Kamikatze Skrevet 11. november 2011 #4501 Del Skrevet 11. november 2011 Gulvmopp med broderte initialer, kanske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2011 #4502 Del Skrevet 11. november 2011 Hmm...bil til å overnatte i er ikke dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4503 Del Skrevet 11. november 2011 Bilen bestod ikke testen, ble anbefalt til å bytte bil. Hvis dem skal reparere bilen, blir det rundt 20 000,- Pappa får kaffe, husker ikke navnet for den er innpakket. Men lukter veldig godt, og en pose med lakrisbåter (den er fra pusene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 #4504 Del Skrevet 11. november 2011 Hmm...bil til å overnatte i er ikke dumt. Har du? Bilen bestod ikke testen, ble anbefalt til å bytte bil. Hvis dem skal reparere bilen, blir det rundt 20 000,- Pappa får kaffe, husker ikke navnet for den er innpakket. Men lukter veldig godt, og en pose med lakrisbåter (den er fra pusene) Jeg vil jaffall bli glad for lakrisbåter - og kaffe. Dakars! Er bilen din syk? Var det du som, en gang for lenge siden, sa at du hadde VW Transporter? Du har ikke ei yrkesskole med bilmekklinje nær deg da? Der kan ting ofte skje rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. november 2011 #4505 Del Skrevet 12. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. november 2011 #4506 Del Skrevet 12. november 2011 Haha! Var det deg, ja? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. november 2011 Forfatter #4507 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg vil jaffall bli glad for lakrisbåter - og kaffe. Dakars! Er bilen din syk? Var det du som, en gang for lenge siden, sa at du hadde VW Transporter? Du har ikke ei yrkesskole med bilmekklinje nær deg da? Der kan ting ofte skje rimelig. Du følger jo litt med jo, transporteren var firmabilen vi hadde, den ble levert tilbake en gang i våres. Jeg har Toyota, enn så lenge. Har lyst på Golf eller Polo, liten søt og snerten bil er mitt ønske. Spørs liksom hva far sier, men lurer på om jeg kan tilby meg å betale 1 % av bilen. Og så vil jeg ikke at bilen skal stå i mitt navn (jeg er så taktisk) Jeg har jo selvfølgelig noen kriterier til ny bil, den skal IKKE være rød, helst svart, grå, sølv ol. Det skal være med blinklys (utrolig mange biler som ikke har det, har jeg sett) cd spiller er også viktig. Tror ikke det finnes bilmekklinje her, men vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. november 2011 #4508 Del Skrevet 12. november 2011 Uff så kjipt med bilen! det er ikke akkurat billig å kjøpe bil i Norge heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. november 2011 Forfatter #4509 Del Skrevet 12. november 2011 Derfor jeg må smiske som pokker med pappa! Bra jeg er den eneste datteren han har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 13. november 2011 #4510 Del Skrevet 13. november 2011 Nesten samme fargepreferansene som jeg har. Foretrekker sølv, grå, mørkegrå og mørkeblå, men til nød svart eller hvit. Kjører du rød bil er det større sjanse for at du blir vinket inn, enn om du kjører andre farger, fant de ut. Må være en farge som glir litt inn i mengden, synes jeg. Finns det biler uten blinkers? Er ikke det påbudt da? Skal vel ikke vær nødvendig å stikke armen ut vinduet i år tutusenogøh... ja, hvor langt er vi kommet nå da? Hmmm... Snart tolv! Denne er søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. november 2011 #4511 Del Skrevet 13. november 2011 God søndag, trultis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4512 Del Skrevet 14. november 2011 Min treningsdagbok november 03.11 - Zumba med Siv 07.11 - Zumba med Veronica 07.11 - Styrke med Veronica 08.11 - Yoga med Torunn 14.11 - Zumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. november 2011 #4513 Del Skrevet 14. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. november 2011 #4514 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har jogget i dag. til Trulta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. november 2011 #4515 Del Skrevet 14. november 2011 Har du fått vite noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4516 Del Skrevet 14. november 2011 Har du fått vite noe mer? Litt skuffende egentlig. Blir nok i morgen da. Men følte nesten av jeg løy i dag, men har jo ikke lov å si noe. Får unnskylde meg når jeg kan si det. Ikke noe kjekt. Pusen er faktisk blitt mye bedre, pappa sa at hun hadde lurt seg ut i dag tidlig. Hun hadde stort arr på magen sin, men hun likte å ligge med magen opp, så nesten ut som om hun ville vise det frem. Søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. november 2011 #4517 Del Skrevet 14. november 2011 Ja, lover man å ikke si no så holder man det. Folk forstår det Nåååh, så søt pus høres ut da Bra det går bra med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. november 2011 #4518 Del Skrevet 14. november 2011 Så bra at pus er bedre! Du er flink til å holde ting hemmelig da trulta! Det er ikke alltid like lett når man blir spurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. november 2011 Forfatter #4519 Del Skrevet 15. november 2011 Ble ikke spurt helt direkte, Mia. Tror han hadde sett det om jeg løy, jeg er så dårlig til å lyve. Regner med at jeg kan røpe det snart, men i tilfelle noen vet hvem jeg er her (andre enn dem jeg vet) så skriver jeg det ikke her. Jeg glemte en tallerken, en kniv og en gaffel når jeg satt på oppvaskmaskina Jeg har kjøpt cafe au lait i dag Dama på expert spurte faktisk om den var god, hun hadde ikke smakt den før, mulig hun spurte fordi jeg kjøpte to pakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. november 2011 #4520 Del Skrevet 15. november 2011 Ok, bare husk å si i fra Har du smakt den? God? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå