trulta_ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4241 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gleder meg til å slipe litt av tanna, ikke mange millimeter som skal til. 3 uker igjen til jeg skal dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. oktober 2011 #4242 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så lenge!? Hadde pushet på å få gjort det kjappere (sånn; bli ferdig med det mentalitet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4243 Del Skrevet 4. oktober 2011 Neida, ny time da. Jeg kunne bare stikke innom om jeg trengte å slipe den litt ned. Men da må det være litt vondt først. Jeg kjørte ikke feil i går når jeg skulle parkere (da jeg skulle til tannlege) Plutselig ikke lov å kjøre inn en plass vettu, og jeg kjørte inn der to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. oktober 2011 #4244 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du får rygge inn der de to neste gangene, sånn bare for å "oppheve" de to forrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4245 Del Skrevet 4. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. oktober 2011 #4246 Del Skrevet 4. oktober 2011 Liker jo vanligvis innholdet bedre, men synes ofte det er flott ja Innholdet. Trulta: Det kan hende det går seg til etterhvert altså. Det kan hende at det bare er litt ømt akkurat i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #4247 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det kjennes ut som det er litt "feil" nå, tanna nede tar borti tanna oppe. Slik var det ikke før. I kveld blir det yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. oktober 2011 #4248 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det kan hende det retter seg av seg selv. Hvis ikke får du kontakte tannlegen. Kos deg på yoga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. oktober 2011 #4249 Del Skrevet 4. oktober 2011 Yoga Håper du har en fin kveld Trulters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. oktober 2011 #4250 Del Skrevet 4. oktober 2011 hm, bra yogatrening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. oktober 2011 #4251 Del Skrevet 4. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter #4252 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg meldte meg av yogaen på tirsdagen Men, siden ingen har opprettet en treningstråd i oktober, så tar jeg min her. 06.10 - Zumba med Siv Kristin Hun har en av mine favorittsanger. Men jeg fikk nesten krampe i venstre legg på slutten. Lurer på når den slåt ut i full blomst!! Gruer meg til det skjer, skjer sikkert ei natt. Fortsatt lite folk på treningssenteret, syns det er rart. En ting jeg ikke liker med treningssenteret, er at alle ser jo forb**** sur ut. (Ikke instruktørene) Dette er litt generelt for byen. Såg heldigvis ett blidt ansikt etterpå da. Ei som jeg har snakket litt med, hun skulle på neste time. Godt å se noen som smilte iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. oktober 2011 #4253 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er moldenserne sure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. oktober 2011 #4254 Del Skrevet 7. oktober 2011 Det vil jeg ikke si, men de er ikke nødvendigvis de enkleste å snike seg innpå. Mitt inntrykk er at om en har en funksjon, så er folk vennlige, hyggelige og pratsomme der, men når en bare er "forbi" som "turist" så kan de nok fremstå som en skokk vandrende østers. De er ikke de mest utagerende, for å si det sånn. Men der finns unntak. Sant, trulta_? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2011 #4255 Del Skrevet 7. oktober 2011 God morgen! 6,25 t igjen! (ca ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4256 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er moldenserne sure? Viktig å presisere for alle at jeg ikke kommer fra byen. Folk fra nabokommunene er mye lettere å komme i snakk med. Det vil jeg ikke si, men de er ikke nødvendigvis de enkleste å snike seg innpå. Mitt inntrykk er at om en har en funksjon, så er folk vennlige, hyggelige og pratsomme der, men når en bare er "forbi" som "turist" så kan de nok fremstå som en skokk vandrende østers. De er ikke de mest utagerende, for å si det sånn. Men der finns unntak. Sant, trulta_? :gjeiper: Er jeg turist i byen min?? Kanskje jeg skal prøve smilt-til-alle-sammen i dag?? God morgen! 6,25 t igjen! (ca ) Jeg sitter her med min kaffekopp, den er rød med et hvitt hjerte med røde og brune prikker inni. 6,5 timer igjen her, men snart helg. Den uka her har gått fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2011 #4257 Del Skrevet 7. oktober 2011 Enig, uka har gått sinnsykt fort! 6 timer igjen!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #4258 Del Skrevet 7. oktober 2011 Blir fort gammel når uka går så fort. Det er ikke bra, men jeg er fortsatt yngst på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. oktober 2011 #4259 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er også enig i at uken har gått sinnsykt fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2011 #4260 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg er ikke yngst på min jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå