trulta_ Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2962 Skrevet 11. januar 2011 (endret) Jeg har varmt vann Tipper jeg kommer til å bli støl i morgen, jeg har vært på corebar i dag, for første gang. Det var morsomt. Corebar Endret 11. januar 2011 av trulta_
Gjest hogwash Skrevet 11. januar 2011 #2963 Skrevet 11. januar 2011 Varmt vann er en luksus man ikke legger så mye merke til før den plutselig er borte... Ihvertfall slik det er for meg. Håper kvelden er bra trulters
*appifany* Skrevet 12. januar 2011 #2964 Skrevet 12. januar 2011 Det har jeg aldri testet?? Hvor morsomt var det? Så jo nesten litt spennende ut...
trulta_ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2965 Skrevet 12. januar 2011 Varmt vann er luksus. HUSK DET ALLE SAMMEN!! Dagens tekst. Corebar var annerledes, ble litt svett, men ikke så svett som zumba, men mer svett enn jeg hadde trodd. Holdt i corebaren hele timen, til og med under uttøyingen. Viktig å være fokusert på å bruke core musklene under øvelene, er litt støl i magen i dag, men ikke så mye. Er verre i føttene faktisk, kanskje jeg ikke gjorde det helt riktig :klø: Jeg var veldig bevist på at jeg skulle bruke mage/rygge når jeg tok øvelene. Syns planken og armhevinger på corebaren var litt skummel, redd jeg skulle falle Men skal prøve denne timen igjen, kanskje nesten tirsdag, hvis jeg får plass da.
*appifany* Skrevet 12. januar 2011 #2966 Skrevet 12. januar 2011 Ok. Høres ut som en sak man bruker et par timer på å komme skikkelig inni da Skal du ha en ?
Kamikatze Skrevet 12. januar 2011 #2967 Skrevet 12. januar 2011 Men skal prøve denne timen igjen, kanskje nesten tirsdag, hvis jeg får plass da. Hey! Du kan da umulig ta så mye plass, så mye som du driver og trener? :gjeiper:
mia83 Skrevet 12. januar 2011 #2968 Skrevet 12. januar 2011 Kami... hvorfor er du bare i trulta sin bok?
*appifany* Skrevet 12. januar 2011 #2969 Skrevet 12. januar 2011 Kami... hvorfor er du bare i trulta sin bok? Godt spørsmål, Mia!
Kamikatze Skrevet 12. januar 2011 #2971 Skrevet 12. januar 2011 Fordi at jeg er ikke så fryktelig boklærd. Dessuten er jo alle her. :gjeiper:
mia83 Skrevet 12. januar 2011 #2972 Skrevet 12. januar 2011 Ikke alle. Men du har jo din egen bok. Så ikke den før nå jeg.. jeg er litt sløv...
Kamikatze Skrevet 12. januar 2011 #2973 Skrevet 12. januar 2011 Ikke alle. Men du har jo din egen bok. Så ikke den før nå jeg.. jeg er litt sløv... Jeg også. Men jeg fant den, til slutt.
Gjest Ulva35 Skrevet 14. januar 2011 #2975 Skrevet 14. januar 2011 Trulta På tide med en liten kg runde, som er alt for sjelden, og ikke kan jeg love noe oftere besøk heller. Men sånn dann og vann kommer jeg nok til å stikke innom. Gleder du deg til fotballen starter igjen? Jeg spår at Molde vil gjøre det stort i år. Har jo fritt spillerom til å kjøpe de spillerene de vil ha og tror Solskjær blir bra for klubben. Tror ikke du? Ha en fin helg Trulta
trulta_ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2978 Skrevet 14. januar 2011 God helg alle sammen Jeg har vært flink den uken her også, jeg har vært på 6 gruppetimer. Jeg har begynt veldig godt i 2011. Men fortsetter det sånn? Tror det kommer ann på om jeg får plass på corebar på tirsdag eller ei. Forhåpentligvis så får jeg opp ei hylle i morgen. Skal ha opp ei hylle over sofaen min, for det ser litt tomt og nakent ut på den veggen nå. Det er ei sånn svart fjøl jeg skal ha på veggen. Så kan jeg ha litt krims på den. Fant en nydelig lysestake som jeg har lyst på i går. Fra Black Design, skal ha en sånn lilla glass ting på. Tror det kan bli fint, har lyst på den, men har jeg bruk for den?! Det er spørsmålet. Mitt shoppingfunn i går var en kvit singlet fra h&m, ikke på salg. Den kostet O hele 49,50 NOK. Dyrt ja Var innom Aseco og kikket på øredobbene som jeg har lyst på. Lov å kikke. Jeg skulle funnet meg noen som har lyst til å kjøpe ett par øredobber til ni hundre kroner til meg :gjeiper:
trulta_ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2979 Skrevet 14. januar 2011 Trulta På tide med en liten kg runde, som er alt for sjelden, og ikke kan jeg love noe oftere besøk heller. Men sånn dann og vann kommer jeg nok til å stikke innom. Gleder du deg til fotballen starter igjen? Jeg spår at Molde vil gjøre det stort i år. Har jo fritt spillerom til å kjøpe de spillerene de vil ha og tror Solskjær blir bra for klubben. Tror ikke du? Ha en fin helg Trulta Hei Ulva Kjekt å se deg her også JA jeg gleder meg, regner med at det gjør du også?? Jeg håper at Ole Gunnar får frem Molde i ett mer positivt lys enn før, i media. Jeg er spent på hvordan Magnus W.Eikrem gjør det, tror han er 22 år, han kommer fra byen, men reise til United som 16 åring, og nå er han tilbake i hjembyen sin. Han hadde sagt til lokalavisen at hjerte hans alltid vil være blått og hvitt Slikt liker jeg å høre. Hvordan tror du det går med LSK i år? Jeg har faktisk trent sammen med en Molde spiller Riktignok vi var på samme gruppetime, vi var noen meter unna hverandre. Det var Mister Kristoffer Paulsen Vatshaug. Ikke så ofte at det er noen karer som trener.
Kamikatze Skrevet 14. januar 2011 #2980 Skrevet 14. januar 2011 Nihundre er da ikke allverdens for et sett med øredangel? Og lysestaker går det nesten aldri an å få nok av. Men, god ukeslutt i alle fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå