Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har stemt på stavangerdialekt som den minst sjarmerende. Har en søster som bor der, så jeg er ikke akkurat partisk i den saken. Det blir rett og slett nok for meg etter å ha vært der i noen dager :fnise:

Nå er det mat!

(jeg måtte bare stikke i sted, skulle jo rekke polet, og kom på det helt plutselig)

Kan ikke hjelpe deg, er ikke god på slikt :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavangerdialekten er grusom. :sjenert:

Bergensdialekten takler jeg ikke på fjernsyn. Det høres veldig unaturlig ut.

Gjest Caitlin
Skrevet

Stavangerdialekten er grusom. :sjenert:

Bergensdialekten takler jeg ikke på fjernsyn. Det høres veldig unaturlig ut.

Jeg tror jeg skal ti stille jeg, siden det fins hyggelige mennesker som tydeligvis har... slitsomme.. dialekter her inne også :engel:

Gjest Caitlin
Skrevet

Jeg tror jeg skal ti stille jeg, siden det fins hyggelige mennesker som tydeligvis har... slitsomme.. dialekter her inne også :engel:

Og det vakke slemt ment engang! Sikker på at mange rygger hvis jeg blir sinna og slår om til nordlending også :lur:

Skrevet

Synes frænadialekten er Norges mest feminine på en sånn der litt opphissende måte. Bodødialekten er den mest feminine for menn. Trodde opptil flere var femiskruller, men så var de bare fra Bodø. Hmmm, den rapen smakte egg og salami...

• Liker 1
Skrevet

Synes frænadialekten er Norges mest feminine på en sånn der litt opphissende måte. Bodødialekten er den mest feminine for menn. Trodde opptil flere var femiskruller, men så var de bare fra Bodø. Hmmm, den rapen smakte egg og salami...

:ler:

Men det er jo en dialekt ikke så mange vet hvordan høres ut, veldig få "kjendiser" som har den. Ola Kvernberg og Trond Strande er nok de mest kjente frænfolka, kanskje også Jim Svenøy.

Ikke akkurat noen karer som er på tv hver uke.

Skrevet

Viktig å ikke bråke i boka mi ;)

Jeg skeiet ut i går, kjøpte meg en overdel. Overdel

Men likte ikke at den var på salg på nettet, var ikke på salg når jeg kjøpte den :(

Den var litt annerledes, kanskje ikke helt meg, men kjekt med noe litt annet.

Men det er jo 30 graders vask, hmm...

Har lyst på ny veske jeg, må finne den først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...