Gå til innhold

*Trulta trener*

trulta_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Di Derre konsert :)

Skikkelig allsang konsert blir det nok, men jeg skulle jo lære meg "Huset på Nes". Det har jeg glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konserten var knallbra!!!

Dette spilte de:

90-meters-bakken

14 kvinner

Hvor er min kvinne

Cecilie

Erik Vea

Aure frukt og tobakk

Selvfølgelig

Vampyren

Oddemann

Kråka på taket

Håp

75

Jakka mi

Rumba med Gunn

Jenter

Faren til Ivar

Ekstranummer:

Børs cafe

To fulle menn

Her kommer Molde

Herligst siste sangen :hjerte:

Var jo i baren når Håp ble spilt da :sjenert: Det er den sangen jeg syns er finest. Bartenderen husker meg igjen, kunne bare si at jeg ville ha den drinken jeg fikk sist.

Voksing av legger gikk bra, det var ikke så vondt. Gleder meg til i morgen, for da skal jeg fikse øyenbrynene mine. Men lurer på hvor i alle dager jeg skal parkere, det er jazzfestival i morgen, og mandag er verst. Jeg skal på andre siden av byen, og har ikke så lyst til å ta buss da. Buss er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte sikkert vært stas! :hoppe:

Kjør bil ;) Det er nok en plass ledig ;):fnise: Sånn tenker hvertfall alltid jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner nok en plass, men spørsmålet er bare hvor. Kanskje jeg skal parkere på sykehuset?? For jeg har sånn klisterlapp på bilen, slik ansattemerke. Så jeg kan stå der gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det snakk om Molde? Da er det bare å gå eller sykle. Er ikke så stor, den byen, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll inn noe fornuftig her ____________________________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det snakk om Molde? Da er det bare å gå eller sykle. Er ikke så stor, den byen, vel?

Det ER snakk om Molde by ja, men byen er ikke så liten. Jeg bor ikke mdit i sentrum. Jeg skal på andre siden av byen, faktisk rett ved siden av stadion. Den vet du kanskje hvor er?? Og jeg bor på den andre siden.

Jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre, jeg skal kjøpe til jobb. Eventuelt ta skyttelbussen til sentrum (hvis det er dårlig vær) hvis ikke så skal jeg gå.

Jeg har tatt sol i dag også, ble 14,51 min i dag. Merket lite av den enda, syns fargen stopper opp :sukk:

Molde vant i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du prøve å ta sol litt lengre ;)

TIL vant og i dag ! :hoppe:

Tok 18 minutter en dag da.

TIL vinner nok tippeligaen i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 18 minutter en dag da.

Er det gratismiddag ved flyktningemottaket du planlegger, eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst Kami - jeg gikk i dag.

Var svett og god når jeg kom frem, måtte til og med ha av meg jakken (det er jo bare juli) og fikk ikke bruk for paraplyen min.

Masse folk i byen i dag.

Øyenbryna mine er morsom nå, det ser jo ut som om jeg har tatt en svart tusj, og tegnet på selv. Bra jeg ikke skal så mye i kveld. Kanskje ned med søpla, får bare krysse fingrene for at ingen ser meg da!!

Eller kanskje jeg skal bruke solbriller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst Kami - jeg gikk i dag.

Gulljente! :hoppe:

Øyenbuskaset vokser nok ut igjen, ikke vær redd. :gjeiper:

Skulle gjerne blitt og preiket, men skal møte en kollega på by'n for kaffe og konspirasjon. :lur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...