Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva venter dere på? Nå er jeg lat, jeg gidder ikke bla tilbake.

Skrevet

Hva venter dere på? Nå er jeg lat, jeg gidder ikke bla tilbake.

Fra The Kitten:

Hallaien, Tutta!

Kan du sende meg

vårrulloppskriften

din? Den med

kjøttdeig? KOZ

:gjeiper:

Skrevet

Vi venter på at du skal sende sms til venninna di og be om vårrulloppskrifta! :opplyser:

Skrevet (endret)

Blomsterene som jeg kjøpte sist het Campanula.

Den lille så allerede litt pjusk ut :sjokkert:

Kanskje jeg skal gå over til plastvarianter :klø:

Jeg måtte gå hjem fra jobb i går, men i dag har jeg vært på jobb igjen, fortsatt ikke bra, så jeg er ikke på trening i dag :( kjedelig til meg. Men formen er bedre nå enn i går.

Jeg tok 10 smertestillende tabletter i går, stakkars levera mi.

Jeg fikk en glad nyhet i går (neida ikke at sjefen skulle sluttet, jeg krysser fingrene for det) mamma hintet frempå om at pappa hadde overført penger til meg :hoppendeglad: Aner ikke beløp, men det skal bli veldig veldig herlig!

Jeg har jo stort sett måtte spurt etter penger fra min kjære far hver måned (med unntak av desember, for da hadde jeg halv skatt, og bodde hjemme i ei uke) Så jeg er spent på hva som skjer på min konto om noen dager.

Jeg har satt på programmet om samlere på tv3, og jeg vil bare si at jeg er en kaster.

Jeg hadde besøk på kontoret en dag, en liten meget søt gutt, Killinger%20Hellig%20Birma%20D18.jpg

Fordi at jeg syns synd i meg selv som ikke får trene, så har jeg kjøpt meg romkake i dag :fnise:

Så snart tid for kake og noe varmt i koppen.

Edit: Håper dette bildet virker.

Endret av trulta_
Skrevet

Birma er jo litt greie da. I det minste ser de ut som katter. Han her har visst hitlerbart? Er det en førerkatt? :fnise:

Jeg leste feil, og trodde du skulle ha noe varmt i kroppen. Så jeg sto klar til å snu meg vekk her... :sjenert:

Skrevet

Var ikke bilde veldig fint da?

Jeg syns det var nydelig, kunne tenkt meg å hatt en liten slik en i sofaen ved siden av meg.

Lillepus la seg godt til i rette i fanget mitt, og lekte med sjerfet mitt. Skikkelig søt.

På sett og vis skal jeg jo ha noe varmt i kroppen, hva vil du anbefale ved siden av romkake?

Te, latte eller kakao?

Jeg kjøpte meg den nye starbucks kaffen i dag, skal ha den på jobb imorgen :nigo:

Skrevet

Vi venter på at du skal sende sms til venninna di og be om vårrulloppskrifta! :opplyser:

Min venninne? Hun er hjemme i Thailand nå, så da må dere vente en stund. :opplyser:

Skrevet (endret)

Så søt kattepusen var. :strix:

Ta latte til romkaken, det tror jeg blir best. :jepp:

Endret av The Kitten
Skrevet

Hmm jeg har jo akkurat laget en kopp med tyrkisk eplete nå. Jaja, til neste romkakebit da, altså i morgen.

Jeg var på kino på lørdag, så filmen "Love and other drugs" likte den filmen.

Skrevet

:vinke:

Her har jeg ikke vært før :):hoppe: Nå er du vel travelt opptatt med CSI?

Skrevet

Var den bra? Var det noe action og dreping i den?

Til rompiser er det best med vanlig svart kaffe. Den balanserer mektigheten i kremen så godt som det går uten sprit.

Hvilken starbøkkskaffe? Blir den ikke kald til i morgen?

Skrevet

Stresshodepine og stiv nakkemuskulatur. :opplyser:

Skrevet

Hei Appy :)

Jeg er ikke i storform nei, men mye bedre enn på tirsdag, fortsatt treningsfri.

Jeg har hatt så vondt i hodet, nå føles det ut som om noen har slått meg i hodet, ikke behagelig.

Skrevet

Uff, stakkar deg! :troest: Kroppen din trenger nok hvile etter all treningen, så da får du hodepine som straff :ler: Neida, nå var jeg slem... fy på meg!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...