Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du hatt en fin dag trulta? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Usikker på om dem er sjalu, men dem ser jo meg, så ergo må jo dem også være der.

Nå skal jeg se på Et lite stykke Thailand. Er jo folk fra andre siden av fjorden.

Dagens middag: Kyllingvinger og potetbåter.

Skrevet

Dryss et cm tjukt lag med pepper på, og hakket hvitløk, så har du thaimat, og greier! :)

Skrevet

:vinke:

Hva skal du i helgen, Trulta?

Skrevet

Ingen store planer i helgen.

Jeg har akkurat vært på butikken, kjøpt iskaffe og sjokoladeboller, samt en knall god kanelbolle! Det er jo fredag, og da er det lov å skeie litt ut.

Skrevet

Det er lov å skeie ut alle dager. :opplyser:

Kan jeg få en sjokoladebolle? :sjenert:

Skrevet

Seff kan du få en sjokoladebolle!

Men virker smiletegnet?

Syns det er mange som ikke virker.

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg ei hylle til i dag. Tror du dem har en likens en på Skeidar nå?

Hadde ikke sist helg.

Skrevet

Vet du hva, det aner jeg ikke om de har.

Det spørsmålet får jeg ofte på jobb forresten. "Tror du den og den butikken har det og det?" :daane:

Skrevet

:ler:

Folk på butikk får mange utrolig teite spm.

Kan se om jeg finner bilde av hylla jeg.

Skrevet

Ja, jeg vil se hyllen. :hoppe:

Skrevet

Veggen ser egentlig ganske tom ut nå, men det blir rett over "plassen min"

Skrevet

Hvis du skaffer deg en hylle, må du også ha noe å ha på hyllen. Hva skal det være?

Skrevet

Bilde av deg :nigo:

Lysestaker, har ett par fine i krystall. Kanskje det ikke er krystall, jaja dem er veldig fine. Kanskje en vase med kunstig blomster, eller ekte blomster (for den kan jeg drepe, jeg er innmari god til å drepe blomster)

Kanskje jeg må kjøpe noe nytt??

PAPPA :rope: Jeg trenger penger!!

Vurderer å gå innom Mestergrønn å kjøpe en plante i dag, samt en liten sak til ei tøff krukke som jeg har.

Skrevet

Du bør ikke drepe plantene dine.

Skrevet

Jeg prøver å la vær.

Orkide går nesten bra. Men unntak av ei kule ei, den har jeg kanskje klart å drepe. Har den ennå. Kanskje den kommer seg.

Så ei fin lyselilla sak på blomsterbutikken, den hadde gjort seg. Har en ildtopp nå, og mange av de hvite blomstene er visnet.

Grønne planter egnet seg best hos meg. Kanskje jeg bør gi dem en slik stikkpille igjen? Sånn planteernæringspinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...