Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det utenfor Bergen? :klo: Har ikke peiling jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering ønsket! Siden jeg har vært fraværende og er for lat til å bla igjennom alles sider.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg er også lat.

Hjelp oss latsabber litt på vei kjære trulters! :ler:

Skrevet
:Gjesp: En stykk latsabb går og legger seg.. :natti:
Skrevet (endret)

Oppdatering ønsket! Siden jeg har vært fraværende og er for lat til å bla igjennom alles sider.

Hun har kjøpt sommerkjole med eget rom til reservedaier og har bola bunaden; er geskjeftiget med ParadiseHotelfinale og skal til Hellas for å slippe unna publivet i England. Fana er en sydlig bydel i Bergen, men var tidligere en egen separat stat. Sist, men ikke minst, har hun fratrådd tråden sin, og er trolig i kamp med bunaden sin, for å få den av igjen. Hmmm... Der fløt tankene avgårde... :gjeiper:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Skrevet

Det virker litt som om trulta_ for tiden er uten en tråd... :gjeiper:

Skrevet

Hun har en tråd, hun er bare ikke "in it"

Skrevet

Jeg skjønner at hun har blitt borte fra tråden sin flere ganger tidligere også? Kanskje hun lever et dobbeltliv som superheltinne? At hun med ujevne mellomrom må ut og sloss med banditter og kjeltringer iført åletrange trikoter? Hmmm... :svevetanke:

Skrevet

*holde godt fast i superkjolen sin og tenke at DEN får hun aldri!"

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Mia - ikke vær sint a... :sjenert:

Jeg har faktisk brukt litt julegavepenger nå. Brukte en tilgodelapp og litt av noen penger jeg fikk. Har fortsatt julegave- og bursdagspenger igjen.

Jeg kjøpte meg denne vasen, hadde lyst på Rosendahl sin, men den hadde gått ut av produksjon.

180519_182290838476284_107162115989157_387385_2647883_n.jpg

Jeg har den mellomste.

Endret av trulta_
Skrevet

:vinke: :vikne: :vinke:

Å så fiiiiin!

Skrevet

Hvordan er Rosendal sin? Eh... var...

Skrevet

Fikk melding med treningssenteret, zumba timen i kveld utgår :(

Skrevet

Gratulerer! Da kan du la fingrene danse over tastaturet istedenfor. :ler:

Skrevet

Hvordan er Rosendal sin? Eh... var...

18099602_ecs.jpg

Den største som er utgått, og selvfølgelig den jeg ville ha.

Skrevet

Har du prøvd å søke på finn.no? Hender seg det er noen som selger sånt der. :jepp:

Fine vaser var det ja. :tommelopp:

Er ikke sint, men jeg måtte jo rope litt strengt på deg ettersom du er så sjelden innom boka di! :roll:

Skrevet

Nå måtte jeg se om det var den jeg hadde. Men det var det ikke. Min er også firkanta, men lengre, og uten krage. jeg vet ikke hva den heter. Er mer interessert i åssen ting ser ut, enn hva de heter. Egentlig er jeg litt sånn der anti-merkevare, og kjøper for eksempel aldri klær med stor synlig logo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...