Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nå brukt opp 2 av 3 små krukker med honning som jeg kjøpte på Kreta i fjor, halsen er ikke så mye bedre. Har spist to iser i dag, startet dagen med is faktisk.

Vil ikke bli syk.

Lurer litt på hva jeg skal gjøre med tannlegetimen min på fredag, hvor syk må jeg være for å utsette timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring litja!

Takk takk :)

Du bør ringe litt før så de har mulighet til å gi timen til noen andre.

God bedring! :klem:

Takker :)

Lurer på å ringe i morgen, hvis jeg ikke er mye bedre.

Jeg leste akkurat en artikkel på nynorsk i lokalavisen, det er nesten vanskelig å lese det. Andletet :klaske:

Enda jeg har hatt nynorsk i 9 år på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er tannlegetimen min utsatt, nesten 3 uker faktisk. Håper jeg er frisk da. Var ingen problem å få utsette den.

Nå venter jeg på at mamma skal ringe meg, skal høre om hun vil betale for 2 barstoler fra IKEA?

Min bror er på ikea.

Kanskje lurere å ringe pappa??

Jeg er hjemme fra jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få noen til å betale for seg ja! :lur:

Er du så dårlig? :troest: Du må pleie deg selv i dag da! :kose:

Jeg har også utsatt tannlegetimen min, men bare 1 uke. Vil ikke til tannlegen når jeg har ferie. Hater tannleger! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dundrende hodepine i dag tidlig, det passer jo ikke nå. Fryktet det var sånn hodepine jeg hadde tidligere i år, krysser fingrene for at det ikke er det.

Jeg vil bli frisk.

Jeg liker heller ikke å gå til tannlegen, jeg er som en unge. Men likte hun tannlegen jeg har nå, har vært med henne en gang. Hun var flink og forsikring. Veldig viktig for meg.

Kanskje jeg skal shoppe litt på hm.

Må finne på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AU.. åssen hodepine var det du hadde tidligere i år? :troest:

Ja jeg har også en flink tannlege. Det er viktig. Og så har de en veldig god tone seg imellom på tannlegekontoret, og det liker jeg også veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på legevakten pga den hodepinen, og 4 behandlinger hos naprapat.

Legen mente det var en betennelse i nakken (?) Tror det var det, fikk jo noen tabletter. Det gidde seg etterhvert.

Satse på at dette er vanlig hodepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva hjelper den mot?

Kjøpte nesesprayen som hjelper mot tett og rennende nese i går, fikk anbefalt noen halstabletter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og betennelsesdempende. Voltaren altså (voltarol er et reseptfritt alternativ :jepp: )

Håper du er bra, trulta! Er du på jobb i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Var mer voltarol jeg tenker på, men jeg kjøper det i Sverige og der heter det Voltaren.

:klem: til deg trulta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det.

Kanskje jeg skal kjøpe det i morgen, har tenkt meg på apoteket igjen da. Skal kjøpe meg noe hostegreier.

Hodet er mye bedre enn i går, er nå bare tung i hodet. Smertestillende går unna for tiden, tok litt mange i går. Har bare tatt to i dag.

Er hjemme i dag også. Får vel kare meg på jobb i morgen.

Vurderer å ta en dusj nå, føler meg ofte litt friskere når jeg står i dusjen, og det er slik en god følelse (hvertfall for øyeblikket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krysser jeg også fingrene for.

Da er det jobb i morgen :sukk:

Men jeg føler meg bedre nå, så lenge jeg ikke hoster.

Jeg bestilte meg klær fra h&m i går.

En jakke, en singlett, en løs genser, ett belte (mulig for lite, for det var bare s igjen) og en kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...