Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var på Tupperwareparty i går kveld, ble veldig sent før jeg var i seng. Kjenner det i dag gitt.

I dag er det tid for tannlegen igjen. Har ikke lyst i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så mye du er hos tannlegen. Jeg hadde dødd.

Eller den gangen jeg knakk tanna var jeg hos tannlegen en gang hver uke, da døde jeg litt husker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det tid for tannlegen igjen. Har ikke lyst i dag.

Selvsagt kan du ikke bebreides for ikke å ha lyst. Jeg mener; hvem greier å konse på sex når de vet at snart skal det brukes slagdrill på nervesystemet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så mye du er hos tannlegen. Jeg hadde dødd.

Eller den gangen jeg knakk tanna var jeg hos tannlegen en gang hver uke, da døde jeg litt husker jeg :fnise:

Tada! Jeg fikk også ny time!!

Lurer rett og slett når jeg blir ferdig jeg. Skal aldri la det gå årevis mellom hvert tannlegebesøk, det er ikke lurt.

Så jeg har da lært noe.

Selvsagt kan du ikke bebreides for ikke å ha lyst. Jeg mener; hvem greier å konse på sex når de vet at snart skal det brukes slagdrill på nervesystemet. :jepp:

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ei multikvern (sånn som jeg kan kverne mandler og ost med) og en kakespade. Trodde den kostet 49,- men det var bare hvis du kjøpte kaketine, så jeg fikk mld fra henne i dag. Jeg skulle få den for 99,- sa OK.

Gikk bra med tannlegen også, ble dyrt i dag. Over to tusen kroner. Jeg som håpte at jeg fikk juleferie fra tannlegen, men neida. En gang til før jul, men det tror jeg er siste timen dette året. X for det.

Så det blir vel en sen, lettyggelig middag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på kjøttkake jeg, nesten som mosamat :fnise:

Neida, det går bra med meg, men merker det. Bedøvelsen har gått ut, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bedøvelse er arti, jeg.

En stund, etter at en biljævel kjørte over foten min, så hadde jeg ikke følelse i den, omtrent som om jeg skulle ha sittet opp-ned i tannlegestolen. Etter noen måneder kom følelsen tilbake, men så ramla jeg ned fra taket, og fikk en god trøkk i ryggen, og da forsvant den igjen, og så vekslet det mellom ene håndflaten og fotbladet. Nå er følelseslivet sånn noenlunde intakt igjen. Men et tips om dere skal ramle ned fra taket - forsøk å ikke lande på noe...

Steike trulta_. Driver du med full oppussing, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...