NoAngel Skrevet 8. desember 2009 #361 Del Skrevet 8. desember 2009 det var lurt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #362 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har spist vafler og is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 8. desember 2009 #363 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har spist vafler og is Det hørtes godt ut! Jeg er sulten! Sitter å venter på at min kjære skal lage mat til meg. Akkurat hjemme fra jobb, så nå venter løvstek og chips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #364 Del Skrevet 8. desember 2009 Det hørtes godt ut! Jeg er sulten! Sitter å venter på at min kjære skal lage mat til meg. Akkurat hjemme fra jobb, så nå venter løvstek og chips Pappa kom på besøk, så da måtte jeg servere noe godt Sønnen min syns det var stas å spise vafler til kveldsmat Deilig å få servert mat da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 8. desember 2009 All mat høres godt ut akkurat nå!! I dag var det ei herlig trening, men måtte ha 2 kg mer på biceps i dag Men det gikk veldig bra. 95 dager igjen til seriestart i dag Og da skal jeg kjøpe meg drakt, kanskje ikke akkurat på den dagen, helst litt før. Men har ikke bestemt meg for hvilket nr jeg skal ha bakpå drakten, må se ann litt hvem som er i Molde neste år. Nå hører jeg på Black Eyed Peas "I Gotta Feeling" Den sangen er fin. I dag har jeg fått ei ønskeliste, og ikke minst, SKREVE ØNSKELISTE!! spurte til og med en kollega om tips, han foreslo harddisk eller no, jeg bare rynket på øyenbrynene av slikt forslag. Og ikke minst, jeg har fått meg ei sløyfe på FarmVille i dag og mitt har vokst!! Men jeg har fortsatt lyst på ny jobb Kitten, tusen takk for linken av skjerfet, spent på om jeg får det til jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #366 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvor mange pakker må til for at treet vokser? Jeg har sendt deg pakker hver dag Jeg foreslår Rosenborg-drakt, så får du brukt den under seriegullfeiringa også Den sangen er kjempefin. Jeg syns ikke den "boom boom pow"-sangen er noe fin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #367 Del Skrevet 8. desember 2009 Drakten blir blå! Det er tross alt laget i mitt Pssst: Sjekk nå a! Har sendt mange rosa pakker jeg nå! 16stk faktisk, fikk ikke lov til å sende flere. Ved 20 og 40 blir treet større. Men jeg har "mistet" ett par i dag, dvs at FV har litt problemer, fant ikke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #368 Del Skrevet 8. desember 2009 Drakten blir blå! Det er tross alt laget i mitt Pssst: Sjekk nå a! Har sendt mange rosa pakker jeg nå! 16stk faktisk, fikk ikke lov til å sende flere. Ved 20 og 40 blir treet større. Men jeg har "mistet" ett par i dag, dvs at FV har litt problemer, fant ikke siden. Jeg har problemer med FV også. Når jeg skal strø på sånne poser på andres blomster/grønnsaker så får jeg bare til å bruke 4, når man egentlig kan bruke 5. Og noen ganger forsvinner mine gaver jeg får fra andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #369 Del Skrevet 8. desember 2009 Kanskje noen sniker seg inn og stjeler de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 8. desember 2009 #370 Del Skrevet 8. desember 2009 Kanskje noen sniker seg inn og stjeler de? Jeg tror det Juletyver er de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 8. desember 2009 #371 Del Skrevet 8. desember 2009 Tror alle har problemer med FV i dag jeg... Kom ikke inn dit nå jeg.. Og jeg har jo avlinger å høste!! Krise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 8. desember 2009 Psst: De er ferdige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2009 #373 Del Skrevet 8. desember 2009 Trulta: Skal du telle ned til seriestart hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 9. desember 2009 skal vi ta den sammen kanskje? Det hadde vært veldig gøy. Datoen er 14.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #375 Del Skrevet 9. desember 2009 skal vi ta den sammen kanskje? Det hadde vært veldig gøy. Datoen er 14.mars Du kan ha ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 9. desember 2009 Ticker Kanskje jeg skal prøve på det!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #377 Del Skrevet 9. desember 2009 Ticker Kanskje jeg skal prøve på det!? Gaven jeg fikk fra deg i går på FV ble bare borte Sender du ny i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. desember 2009 #378 Del Skrevet 9. desember 2009 Heia trulta_! Har du savnet meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #379 Del Skrevet 9. desember 2009 Ticker Kanskje jeg skal prøve på det!? Like greit, så blir jeg advart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 9. desember 2009 #380 Del Skrevet 9. desember 2009 Trulta, du må sjekke posten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå