Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg vært med tannlegen, jeg har tannlegeskrekk :tristbla:

Ny tannlege, ei dame. Men for en tannlege! Jeg likte henne innmari godt, hun var veldig flink og forsiktig. Så det var ikke så veldig vondt. Kanskje hun kan kurere meg??

Jeg knekte ei tann på lørdag.

Så siden jeg var så flink med tannlegen, så unnet jeg meg en ny mascara :)

Når jeg var lita, så brukte jeg å få ting med tannlegen når jeg hadde vært flink (eller sikkert hver gang) Så derfor måtte jeg kjøpe meg noe i dag.

Trulta; er du på jobb!

:kaffekopp:

Jeg var nok på jobb da du skrev det ja.

Nå: ANTM!!

Skrevet

Skal du bruke mascara på tennene?

Skrevet

Så flink du har vært hos tannlegen! :klappe:

Jeg fikk innkalling i posten i dag. I ferien min! Tror ikke akkurat jeg gidder å dra til tannlegen da nei.. jeg har også tannlege :redd:

Skrevet

Skal du bruke mascara på tennene?

:riste:

Men du skulle sett øyenvippene mine i dag, det er akkurat sånn jeg vil at dem skal være.

Flinke jenta som jobba på parfymelle :klappe: Jeg kjøpte favorittmascaraen til hun som jobbet der.

Så flink du har vært hos tannlegen! :klappe:

Jeg fikk innkalling i posten i dag. I ferien min! Tror ikke akkurat jeg gidder å dra til tannlegen da nei.. jeg har også tannlege :redd:

Ysja! Det er ikke noe koselig å få i posten.

Jeg holdt på å få time den uka jeg er syden også, jeg ville ikke ha time i ferien min.

Skrevet

Det finnes netter når en oppdager, idet en skal tre på balaklavaen, at det har sneket seg en ullbokser opp i bagen, istedenfor... :flau:

Ellers ser jeg frem til en overskyet og litt fuktig uke, i dette storartede sceniske fylket.

God helg! :goodbye:

Skrevet

Helg???

Jeg kjøpte meg blomster i går.

0_1630557.jpg?return=blogg.interflora.no

Skrevet

De var kjempefine. :roser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt meg fiksing av øyenbryn :hoppe:

gleder meg!

Informasjon om behandlingen:

HD Brows Behandlingen inkluderer farging, voksing, napping, fjerning av hår med tråd(threading), m.m., for å skape en fantastisk definert øyebrynsform. HD Brows er ikke permanent slik som Permanent makeup! Ett flott alternativ for de som ønsker en mindre permanent løsning

Skrevet

Du må legge ut før-og etter bilde på facebook. :jepp:

Skrevet

:jepp: det må du!

Hvilken mascara kjøpte du forresten?

Skrevet

Du må legge ut før-og etter bilde på facebook. :jepp:

:skratte:

Dette var dagens!!

Hvilken mascara kjøpte du forresten?

Hypnose Drama fra Lancome!

Liker den foreløping veldig godt, jeg kikker veldig mye på vippene mine når jeg er på do nå :fnise:

Jeg beundrer dem!

Jeg fikk forresten skryt for mine vipper på parfymeriet i går, av dama som jobba der. :tommelopp:

Skrevet

What? Jeg mente det. :sjenert:

Gjest Ulva35
Skrevet

Hei Trulta :klem:

Innom en liten tur for å ønske god sommer og gratulerer med Molde som gjør det så bra :ball: Tror de vinner både serien og cupen i år. Masse lykke til videre.

Selv skal jeg være glad om lsk berger plassen ---igjen.

Men når de selger den beste spilleren sin så får de skylde seg selv .

Skrevet

Så fint med vippe-skryt! :nigo: Jeg har også lange øyenvipper. Eller.. jeg får iallefall når jeg har på mascara. Kanskje jeg skulle prøve den der hypnotiserende mascaraen jeg også. :ler:

Molde tapte søndag da. :jolie:

Skrevet

Hei Trulta :klem:

Innom en liten tur for å ønske god sommer og gratulerer med Molde som gjør det så bra :ball: Tror de vinner både serien og cupen i år. Masse lykke til videre.

Selv skal jeg være glad om lsk berger plassen ---igjen.

Men når de selger den beste spilleren sin så får de skylde seg selv .

Ulva :hug:

Jeg tror ikke på gull, håper på medalje. Har nok for ueffektiv spisser til at det skal bli gull, men innimellom er det veldig bra fotball. Og det liker jeg.

Har faktisk fått brukt drakta mi nå!! Ikke verst, kjekt at det har vært såpass til vær.

Det så jo veldig bra ut for Lsk tidlig i år da.

God sommer til deg også, Ulva! Savner fortsatt dagboken din.

Så fint med vippe-skryt! :nigo: Jeg har også lange øyenvipper. Eller.. jeg får iallefall når jeg har på mascara. Kanskje jeg skulle prøve den der hypnotiserende mascaraen jeg også. :ler:

Molde tapte søndag da. :jolie:

:tommelopp: for vippene

:tommelned: for det du skrev om Mfk.

Men jeg syns jo selv at jeg ikke har lange vipper.

Skrevet

Molde gjør det jo som regel bra da! :jepp: Så det var bare for å erte litt.. Sorry! :sjenert:

RBK klarte jo ikke å slå Viking de heller. Har sluttet helt å følge med på fotball egentlig, så jeg vet ikke åssen det går med dem ellers. Følger bare med på hockey jeg nå. :ler:

Skrevet

Hvorfor har ingen laget en sånn festdraktkjole i lagfargene, med broderte logoer og detaljer? Er det ingen som mener alvor med "fotballfest"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...