mia83 Skrevet 3. august 2011 #3742 Skrevet 3. august 2011 for nice legs! Hva om fiskene spiser mer enn de skal da?
trulta_ Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3743 Skrevet 3. august 2011 Føttene ble vasket først, og så fikk jeg på et plaster på et lite bitt jeg hadde på leggen, og hun spurte om jeg hadde noen sår. Skulle si ifra hvis dey svei. Fiskene er veldig små. Fant ett bilde på nettet, de som bet på meg var mer grå.
mia83 Skrevet 3. august 2011 #3744 Skrevet 3. august 2011 Hva om man har sår man ikke vet om da? Neida det høres egentlig veldig artig ut å prøve det.
trulta_ Skrevet 3. august 2011 Forfatter #3745 Skrevet 3. august 2011 Det var ei dame som sjekket føttene mine veldig skikkelig. Du må prøve det, det var morsomt.
mia83 Skrevet 3. august 2011 #3746 Skrevet 3. august 2011 Er det bare i utlandet man får gjort det tro?
trulta_ Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3747 Skrevet 4. august 2011 Det vet jeg ikke, mamma prøvde det i Thailand.
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2011 #3749 Skrevet 6. august 2011 Vi var på en norsk bar, drakk og så på nyhetene, der fikk jeg kommentaren "nice legs" Hmm...var vedkommende skjeløyd og så egentlig på en helt annen dame? Rare ting skjer "på tur". De fiskene der: går det også greit med en bøtte makrell? Første gang jeg har sett tå-fis(k) så klart...
The Kitten Skrevet 6. august 2011 #3751 Skrevet 6. august 2011 Føttene ble vasket først, og så fikk jeg på et plaster på et lite bitt jeg hadde på leggen, og hun spurte om jeg hadde noen sår. Skulle si ifra hvis dey svei. Fiskene er veldig små. Fant ett bilde på nettet, de som bet på meg var mer grå. Slik at jeg også prøvd. Jeg synes at det prikket voldsomt.
trulta_ Skrevet 6. august 2011 Forfatter #3752 Skrevet 6. august 2011 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for at halsen min skal bli god igjen? Jeg har vondt i halsen, stemmer er rusten, hoster ikke mye. Jeg skal til tannlegene på fredag, og da bør jeg ikke hoste hvertfall.
*appifany* Skrevet 6. august 2011 #3753 Skrevet 6. august 2011 (endret) Honning og kamillete? Det er bra for halsen, og repsils; de vanlige God bedring Edit; og suppler med to smertestillende! Endret 6. august 2011 av *appifany*
trulta_ Skrevet 7. august 2011 Forfatter #3758 Skrevet 7. august 2011 Kami: hæ? Nå er det pause i kampen, 1-1. Spørs om det er jeg eller Mia som er fornøyd etterpå? Jeg var i Ålesund på shopping på fredag, fant mye der gitt. Kjøpte meg en rosa tunika, 2 lilla kopper og ei lita blank skål på Indiska. Jakke med 3/4 ermer på H&m. En lilla duk og et lite stenhjerte på Åhlens. 2 par tøysko på Mani. Vaskepose og et tynt belte som skal to ganger rundt kroppen. 4 hårklemmer - blomster. Lilla og gule. Lilla boks med te. Genser, tunika, singlet og skjerf fra Gina Tricot. Håper Gina T. kommer til Molde snart. HEIA MOLDE!!
mia83 Skrevet 7. august 2011 #3759 Skrevet 7. august 2011 Hold meg oppdatert. Her går det i Etaten. Jeg finner sjelden noe på Gina Tricot. Har kjøpt en cardigan der da. Heia RBK!
Kamikatze Skrevet 7. august 2011 #3760 Skrevet 7. august 2011 Her skulle det stått noe forferdelig glupt, men det har blitt utsatt på ubestemt tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå