The Kitten Skrevet 21. juli 2011 #3704 Skrevet 21. juli 2011 Jeg blandet tråder. Sant harepusene var søte? Jeg sendte den til han jeg besøkte i Roma. Han ville ha en.
The Kitten Skrevet 22. juli 2011 #3710 Skrevet 22. juli 2011 Det er tidlig! Tror flyet mitt til Kreta gikk omtrent på den tiden også. Pleier du å sove på flyet?
trulta_ Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3711 Skrevet 22. juli 2011 Men har aldri reist kl seks før da. I fjor var det 07.40. Lyst på en cardigen jeg.
trulta_ Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #3713 Skrevet 22. juli 2011 En fra Vila som jeg så på Mia Bao (butikk i sentrum) men prøvde den ikke Og orker ikke innom sentrum i dag. Tror du dem kan ha en fin cardigen på Roseby?? Jeg må innom Ica Maxi for mamma, kjøpe sosakjøtt og kattemat.
Kamikatze Skrevet 24. juli 2011 #3715 Skrevet 24. juli 2011 Sosekjøtt har jeg ikke hatt på lenge. Rart, for det er jo hyperenkel middag, om en bare kan sitte å vente på den noen timer...
trulta_ Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3717 Skrevet 2. august 2011 Min ferie: 8 dager i Rhodos by gikk veldig fort. Vi bodde på ett hotell som het Europa, det anbefales ikke. Jeg følte meg litt gammel på det hotellet, veldig mange svenske gjenger der. Altså ikke skumle gjenger. Som regel en gjeng pene, brune og blonde mennesker, men det var jo da forspill på naborommet osv, men det plaget meg ikke så mye. Nest siste dagen så var vi i Lindos, tok rutebuss dit. Hele tiden mens vi var der, var det taxistreik. Det var utrolig varmt i Lindos, så vi var ikke der så veldig lenge, men jeg rakk å kjøpe meg en kjole. Det var esel der, men syns dem så så trist ut, så jeg ville ikke sitte på et esel. En annen dag var vi i Faliraki waterpark. Jeg er ikke så tøff, så tok ingen sklier, men var jo i bølgebassenget og i den late elva.
mia83 Skrevet 2. august 2011 #3718 Skrevet 2. august 2011 Høres herlig ut! 8 dager går veldig fort ja!
Kamikatze Skrevet 2. august 2011 #3719 Skrevet 2. august 2011 På det nederste bildet, hvem er det som har parkert midt i bassenget?
trulta_ Skrevet 2. august 2011 Forfatter #3720 Skrevet 2. august 2011 På det nederste bildet, hvem er det som har parkert midt i bassenget? Ikke meg, for det var ingen skyer på himmelen den dagen vi var der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå