Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe moro. Da blir det kun hopping og vriing og gynging, da. Løper og klatrer nok i jobben, så det eneste jeg føler at jeg behøver er noe som myker opp hele skrotten. Så det begrenser seg nok til tai chi hvis jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender det også, men ikke mye. :gjeiper:

I går kjøpte jeg en pose telys og en diger pakke antikklys, og høstkoste meg odentlig. Nå har jeg tent alle lysestumpene, sånn at jeg kan begynne helt på nytt i kveld. Så valgets kvaler leder meg enten til en sein middag som er mest mulig ferdig, eller en jeg lager fra grunnen av, og som tar litt tid. Får se hva klokka er når jeg har vært og handlet.

Har litt lyst på fårikål også, men jeg tror ikke det er lurt å koke tjue liter fårikål før helga, når en er singel. Da må jeg antakelig bruke spett for å komme meg opp fra sofaen på mandag. Tror jeg tar det på søndag, så har jeg insentiv til å fryse ned ferdig til neste helg. Men da må jeg spise resten av vaniljeisen, for å få tomboksen. Det kan jeg leve med. Da blir det vafler i kveld. Da har jeg en plan. Bortsett fra hva jeg skal ha til middag i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jævlig vanskelig å konsentrere seg, når en blir stående der bak med utsikt til et hav av gyngende damerumper...

Derfor må du stille deg opp langt fremme, Kami!Ikke bakerst!

Syns nok at han kunne tenke litt på sine med-kvinne-mennesker og stille seg opp fremst i tight treningstøy og gi tilbake alt han nok har smugtittet på ved disse damerumpene igjennom et helt liv.

Likt for likt! :opplyser:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart, ettersom det er fårikålsesong. :danse:

Du har helt rett, mia: Fårikål er ikke godt, det er helt himmelsk nydelig! upsidedown.gif

Smart du, ja ;)

Ja, det er nyyyydelig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nok at han kunne tenke litt på sine med-kvinne-mennesker og stille seg opp fremst i tight treningstøy og gi tilbake alt han nok har smugtittet på ved disse damerumpene igjennom et helt liv.

Likt for likt! :opplyser:

Signerer denne!

Bare så lenge siden jeg har sett at noen har signert noe, så da måtte jeg bare gjøre det selv.

Appy - herlig helg!!

Jeg skal spise fårikål på søndag, ikke akkurat min favoritt, men kan kanskje ikke be tante om å lage noe annet til meg? Min bror er heller ikke glad i det.

Pluss at det lukter grusomt.

Jeg lurer på hvor jeg har kjøpt kapslene cafe au lait, fant dem ikke på Elkjøp heller, har sett på Jernia, Ica Maxi og på Expert. Da gjenstår bare Kitchn.

Jeg krysser fingrene for at jeg får hentelapp i postkassen i morgen, jeg har bestilt meg bokhylle. Håper den står til forventningene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Begge under tvn var opptatt!!

Så måtte andre veien, litt i tvil sånn det ser ut nå, men kontakten må være den veien. Kommer vel til å flytte en del oppå benkne, til jeg er fornøyd.

Nå syns jeg vaskemaskina skal bli ferdig snart, var 16 min i stad. Slik at jeg kan sette på oppvaskmaskina, bruker ikke å sette dem på samtidig. Godt mulig det hadde gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...