Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke. Noen undikker, noe gadgets og noe kosttilskudd, kanskje? Ingen vet hva ebay og andre nettbutikker bringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Lykke. :ler:

Butikken heter Fru Lykke og jentene.

Veldig fin butikk, er som regel nesten alltid innom der når jeg er på Roseby, hyggelig betjening også.

Jeg likte også jakken :opplyser:

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et mellomplagg som forhindrer gnagsår på snurrebassen om en har grovkalibret stoff i benklærne, som denim. :opplyser:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da står jeg opp, og stavrer meg til jobbs.Kul jakke. Men ugunstig farge nær brøytebilene...

Hvis de bare brøyter ren snø er den jo rene kamuflasjedrakten i veikanten...

Har du ikke hørt sangen krabbeklo?KRABBEKLOFengende.

Jeg hadde faktisk ikke hørt om de der i det hele tatt, men det har jeg nå. Absurd og vidunderlig. Jeg flirte. Jeg LO høyt! Det er det skjeldent at jeg gjør av noe på nett. Nå skal det sies at jeg er trøtt, hehe... Synd at han ble avslørt da. Jeg liker litt hemmelige opplegg. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et mellomplagg som forhindrer gnagsår på snurrebassen om en har grovkalibret stoff i benklærne, som denim.

Stilig snurrebassplagg! Flere MENN burde gå med det og ha skjørt over. :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig snurrebassplagg! Flere MENN burde gå med det og ha skjørt over. :lur:

Jojomen, jeg prøver å slutte med å ha skjørt over meg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg skvatt litt her ei natt, det var natt til søndag, jeg hadde lagt meg, klokken var vel nærmere 3. Plutselig hører jeg veldig mye lyder utenfor vinduet, og da er det er jente som klatrer opp på min lufteveranda :sjokkert:

Heldigvis gikk hun den andre veien, tydeligvis ei som ikke hadde hovednøkkelen.

Jeg skvatt litt ja.

Vurderer å bytte fastlege jeg, lurer på hvem som er ledig.

Det er 4 stk ledig i min kommune, og 2 av dem er uaktuelt (for langt til det legekontoret) Så da gjenstår Per og Gunnar. Ser ut som begge er norsk, det er mitt hovedkriterium (jeg har hatt dansk lege, skjønte veldig lite av det han sa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad at det var ei jente når jeg kikket ut, er liksom ikke så skummelt det :ler:

Jeg har spurt mamma nå, om hun kan anbefale en. Gunnar har vært lege på sykehuset ganske lenge. En eldre mann, jeg vet ikke hvor gammel Per er. Vil ikke ha så ung lege heller.

Kitte - lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...