Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble sur for litt siden, skulle melde meg på trening i morgen, og så var alle 4 timene fulle :snurt:

Jeg bruker jo å trene zumba og styrke på mandager. Liker Veronica sin zumba.

Får satse på at noen melder seg av!! Og at jeg sitter der akkurat da.

Hvor mange er det i kø?

På sats; om det er 10 i kø, så er det nesten garantert at man er med på timen. Mange melder avbud. Og er det ikke ventelister du kan melde deg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Jeg håper du får plass på timen. :jepp:

Skrevet

Ble det Zumba på deg Trulta? :)

Skrevet

Det ble nok det siden hun ikke var her, :opplyser:

Skrevet

Hun er åpenbart for sliten til å svare oss her, stakars. Men, god morgen må hun ha likevel. :goodbye:

Skrevet

Det ble nok ingen treningstime på meg.

På søndag kjørte jeg hjem til mine foreldre, for middag. MEN ble der litt lenger enn bare middag gitt, kom hjem i dag jeg.

For å si det sånn, så ble hodet bare verre på søndagen, så i går var jeg med legevakten, fikk 2 sprøyter i hodet og tabletter, legen mente at det var en betennelse i muskel/senefeste i nakken min, og anbefalte meg naprapat.

Så i dag har jeg vært med en naprapat for første gang, han luktet godt btw. Hodet ble mye mye bedre etter sprøytene som jeg fikk med legen, har lyst til å ta min kveldstablett nå, men det er kanskje litt for tidlige :klø:

Naprapat var egentlig behagelig, han knekte meg, trykte og masserte. Har ny time på torsdag.

I morgen må jeg vel på jobb igjen :sukk:

Kjøpte meg en litt finere singlett på b-young i dag. Kjekt med noe nytt.

Noe gøy på tv i kveld da? Det er vel litt mer tvilsomt...

Skrevet

Det ble nok ingen treningstime på meg.

På søndag kjørte jeg hjem til mine foreldre, for middag. MEN ble der litt lenger enn bare middag gitt, kom hjem i dag jeg.

For å si det sånn, så ble hodet bare verre på søndagen, så i går var jeg med legevakten, fikk 2 sprøyter i hodet og tabletter, legen mente at det var en betennelse i muskel/senefeste i nakken min, og anbefalte meg naprapat.

Så i dag har jeg vært med en naprapat for første gang, han luktet godt btw. Hodet ble mye mye bedre etter sprøytene som jeg fikk med legen, har lyst til å ta min kveldstablett nå, men det er kanskje litt for tidlige :klø:

Naprapat var egentlig behagelig, han knekte meg, trykte og masserte. Har ny time på torsdag.

I morgen må jeg vel på jobb igjen :sukk:

Kjøpte meg en litt finere singlett på b-young i dag. Kjekt med noe nytt.

Noe gøy på tv i kveld da? Det er vel litt mer tvilsomt...

Jeg skal se CSI i kveld, men fjompenissen Justin Bieber er med i episoden, så vet ikke om den er så bra. :sjenert:

Link til singletten, :pls:

Håper du blir helt fin i hodet igjen! :hug:

Skrevet

Kanskje jeg også skal se CSI. Frusterte fruer er sikkert ganske så snålt nå også.

Jeg har nå tatt kveldstabletten min *herlig*

Noen flere som har vært med en naprapat?

Kitten, merket på singleten er Sorbet, men hjemmesiden til sorbet norge er ikke akkurat knallbra. Vet du hvor jeg kan finne bilder av en singlet?

Skrevet

Kanskje jeg også skal se CSI. Frusterte fruer er sikkert ganske så snålt nå også.

Jeg har nå tatt kveldstabletten min *herlig*

Noen flere som har vært med en naprapat?

Kitten, merket på singleten er Sorbet, men hjemmesiden til sorbet norge er ikke akkurat knallbra. Vet du hvor jeg kan finne bilder av en singlet?

Nøyaktig hva gjør en naprapat? Jeg tror kanskje jeg har vært til en, men husker ikke helt. :klo:

Aner ikke hvor du finner bilder av en singlet, men regner med den er kjempefin. :strix:

Hvordan går det i dag? :klem:

Skrevet

Svogeren min og kona har vært hos naprapat. De skryter det opp i skyene iallefall!

Men jeg vil ikke knekkes. :snurt:

Så jeg foretrekker fysio.

Er du sykmeldt nå da trulta? :kose:

Skrevet

Går det litt bedre i dag trulters?

Siden du spurte i går, så kan jeg svare for gårsdagens form, og den var ikke så verst.

Nøyaktig hva gjør en naprapat? Jeg tror kanskje jeg har vært til en, men husker ikke helt. :klo:

Aner ikke hvor du finner bilder av en singlet, men regner med den er kjempefin. :strix:

Hvordan går det i dag? :klem:

Han knekker ett par plasser, en plass midt i ryggen, masserer noen punkter og trykkbelaster punkter, noen punkt på ryggen i dag, det var ikke noe godt.

Morsom lyd det blir når jeg ligger på magen, og han skal knekke ryggen min, jeg får beskjed om å trekke inn pusten, så puste ut, og når jeg nesten er ferdig med utpusten så presser han ned, og når jeg er avslappet blir det en fiffy lyd gitt. Han sa at det blir den lyden fordi at jeg er avslappet.

