Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Jeg :hjerte: nettshopping.

Ting fra H&M passer nesten alltid til meg, mulig jeg har en grei kroppfasong til nettbestilling, men sjelden jeg sender i retur hvis det er noe som ikke passer da :sjenert:

Lyst til å bestille en poncho genser fra Gina T.

Har funnet bruksområde til Gina posen min også, fikk en fancy pose, har hatt papirsøppel dit. Blir mer ryddig på roterommet av sånt :)

Nå holder jeg på å vente på at vasene som jeg fikk fra bestemor skal tørke, skal ha den ene på hyllen over komfyren. Den blanke med fisker på, fiskene er ikke så tydelige altså.

Usikker på hvor den turkise vasen skal stå henn. Turkis er fargen jeg har på badet, men tror ikke har plass til en liten vase.

Jeg skal prøve å huske å kjøpe ny arkivmappe i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turkis er fint! Vi har grønt på badet vi. :jepp:

Lyst på lilla også egentlig. Den lillafargen de har på Saape/Lucky Duck er så fin! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hjerte: nettshopping.

Ting fra H&M passer nesten alltid til meg, mulig jeg har en grei kroppfasong til nettbestilling, men sjelden jeg sender i retur hvis det er noe som ikke passer da :sjenert:

Lyst til å bestille en poncho genser fra Gina T.

Har funnet bruksområde til Gina posen min også, fikk en fancy pose, har hatt papirsøppel dit. Blir mer ryddig på roterommet av sånt :)

Nå holder jeg på å vente på at vasene som jeg fikk fra bestemor skal tørke, skal ha den ene på hyllen over komfyren. Den blanke med fisker på, fiskene er ikke så tydelige altså.

Usikker på hvor den turkise vasen skal stå henn. Turkis er fargen jeg har på badet, men tror ikke har plass til en liten vase.

Jeg skal prøve å huske å kjøpe ny arkivmappe i morgen!

Jeg liker at du forsøker å holde det ryddig på roterommet. :)

Husket du å kjøpe arkivmappe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at du forsøker å holde det ryddig på roterommet. :)

Husket du å kjøpe arkivmappe?

:ler:

Tror jeg må kaste ett par støvletter tror jeg. Og noen skoesker kanskje, men jeg liker å ha eskene. Til finskoene ja.

I morgen jeg skal kjøpe mappe, det står på lappen min.

Samt stativ til kapslene til kaffemaskinen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig ble oppvaskmaskina ferdig også. Så nå kan jeg legge meg.

Apotekposen står ved siden av vesken, må bare huske å ta med meg nesesprayen i morgen. Viktig å ha med smertestillende og halstabletter.

1 dag på jobb så er det helg.

Jeg skal være med pusene i helga :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riesling 2010. :skaal:

Ikke drikke den for fort da :fnise:

Er den å anbefale?

Så koselig å være med pusene. :strix:

:Nikke:

3 stk. Mamma og pappa passer bror min sin, og han er veldig liten. Så en small pus, en medium og en large.

Storpusen liker ikke lillepusen, og nok ute mesteparten av tiden. Mens de to små tuller mye, så det er nok liv i heimen.

Jeg skal vokse leggene igjen på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikke den for fort da :fnise:

Er den å anbefale?

:Nikke:

3 stk. Mamma og pappa passer bror min sin, og han er veldig liten. Så en small pus, en medium og en large.

Storpusen liker ikke lillepusen, og nok ute mesteparten av tiden. Mens de to små tuller mye, så det er nok liv i heimen.

Jeg skal vokse leggene igjen på lørdag.

Jeg har bare smakt noen slurker tidligere, men synes den var kjempegod. Var nesten som å drikke druesaft. :sikle:

Kan jeg komme på besøk og kose med pusene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har vært på shopping i dag også

metal_capsule_holder_new_detail.jpg

Kjøpte meg en hvit tights, en svart genser og 2 skjerf på Cubus, det ble under to hundre kroner.

Kjøpte en svart overdel på h&m - gikk gavekort på kr 50,- Alle som handlet over 50 kroner fikk ett gavekort på kroner 50,-

Skulle kjøpe krydderkrukker, men Kitchn hadde bare 1 igjen. Kremmerhuset hadde fått inn noen søte, men var der først, så kjøpte dem ikke. Kanskje jeg må tilbake snart?

Såg på facebook siden til Fru Lykke at hun hadde fått inn en kjempefin kvit Vila jakke.

Kjøpte meg Voltarol :danse:

Og en grandiosa på Rimi :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er Trulte-mennesket i natt da?

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...