trulta_ Skrevet 8. november 2011 Forfatter #4481 Del Skrevet 8. november 2011 Min treningsdagbok november 03.11 - Zumba med Siv 07.11 - Zumba med Veronica 07.11 - Styrke med Veronica 08.11 - Yoga med Torunn Ikke engang om du stiller til photoshoot kledd som SM-slave og med et dystert ansiktsuttrykk? Skal jeg prøve på det?? Jeg har truet med å komme usminket, pluss at jeg vil ha stylist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #4482 Del Skrevet 8. november 2011 Du er da skjønn uten sminke også du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. november 2011 #4483 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan er dagen din så langt? Fått nett tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. november 2011 Forfatter #4484 Del Skrevet 9. november 2011 Du er da skjønn uten sminke også du Nåh så søt du er da Hvordan er dagen din så langt? Fått nett tilbake? Får ikke vite hvem som blir permittert før mandag! Kan seriøst ha permitteringsvarsel som varer i 6 mnd? Noen som vet det. Grusomt å kunne vite at en person kan si til meg en dag i januar: fra i morgen er du permittert. Jeg frykter jeg blir delvis permittert, det er ingen andre som kan min jobb eller systemet så godt som meg. Så blir ikke fullt permittert. Er det en annen plass enn på nav.no det står om permittering? Kanskje jeg slipper unna bildene i morgen likevel! Jeg må bort til det firmaet som har kjøpt oss, VIL IKKE VIL IKKE VIL IKKE. Han mannen gjør meg så nervøs. Var uten nett i nesten hele dag, så fikk jeg "nett på pinne" og den virket, men problemet er jo ikke løst. Så fikk kjørt lønn da, flaks for dem som får penger Med andre ord, ikke jeg. Kattepusen har blitt sterilisert i dag, mamma stoppet så jeg fikk hilse på henne, trist å se henne, så ut som pusen gråt. Dyrlegen sa at hun va litt for tykk Og så må pusen være inne i en uke. Det blir nok populært Vært bekymret for pusen i hele dag, godt at det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. november 2011 #4485 Del Skrevet 9. november 2011 Huff.. akkurat permittering har jeg ikke rede på dessverre.. Håper du slipper det iallefall.. Skjønner godt at det er kjipt å måtte vente på slike avgjørelser. Så godt at det gikk bra med pus! Får du ikke lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4486 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg fikk ikke lønn i dag nei, 10 dager igjen til jeg får lønn. Det går bedre med pusen, kanskje jeg skal ringe å sjekke igjen?? Jeg har fått ett tilbud som jeg må tenke på til mandag, det var hemmelig, og fikk bare lov å si det til familien og bestis`n. Tror jeg må si ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. november 2011 #4487 Del Skrevet 10. november 2011 Så spennende! Du kan hviske det til meg på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4488 Del Skrevet 10. november 2011 Time will show! om det blir spennende eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. november 2011 #4489 Del Skrevet 10. november 2011 Nå ble jeg nysgjerrig på hva tilbudet gikk ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. november 2011 #4490 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 10. november 2011 Forfatter #4491 Del Skrevet 10. november 2011 Var egentlig ikke meningen å gjøre dere så nysgjerrig. Kanskje jeg får si det på mandag. Jeg skal avgi mitt svar da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. november 2011 #4492 Del Skrevet 10. november 2011 Mye som skjer for tiden virker det som frøken. Håper du tar deg tid til å stoppe og lukte på rosene som det så fint heter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 10. november 2011 #4493 Del Skrevet 10. november 2011 Var egentlig ikke meningen å gjøre dere så nysgjerrig. Kanskje jeg får si det på mandag. Jeg skal avgi mitt svar da. Men du kan si det til bestissen? Er ikke vi BFFiser da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4494 Del Skrevet 11. november 2011 Men du kan si det til bestissen? Er ikke vi BFFiser da? :gjeiper: Dette må være dagens. Ennå dagen så vidt har begynt. I dag er det EU kontroll, litt spent på hva dem sier om bilen. Og om det er dyrt. Så må jeg finne farsdagsgave, VANSKELIG! Kanskje jeg skal finne ut om brodern skal bruke mye penger på gaven?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. november 2011 #4495 Del Skrevet 11. november 2011 God helg Trulta! Håper EU-kontrollen ikke blir dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 #4496 Del Skrevet 11. november 2011 Sitter akkurat og regner på om jeg skal gidde å snope meg en bil, eller om jeg heller bør drite i det, og heller leie de få gangene jeg trenger. Ser at NAF tar i underkant av 600 for EU-kontroll fra medlemmer, og en hundrelapp mer fra ikke-medlemmer. Siden jeg ikke trenger, men bare synes det er litt greit å ha noe å slenge luftmadrass og snorkepose baki, vil jeg ha alle de faste utgiftene som forsikring og årsavgift stående klar på "bilkonto", fordi jeg er allergisk for faste utgifter. Sålangt er den eneste fordelen jeg har kommet på, at jeg slipper å bli til en frossenpinn av en istapp, om jeg skulle syklet for å besøke trulta_. I alle fall midtvinters. - Må være litt kjipt å få langveisfarende, og når de endelig er så tint at du kan tyde hva de sier innimellom tannhakkingen, så er det på tide å fare videre på nye landeveiens eventyr. Stasjonsvogn, da. Eller VW Transporterish, så jeg slipper å slipe rumpeballene på asfalten, og kan se forbi første bil i køen, ikke bare bremselysskogen. Må tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 #4497 Del Skrevet 11. november 2011 Snakket meg helt ut på tur, her... Hva driver gamlingen din med, trulta_? Er han aktiv vedhugger, eller er han innbarka TV-slave, og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4498 Del Skrevet 11. november 2011 Snakket meg helt ut på tur, her... Hva driver gamlingen din med, trulta_? Er han aktiv vedhugger, eller er han innbarka TV-slave, og sånn? Pappaen min er pensjonist faktisk Gamle mannan, neida han er ikke så gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 11. november 2011 #4499 Del Skrevet 11. november 2011 Hva gjør en pensjonist på da? Han sitter vel ikke bare og stirrer i tapetet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. november 2011 Forfatter #4500 Del Skrevet 11. november 2011 Hva gjør en pensjonist på da? Han sitter vel ikke bare og stirrer i tapetet? Han hjelper mitt søskenbarn som akkurat har begynt å bygge hus nå. Når han ikke gjør det, så koser han med pusene, lager middag til sin kone og vasker til hun kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå