Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda, men jeg hadde helst sett at det er rundt 70. :jolie:

120/80 er jo det normale.

I dag har jeg hentet bokhyllen min! Håper jeg får satt den opp i morgen. Tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver du også å bokhyller? Etter å ha lagt til side et lass med bøker som skal resirkuleres, har jeg kommet til at det er på tide å kjåpe meg to seksjoner til, for å få plass til alt jeg trenger å ha plass til.

Dilemmaet er at om jeg skal ha to make seksjoner, må jeg bruke en halv dag for å reise "utenbys", fordi vi ikke har samme kjeden her. Men da kan jeg få make til de jeg har i kirsebær. Ellers blir det to i bøk lokalt, men de er litt høyere. Dilemma, dilemma.

Bruk i hvertfall noen dråper lim på propper og sånn, og kjøp en pose ekstra småstift til bakplata, om den har. Så blir den ultrastabil, og ødelegges ikke så lett om den skal flyttes på senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drive kanskje ikke helt med bokhyller, men må få den ut av pappen i dag.

For å få den med meg inn i går, måtte jeg putte skoene på innsiden av jakken min, heldigvis var det ingen som så meg.

Krysser fingrene for at det blir veldig fint med bokhyllen min, jeg kjøpte den på nettet.

I :hjerte: nettshopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drive kanskje ikke helt med bokhyller, men må få den ut av pappen i dag.

For å få den med meg inn i går, måtte jeg putte skoene på innsiden av jakken min, heldigvis var det ingen som så meg.

Krysser fingrene for at det blir veldig fint med bokhyllen min, jeg kjøpte den på nettet.

I :hjerte: nettshopping!

Hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få med meg inn pappesken med bokhyllen, måtte jeg ta treningsskoene mine på innsiden av jakken, tok den med meg inn etter trening.

Da har jeg sko og flaske med meg.

Skjønte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den sikkert, det er nok et lite puslespill, men tar man en ting om gangen og følger bruksanvisningen så går det sikkert greit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig flink til å følge bruksanvisninger!!

Nøye på slikt.

Nå skal jeg ta meg en kopp te, ble litt frossen.

i kveld er det dobbeltime på treningssenteret, skal ta sol etter time nr 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å være flink å trene, har ikke vært så flink etter sommeren.

Er nok ikke brun nå, men vil ha litt farge. Mistet den jeg fikk i sommer, har litt skille igjen fortsatt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og et pittelite skille, men nå må vel jeg begynne å ta :sol: av "praktiske" årsaker uansett. :sol: burde komme på resept i nord :lol:

Jeg var og treg med å komme i gang igjen etter sommerern, men nå er jeg inne i det igjen. Og musklene mine kjenner det :ler: for å si det sånn! Tror ikke jeg kan trene styrke igjen før torsdag, og det passer utmerket for da er timen jeg digger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg begynner å bli støl nå.

Kjenner det på siden av rompa, magen og litt i overarmene. Jeg har ikke tunge vekter engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du nok, husker at det som regle var snakk om høye crp`er. Det var det veldig mye av når jeg jobbet på sykehjem.

Savner den jobben jeg.

Har nå åpnet esken med bokhyllen, lurer på om jeg trenger flere redskaper enn jeg har.

Jeg har bare en liten eske fra IKEA, har jo hammer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...