mia83 Skrevet 20. juni 2011 #3421 Skrevet 20. juni 2011 I går så jeg en fyr med en genser som det stod NAKED på bak. Juks og fanteri! Det var han slett ikke!
trulta_ Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #3422 Skrevet 20. juni 2011 Nå måtte jeg se om det var den jeg hadde. Men det var det ikke. Min er også firkanta, men lengre, og uten krage. jeg vet ikke hva den heter. Er mer interessert i åssen ting ser ut, enn hva de heter. Egentlig er jeg litt sånn der anti-merkevare, og kjøper for eksempel aldri klær med stor synlig logo. Så du er ingen logoflasher? Hmm det er ikke jeg heller, hvertfall ikke for øyeblikket. Men sportsklær har som regel navnet sitt foran. I går så jeg en fyr med en genser som det stod NAKED på bak. Juks og fanteri! Det var han slett ikke! Ble du skuffa??
Kamikatze Skrevet 20. juni 2011 #3424 Skrevet 20. juni 2011 Du kan anmelde ham for brudd på markedsføringsloven: Misledende reklame.
mia83 Skrevet 20. juni 2011 #3425 Skrevet 20. juni 2011 Det skal jeg nok gjøre ja! Men han var ikke noe pen, så det var kanskje like greit.
Kamikatze Skrevet 20. juni 2011 #3426 Skrevet 20. juni 2011 Hahaha! Jammen... Eh, forresten nei... Skal ikke skitne til fine tråden til trulta_.
trulta_ Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #3428 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har fått meg en liten tantepus Skal hilse på han til helga
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2011 #3430 Skrevet 22. juni 2011 Egentlig er jeg litt sånn der anti-merkevare, og kjøper for eksempel aldri klær med stor synlig logo.Sånn er jeg også, men jeg tar det litt lengre: jeg vil ikke gå med plastposer med logo på heller. Om jeg får en sånn en, vrenger jeg posen i trass. Jegvil ikke reklamere gratis for noe som helst. Unntatt KG. Jeg har fått meg en liten tantepus Jeg har to filletantepuser, så dette vet jeg endel om. Skal treffe dem i helga, og har i dag kjøpt leker med cat nip i, og fått med en del gratisprøver på kattemat. Jeg har tenkt å håndmate dem moderlig og ha lange mjauende samtaler innimellom. Jeg gleder meg!
mia83 Skrevet 22. juni 2011 #3431 Skrevet 22. juni 2011 Vi må jo faktisk betale i butikken for å reklamere for dem.
trulta_ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3432 Skrevet 23. juni 2011 Jeg har to filletantepuser, så dette vet jeg endel om. Skal treffe dem i helga, og har i dag kjøpt leker med cat nip i, og fått med en del gratisprøver på kattemat. Jeg har tenkt å håndmate dem moderlig og ha lange mjauende samtaler innimellom. Jeg gleder meg! Jeg er så glad i katter! Og så skal jeg hilse på mamma og pappa sine. Pappa kalte lillepusen for Mia en dag Men hun heter ikke det. Kjært barn har vel mange navn. Den leken lille "Mia" likte best er en liten papirlapp festet i en tråd, så hun går for den gratis leken. Og så er jo mamma sin strikking utrolig kjekk. Ett nøste er vel til for å ødelegges.
trulta_ Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3434 Skrevet 23. juni 2011 Hva er en tantepus? Kastrert hannkatt? Angående kjønn så var min bror litt usikker, men trodde det var en liten gutt.
Kamikatze Skrevet 25. juni 2011 #3438 Skrevet 25. juni 2011 Så gjør vi så når vi flekker ned vårt tøy, røsker ned vårt tøy, river ned vårt tøy- Så gjør vi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå