Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pusen har fortsatt ikke kommet hjem :tristbla:

Har ikke syns det har vært så trist enda, mest sannsynligvis fordi at jeg ikke har vært hjemme. Må bare håpe at hun en vakker dag kommer hjem igjen.

Jeg har hatt min siste naprapat behandling, det virket ikke sånn som håpet på meg. Er det noen som kan anbefale meg noen ting? Er tung i hodet hver dag, veldig støl/stiv i nakken. Det er ikke verre enn at jeg klarer å jobbe og trene, men har jo lyst til å bli som før.

Har tenkt på fotsoneterapi eller massasje, men usikker på om det kan hjelpe meg.

Kjøpte meg ei kul plante forrige uke. Må finne bilde av en sånn. Bønnetre

Fant ikke bilde, så måtte ty til en link.

Var på kino på lørdag også, så Black Swan. Den var bra.

Du må tenke på at februar bare har 28 dager, ergo 10 timer er ikke så ille ;)

Mitt treningsmål er 5 timer i uka, men siden jeg var dårlig, så var det vel ok.

Nå har jeg forrsten lest alle tre bøkene av Håkan Nesser, har du noe flere bøker å anbefale meg? :)

Da vil jeg anbefale deg 2 bøker av Leif GW Persson. Må en tur på haugen bok for å se hva dem het.

"Et annen tid, et annet liv" & "Mellom sommerens lengsel og vinterens kulde"

Jeg leste dem i den rekkefølgen, vil si at du bør lese dem motsatt. En annen tid, ett annet liv var best.

Nå leser jeg "skyggen av ditt smil" av Mary Higgins Clark, hun er en av mine favoritter. Vil anbefale deg alle bøkene som hun har skrevet, og hun har skrevet veldig mange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Mange puser som forsvinner for tiden altså. Min katt forsvant i Januar, og har ennå ikke dukket opp :sukk: Håper din kommer tilbake da!

:sjenert::vinke: Snikleser melder seg!

Skrevet

Uff. Mange puser som forsvinner for tiden altså. Min katt forsvant i Januar, og har ennå ikke dukket opp :sukk: Håper din kommer tilbake da!

:sjenert::vinke: Snikleser melder seg!

Jeg tenkte faktisk på pusen din i stad, lurte på om den hadde kommet tilbake. Synd at den ikke har dukket opp igjen.

Skrevet
:klem: til alle som har mistet pusen sin.
Skrevet

Ja, utrolig synd. Regner med at han ligger død et sted, og at jeg finner han når snøen er smelta. :sukk:

Skrevet

Krysser fingrene for at pusene kommer tilbake igjen i god behold! :klem:

Skrevet

Håper så at begge pusikattene bare er på en liten langtur. Naboen min hadde en katt som ble borte i sommer og kom tilbake for 1 mnd siden :jepp: Da var det ei dame som hadde tatt den inn og gitt den mat, så den var god og feit :nigo: Håper at det er noe av det samme som er skjedd i disse tilfellene. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om en av pusene mine hadde vært borte så lenge. Eller; jo. Den ene selvvalgte innekatten min stakkut en gang og jeg leita i flere dager etter den. Fant den heldigvis, men det var ikke mange dagene den var borte. Jeg lette dag OG natt etter den. Naboene trodde garantert at jeg var sprø, men jeg klarte ikke sove om natten når jeg viste at noe kunne skjedd han :tristbla: Nei, uff.. dette skulle jo ikke bli et depressivt innlegg :lol: Summa sumarum: Mange kommer tilbake igjen! :jepp:

Tror forresten jeg har lyst å lese bøker av Mary Higgins Clark, faktisk :nigo:

Hittil har jeg likt ALLE bøkene du har foreslått, og når hun er favorittforfatter, så kan det ikke slå feil! :jepp:

:helen:

Skrevet

Jeg tviler så sterkt på at pusen min har gått inn til noen andre. Han var sky andre mennesker og stakk alltid av når noen prøvde å plukke han opp når han var ute. Dessuten var han helt avhengig av meg, siden jeg mata han opp da han var kattunge og han holdt på å dø. Så han så på meg som eneste matmor og holdt helt fast i meg. :sukk: Derfor tviler jeg sånn på at han er dratt til noen andre.

Skrevet

God morgen til deg forresten, trulta :fnise:

Her har du :kaffekopp: !

Skrevet

Jeg har hatt min siste naprapat behandling, det virket ikke sånn som håpet på meg. Er det noen som kan anbefale meg noen ting? Er tung i hodet hver dag, veldig støl/stiv i nakken. Det er ikke verre enn at jeg klarer å jobbe og trene, men har jo lyst til å bli som før.

Har tenkt på fotsoneterapi eller massasje, men usikker på om det kan hjelpe meg.

Jeg har hatt mye hodepine som jeg kjenner kommer fra nakken. Da har kiropraktor hjulpet meg, iallefall. Men det er jo ikke sikkert du har det på samme måten, da.

Håper pusen kommer hjem snart :klem:

Skrevet

Her skulle jeg egentlig skrevet noe, men det får bli seinere. :opplyser:

Skrevet

Nå er det senere. Hva? Har Puppedisse Hotel begynt igjen?

Skrevet

Nå er det senere. Hva? Har Puppedisse Hotel begynt igjen?

:jepp:

Viktig å følge med!

Så nå er jeg opptatt mandag - torsdag 21.30 - 22.30 i x antall uker fremover.

Skrevet

Å herre. Ikke si at du virkelig følger med på det der? :klaske:

Skrevet

:fnise:

Jeg skal innrømme at jeg har sett alle episodene den uken her, men klarer nok godt å la vær å se på.

Men litt morsomt å se på disse smarte menneskene, kommer veldig ofte noen gode kommentarer fra dem.

Skrevet

:fnise: Du altså!

Jeg blir så flau over Norge når jeg ser på det. Er det mulig å ha så dumme unge mennesker - hvordan skal det gå med videre generasjoner?

Skrevet

Si det? Jeg orker ikke følge med i år, i vært fall ikke på den norske sesongen. Blir dessuten bare trist når jeg ser det flotte været. :ler:

Skrevet

For ett nydelig hotel dem har PH på.

Der kunne jeg tenkt å vært en uke eller to, men uten kamera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...