Jeg lurte på om noen brukte å sovne (tror jeg spør det spørsmålet mange plasser, frisøren og fotpleie/ansiktpleie, jeg kunne jo ha sovnet) Men det var ingen som brukte å sovne gitt.

Litt info (Fra nettsiden til norges naprapatforbund)

Ordet Naprapati betyr å korrigere årsak til lidelse. Ordet er satt sammen av det tsjekkiske ordet "napravit", som betyr å korrigere, og det greske ordet "Pathos" som betyr lidelse. Naprapati er en manuell behandlingsform som tar sikte på å normalisere problemer i bevegelsesapparatet. Dette skjer med ulike behandlingsmetoder gjennom en kombinasjon av muskel- og leddbehandling.

Som naprapater konsentrerer vi oss om å finne den underliggende årsaken til pasientens smerte. Vi behandler muskler, nerver- og leddplager ut ifra et helhetssyn.

Her er en singlet. :)

Sorry, et var ikke den. Min er svart.

Svogeren min og kona har vært hos naprapat. De skryter det opp i skyene iallefall!

Men jeg vil ikke knekkes. :snurt:

Så jeg foretrekker fysio.

Er du sykmeldt nå da trulta? :kose:

Jeg er på jobb jeg, brukte egenmelding på mandag og tirsdag. Kjente jeg var sliten i kroppen i går på slutten av arbeidsdagen (jeg sitter tross alt på en stol hele dagen, så så veldig sliten skal jeg jo da ikke bli)

Jeg har så lyst til å skrive klar istedenfor sliten.

Jeg er trøtt jeg, kjedelig å sitte hjemme i sofaen da. Vurderer om jeg skal bestille meg litt klær fra laredoute. Kan bli dyrt det.

Neste uke håper jeg at jeg kommer meg på trening.

Etter jobb i dag har jeg vasket kopper og laget middag, samt brukt internett og sett tv. FOR ETT LIV!!

Æsj det har kommet meg snø.

Hva skal dere gi i morsdagsgave?

Jeg vurderer en kopp med bokstaven M i litt fin stil, mamma har fornavn på M også. Den koppen har en stett, og min mor elsker ting med stett. Og så tenkte jeg på å kjøpe noen røde sjokoladehjerter og putte oppi, eller om jeg skulle kjøpe freia sjokoladehjerter, Nille hadde vel tilbud på disse.

Men tror jeg kjøpte kopp til henne i fjor også :vetikke:

Gjest Caitlin
Skrevet

Hvis naprapaten også knekker litt a la kiropraktor så er det ikkeno for meg :redd: Jeg gikk til en kiropraktor når jeg fikk første prolaps i ryggen og han påstod at det var ikkeno prolaps, men en sideveis låsning i bekkenet. Så knakk han løs ryggen min og etter det kunne jeg ikke gå.... Så sånne torturister holder jeg meg laaaaangt unna. Fysio er derimot helt greit ;)

Skrevet (endret)

Fysio er deilig!

Jeg synes morsdagsgaven høres kjempefin ut jeg! :strix:

Du kan jo gi koppen til meg hvis ikke moren din vil ha den? :nigo:

Å æ si klar æ å sjø. :tommelopp:

Endret av mia83
Skrevet

Kanskje du får en kopp i posten, Mia :fnise:

Tror mamma liker den.

Kjøpte koppen, 5 sjokoladehjerter, og 6 karameller, 2 rosa, 2 brune og 2 svarte på kremmerhuset. Tror det ble 71 kroner.

Skal lage pannacotta til hennne (og meg selv :ler: )

Kjøpte vaniljepulver i går, vet ikke hvor mye jeg skal bruke av det. Noen som vet det?

Har startet en tråd under mat og drikke.

Sitter her med maske i trynet, tenkte kanskje jeg skulle støvsuge mens masken sitter på. Den skal jo sitte på i 20 min, syns det er for lenge.

Skrevet

:fnise: Jeg er og utålmodig når det kommer til å ha maske på !

Men len deg tilbake og hør på tre-fire sanger du liker eller noe slikt, og slapp av. Det må være godt for huden!

Hørtes ut som en fin morsdagsgave :nigo:

Jeg bor så langt unna mammaen min, så jeg sendte brev. Til henne og bestemor.

God lørdag!

Noen planer i dag?

Skrevet

Åh så koselig at du sendte brev til dem da!

Håper tiden snart er ute på masken min.

Spent på om jeg har fått svar på tråden min.

Ingen store planer for helgen, skal feire morsdag.

Må forresten låne litt gavepapir med mamma, for å pakke inn gaven hennes.

Viktig at jeg husker fløten som står i kjøleskapet.

Nei, tror masken har vært på lenge nok nå.

Skrevet

Tiden er sikkert ute ;) Go wash! :fnise:

Jeg skulle gjerne hjulpet deg med å svare i tråden din, men jeg aner ikke. Du vil ikke ha slike råd fra meg, jeg lover :ler:

Skrevet (endret)

Hvorfor vil jeg ikke det?

Godt mulig du kunne hjulpet meg.

Har noen stemte på mest og minst sjarmerende dialket på vg?

Min dialekt er det, håper vi ikke "vinner" minst sjarmerende.

Endret av trulta_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...