mia83 Skrevet 15. juli 2011 #3561 Del Skrevet 15. juli 2011 Gratulerer så mye til din far! Hvilken konsert skal du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #3562 Del Skrevet 15. juli 2011 Di Derre konsert Skikkelig allsang konsert blir det nok, men jeg skulle jo lære meg "Huset på Nes". Det har jeg glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juli 2011 #3563 Del Skrevet 15. juli 2011 Di derre er kuult da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3564 Del Skrevet 17. juli 2011 Konserten var knallbra!!! Dette spilte de: 90-meters-bakken 14 kvinner Hvor er min kvinne Cecilie Erik Vea Aure frukt og tobakk Selvfølgelig Vampyren Oddemann Kråka på taket Håp 75 Jakka mi Rumba med Gunn Jenter Faren til Ivar Ekstranummer: Børs cafe To fulle menn Her kommer Molde Herligst siste sangen Var jo i baren når Håp ble spilt da Det er den sangen jeg syns er finest. Bartenderen husker meg igjen, kunne bare si at jeg ville ha den drinken jeg fikk sist. Voksing av legger gikk bra, det var ikke så vondt. Gleder meg til i morgen, for da skal jeg fikse øyenbrynene mine. Men lurer på hvor i alle dager jeg skal parkere, det er jazzfestival i morgen, og mandag er verst. Jeg skal på andre siden av byen, og har ikke så lyst til å ta buss da. Buss er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. juli 2011 #3565 Del Skrevet 17. juli 2011 Det måtte sikkert vært stas! Kjør bil Det er nok en plass ledig Sånn tenker hvertfall alltid jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3566 Del Skrevet 17. juli 2011 Finner nok en plass, men spørsmålet er bare hvor. Kanskje jeg skal parkere på sykehuset?? For jeg har sånn klisterlapp på bilen, slik ansattemerke. Så jeg kan stå der gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. juli 2011 #3567 Del Skrevet 17. juli 2011 Da ville jeg ha parkert på sykehuset om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. juli 2011 #3568 Del Skrevet 17. juli 2011 Da ville jeg ha parkert på sykehuset om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juli 2011 #3569 Del Skrevet 17. juli 2011 Høres lurt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 17. juli 2011 #3570 Del Skrevet 17. juli 2011 Er det snakk om Molde? Da er det bare å gå eller sykle. Er ikke så stor, den byen, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juli 2011 #3571 Del Skrevet 17. juli 2011 Kommer jo an på om hun bor litt utenfor eller ikke da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. juli 2011 #3572 Del Skrevet 17. juli 2011 Fyll inn noe fornuftig her ____________________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juli 2011 #3573 Del Skrevet 17. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #3574 Del Skrevet 17. juli 2011 Er det snakk om Molde? Da er det bare å gå eller sykle. Er ikke så stor, den byen, vel? Det ER snakk om Molde by ja, men byen er ikke så liten. Jeg bor ikke mdit i sentrum. Jeg skal på andre siden av byen, faktisk rett ved siden av stadion. Den vet du kanskje hvor er?? Og jeg bor på den andre siden. Jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre, jeg skal kjøpe til jobb. Eventuelt ta skyttelbussen til sentrum (hvis det er dårlig vær) hvis ikke så skal jeg gå. Jeg har tatt sol i dag også, ble 14,51 min i dag. Merket lite av den enda, syns fargen stopper opp Molde vant i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. juli 2011 #3575 Del Skrevet 18. juli 2011 Da må du prøve å ta sol litt lengre TIL vant og i dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2011 #3576 Del Skrevet 18. juli 2011 Fotball... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3577 Del Skrevet 18. juli 2011 Da må du prøve å ta sol litt lengre TIL vant og i dag ! Tok 18 minutter en dag da. TIL vinner nok tippeligaen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. juli 2011 #3578 Del Skrevet 18. juli 2011 Tok 18 minutter en dag da. Er det gratismiddag ved flyktningemottaket du planlegger, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3579 Del Skrevet 18. juli 2011 Psst Kami - jeg gikk i dag. Var svett og god når jeg kom frem, måtte til og med ha av meg jakken (det er jo bare juli) og fikk ikke bruk for paraplyen min. Masse folk i byen i dag. Øyenbryna mine er morsom nå, det ser jo ut som om jeg har tatt en svart tusj, og tegnet på selv. Bra jeg ikke skal så mye i kveld. Kanskje ned med søpla, får bare krysse fingrene for at ingen ser meg da!! Eller kanskje jeg skal bruke solbriller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 18. juli 2011 #3580 Del Skrevet 18. juli 2011 Psst Kami - jeg gikk i dag. Gulljente! Øyenbuskaset vokser nok ut igjen, ikke vær redd. :gjeiper: Skulle gjerne blitt og preiket, men skal møte en kollega på by'n for kaffe og konspirasjon. :lur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå