Gå til innhold

*Trulta trener*


trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har spist vafler og is :opplyser:

Det hørtes godt ut! :sikle:

Jeg er sulten! Sitter å venter på at min kjære skal lage mat til meg. Akkurat hjemme fra jobb, så nå venter løvstek og chips :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut! :sikle:

Jeg er sulten! Sitter å venter på at min kjære skal lage mat til meg. Akkurat hjemme fra jobb, så nå venter løvstek og chips :spise:

Pappa kom på besøk, så da måtte jeg servere noe godt :nigo:

Sønnen min syns det var stas å spise vafler til kveldsmat :ler:

Deilig å få servert mat da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All mat høres godt ut akkurat nå!!

I dag var det ei herlig trening, men måtte ha 2 kg mer på biceps i dag :roll: Men det gikk veldig bra.

95 dager igjen til seriestart i dag :hoppe:

Og da skal jeg kjøpe meg drakt, kanskje ikke akkurat på den dagen, helst litt før. Men har ikke bestemt meg for hvilket nr jeg skal ha bakpå drakten, må se ann litt hvem som er i Molde neste år.

Nå hører jeg på Black Eyed Peas "I Gotta Feeling"

Den sangen er fin.

I dag har jeg fått ei ønskeliste, og ikke minst, SKREVE ØNSKELISTE!! spurte til og med en kollega om tips, han foreslo harddisk eller no, jeg bare rynket på øyenbrynene av slikt forslag.

Og ikke minst, jeg har fått meg ei sløyfe på FarmVille i dag :klappe::fnise: og mitt :tree: har vokst!!

Men jeg har fortsatt lyst på ny jobb :sjenert:

Kitten, tusen takk for linken av skjerfet, spent på om jeg får det til jul da :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange pakker må til for at treet vokser?

Jeg har sendt deg pakker hver dag :snurt:

Jeg foreslår Rosenborg-drakt, så får du brukt den under seriegullfeiringa også :hoho:

:jepp: Den sangen er kjempefin. Jeg syns ikke den "boom boom pow"-sangen er noe fin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Drakten blir blå! Det er tross alt laget i mitt :hjerte:

Pssst: Sjekk nå a! Har sendt mange rosa pakker jeg nå! 16stk faktisk, fikk ikke lov til å sende flere.

Ved 20 og 40 blir treet større.

Men jeg har "mistet" ett par i dag, dvs at FV har litt problemer, fant ikke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Drakten blir blå! Det er tross alt laget i mitt :hjerte:

Pssst: Sjekk nå a! Har sendt mange rosa pakker jeg nå! 16stk faktisk, fikk ikke lov til å sende flere.

Ved 20 og 40 blir treet større.

Men jeg har "mistet" ett par i dag, dvs at FV har litt problemer, fant ikke siden.

Jeg har problemer med FV også.

Når jeg skal strø på sånne poser på andres blomster/grønnsaker så får jeg bare til å bruke 4, når man egentlig kan bruke 5.

Og noen ganger forsvinner mine gaver jeg får fra andre :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...