brukes slagdrill på nervesystemet. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. november 2011 #4531 Del Skrevet 17. november 2011 Kjøpte du noe på Tupperware-partyet? Gjorde det vondt hos tannlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. november 2011 #4532 Del Skrevet 17. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4533 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg kjøpte ei multikvern (sånn som jeg kan kverne mandler og ost med) og en kakespade. Trodde den kostet 49,- men det var bare hvis du kjøpte kaketine, så jeg fikk mld fra henne i dag. Jeg skulle få den for 99,- sa OK. Gikk bra med tannlegen også, ble dyrt i dag. Over to tusen kroner. Jeg som håpte at jeg fikk juleferie fra tannlegen, men neida. En gang til før jul, men det tror jeg er siste timen dette året. X for det. Så det blir vel en sen, lettyggelig middag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. november 2011 #4534 Del Skrevet 17. november 2011 Dakkar trulta Suppe er jo godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4535 Del Skrevet 17. november 2011 Lurer på kjøttkake jeg, nesten som mosamat Neida, det går bra med meg, men merker det. Bedøvelsen har gått ut, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. november 2011 #4536 Del Skrevet 17. november 2011 Bedøvelse er så irriterende Mosmat høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. november 2011 #4537 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg synes bedøvelse er arti, jeg. En stund, etter at en biljævel kjørte over foten min, så hadde jeg ikke følelse i den, omtrent som om jeg skulle ha sittet opp-ned i tannlegestolen. Etter noen måneder kom følelsen tilbake, men så ramla jeg ned fra taket, og fikk en god trøkk i ryggen, og da forsvant den igjen, og så vekslet det mellom ene håndflaten og fotbladet. Nå er følelseslivet sånn noenlunde intakt igjen. Men et tips om dere skal ramle ned fra taket - forsøk å ikke lande på noe... Steike trulta_. Driver du med full oppussing, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. november 2011 Forfatter #4538 Del Skrevet 18. november 2011 Steike trulta_. Driver du med full oppussing, eller? ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. november 2011 #4539 Del Skrevet 19. november 2011 Han mener nok oppussing av munnen. Håper du har hatt en fin helg uten munnvondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. november 2011 #4540 Del Skrevet 19. november 2011 Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå