mia83 Skrevet 28. oktober 2011 #4401 Del Skrevet 28. oktober 2011 åkei Du skal hvertfall reise bort Ja det skal jeg! Hvilken jobb er det trulta? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #4402 Del Skrevet 28. oktober 2011 Unnskyld meg et øyeblikk. Skal bare innom uinteressant-tråden en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4403 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er min bok så kjedelig, Kami? Mia, det er en sekretær jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. oktober 2011 #4404 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hm, så spennende!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #4405 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er min bok så kjedelig, Kami? Mia, det er en sekretær jobb. Det er ennå et stykke dit, trultis. Sekretær? Snakker vi blodrød laibis, skjørt, nettingstrømper, briller, fangsitting og heftig blyanttygging her, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4406 Del Skrevet 28. oktober 2011 Arbeidsoppgaver er drifte kontoret, sentralbord (og jeg som elsker telefoner) personaloppfølging, internkontroll (zzz) referent oppgaver (usikker hva det er) organisere arrangementer for ansatte og serviceoppgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #4407 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Arbeidsoppgaver er drifte kontoret, Tørke støv, rydde, se opptatt ut. sentralbord Sile ut telefonselgere og hustruer, slik at de får snakke med elskerinnene i fred. personaloppfølging, Ligge med alle på julebordet. internkontroll (zzz) Sjekke lommene til sjefen - grundig. referent oppgaver (usikker hva det er) Sitte på fang og tygge blyant. organisere arrangementer for ansatte Hoppe halvnaken ut av digre bløtkaker på bursdager, og sånn serviceoppgaver. Lage og sjenke kaffe. - antar jeg? Endret 28. oktober 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4408 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tror det er flere damer som jobber der. Det er innen helsesektoren. Skal jeg sende med referanser på cv`n eller ikke i en søknad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #4409 Del Skrevet 28. oktober 2011 Damer ingen hindring. :gjeiper: Vel, mjaaa... Det vanlige er vel å oppgi referansene i selve søknaden, og legge ved CV. Har du kjipe referanser, kan du heller prøve drukne dem i brødtekst på selve CV-en. Det vanligste er en kort men målrettet søknad, og sn ryddig lettlest CV. Selv om søknaden bør være kort, bør du sørge for å la den skulle seg litt ut fra mengden. Legg gjerne inn et foto på CV, slik at det blir lettere å huske hvem du var etter intervju. Tror det kan bli bankers med din bakgrunn dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #4410 Del Skrevet 28. oktober 2011 Bilde i søknaden! Nei, det syns jeg er rart. Jeg har 3 referanser, alle skal si noe godt om meg. Han ene ville bli venn med meg på facebook for noen få uker siden, så han husker meg i alle fall. Vurderer en jobb til, som regnskapsmedarbeider for et bilfirma. Søknaden min er ganske kort. Men jeg har ikke lyst på jobbintervju da, det syns jeg er litt skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 28. oktober 2011 #4411 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Tror du skal ha rimelig bra muligheter på den første, ettersom du har bakgrunn fra helsevesenet, og derfor er bedre rustet til å forstå formålet med ting og tang, enn noen som kommer "utenfra". Se på søknad og CV som en grei måte å få presentert deg på. Er du ikke komfortabel med foto på CV, så er det helt greit å la være. Fordelen med det, er at om du kommer med gode salgsargumenter for deg selv på intervju, er det lettere for dem å sette deg i sammenheng med papirene når de går gjennom sine elimineringsrunder og mater papirkurven med uheldige søkere. Du må regne med at en del søkere ekskluderer seg selv ved hjelp av dårlig norsk og skrivefeil, selv om de kan ha et vinnende ytre. Intervju bør gå greit når du ikke trenger jobben. Det blir mer tilbakelent når du allerede er i jobb, og ikke må ha denne. Se på det som en hyggelig anledning til å treffe nye trivelige mennesker. Ja, for hvis de er skumle og utrivelige har du i vaffel ingenting å tape om du ikke får jobben. Endret 28. oktober 2011 av Kamikatze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2011 #4412 Del Skrevet 29. oktober 2011 *lytte til de voksne som snakker ånkli voksenprat i tråden* God lørdag til en trulte - med eller uten bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. oktober 2011 #4413 Del Skrevet 29. oktober 2011 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 29. oktober 2011 #4414 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, god helg trulta_! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. oktober 2011 #4415 Del Skrevet 30. oktober 2011 Da er det bare å gratulere alle moldensere med fullt fortjent seriegull! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober 2011 #4416 Del Skrevet 31. oktober 2011 Eh...fotballprat? Jeg stikker og det litt brennkvikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. oktober 2011 #4417 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #4418 Del Skrevet 31. oktober 2011 GULL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. oktober 2011 #4419 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. oktober 2011 #4420 Del Skrevet 31. oktober 2011 :hoppe: GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MASSE MED SERIEGULL TRULTA :hoppendeglad: :danser: Jeg har ikke vært her på lenge og jeg har jo gratulert deg på FB også, men nå måtte jeg bare innom . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå