Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De blir jo tillintetgjort, og ligger igjen som fordampede svettedråper på den harde bakken. De ristes ubønnhørlig inn i glemmeboka, fra sin siste hvile i croissant-himmelen, der ingen mer skal ofre dem en tanke. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

06.10 - Zumba med Siv Kristin

07.10 - Zumba med Jamie

10.10 - Zumba med Veronica

10.10 - Styrke med Veronica

11.10 - Yoga med Torunn

13.10 - Zumba med Siv

14.10 - Høstmaraton 2 timer

17.10 - Zumba

17.10 - Styrke

18.10 - Yoga

20.10 - Zumba

24.10 - Zumba

24.10 - Styrke

25.10 - Yoga

:trene:

I morgen skal jeg til tannlegen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer meg at etter den 13. har dere slitt ut alle zumba-instruktørene, og må vrikke på egenhånd.

Kos deg hos pineren! Er du heldig, trykker assistenten daiene inn i nakken på deg, mens du sitter der å gaper. Det skjedde ofte med meg. Også hos frisøren (før jeg kjøpte meg sauesaks). :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har du hilst på tannlegen min, Kami?

Det tror jeg ikke, men er enig i at vennligsinnede damer, som trykker daiene sine inn i nakken på folk er snille. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk hørt flere menn snakke om dametannlegens "fortrinn" mot skulderen, mens de blir maltraktert oralt på det groveste.

Personlig har jeg ALDRI tenkt umoralske tanker når mannetannlegene har gjort sin greie med meg, der jeg lå strak ut og gapte, med en falsk solariumsol midt i åsynet. En gang halvlå en sånn en nesten over meg i fem kvarter, p.g.a. en forferdelig gjenstridig visdomstann som tviholdt seg fast. Jeg tenkte absolutt ikke på hans "noe som helst" i den situasjonen. Jeg var en skjelvende kjøttklump som ikke ville noe annet enn å få det overstått og sjangle meg hjem til triple paracetter, kalde mummifiserte omslag, pute, pledd og en sofa hvor jeg flatet ut i flere dager etterpå. Hvordan kan menn skli så til de grader ut p.g.a. en damekroppsdel? Jeg fatter det fremdeles ikke. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...