Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida, ny time da.

Jeg kunne bare stikke innom om jeg trengte å slipe den litt ned. Men da må det være litt vondt først.

Jeg kjørte ikke feil i går når jeg skulle parkere (da jeg skulle til tannlege) Plutselig ikke lov å kjøre inn en plass vettu, og jeg kjørte inn der to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil:

Liker jo vanligvis innholdet bedre, men synes ofte det er flott ja :)

:ler: Innholdet. :lol:

Trulta: Det kan hende det går seg til etterhvert altså. Det kan hende at det bare er litt ømt akkurat i starten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kjennes ut som det er litt "feil" nå, tanna nede tar borti tanna oppe. Slik var det ikke før.

I kveld blir det yoga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg av yogaen på tirsdagen :sjenert:

Men, siden ingen har opprettet en treningstråd i oktober, så tar jeg min her.

06.10 - Zumba med Siv Kristin

Hun har en av mine favorittsanger. Men jeg fikk nesten krampe i venstre legg på slutten. Lurer på når den slåt ut i full blomst!! Gruer meg til det skjer, skjer sikkert ei natt.

Fortsatt lite folk på treningssenteret, syns det er rart.

En ting jeg ikke liker med treningssenteret, er at alle ser jo forb**** sur ut. (Ikke instruktørene) Dette er litt generelt for byen. Såg heldigvis ett blidt ansikt etterpå da. Ei som jeg har snakket litt med, hun skulle på neste time. Godt å se noen som smilte iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil jeg ikke si, men de er ikke nødvendigvis de enkleste å snike seg innpå. Mitt inntrykk er at om en har en funksjon, så er folk vennlige, hyggelige og pratsomme der, men når en bare er "forbi" som "turist" så kan de nok fremstå som en skokk vandrende østers. De er ikke de mest utagerende, for å si det sånn. Men der finns unntak. Sant, trulta_? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Er moldenserne sure?

:Nikke:

Viktig å presisere for alle at jeg ikke kommer fra byen. Folk fra nabokommunene er mye lettere å komme i snakk med.

Det vil jeg ikke si, men de er ikke nødvendigvis de enkleste å snike seg innpå. Mitt inntrykk er at om en har en funksjon, så er folk vennlige, hyggelige og pratsomme der, men når en bare er "forbi" som "turist" så kan de nok fremstå som en skokk vandrende østers. De er ikke de mest utagerende, for å si det sånn. Men der finns unntak. Sant, trulta_? :gjeiper:

Er jeg turist i byen min??

Kanskje jeg skal prøve smilt-til-alle-sammen i dag??

God morgen!

:kaffekopp:

6,25 t igjen! (ca :fnise: )

Jeg sitter her med min kaffekopp, den er rød med et hvitt hjerte med røde og brune prikker inni.

6,5 timer igjen her, men snart helg.

Den uka her har gått fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...