Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Sett den inn på BSU ;)

Kanskje det, trenger jo å putte 20 høvdinger innpå dit i år også.

:ler: Du klarer deg med 15.000 for ei uke i New York til den prisen vi har fått fly og hotell for iallefall. Eller.. det kommer an på hvor mye du skal shoppe da.. si 20 da.. :ler:

Med andre ord jeg mangler bare 19 ;)

Det er viktig å bruke opp penger fort ja :opplyser:

Kjøp marsipan på halv pris for alt sammen :jepp:

:riste: Jeg liker ikke marsipan.

Har du funnet ut?

Eller kanskje du har brukt den allerede?? :nigo::fnise:

Nei, mine to femhundrelapper ligger fortsatt trygt.

Vurderer å kjøpe ett flanell sengesett, har bare 1, og det er så godt med flanell når det er vinter.

Men har jo fortsatt lyst på ny veske og de lekre øredobbene fra Aseco.

Jeg er støl nå :( Sånn går det når jeg ikke trener på to uker. Men godt å være i gang igjen, har trent 3 ganger i år. Juhu.

Nå koser jeg meg med en kopp kakao og skal spise litt statos. Glede på en tirsdag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Liker ikke marsipan...?

Mer på meg! :strix:

Dog, stratos er jo slett ikke verst :)

Skrevet

Ja du mangler bare 19! stå på! :duskedame:

Skrevet

20 000 på BSU!!! Jeg er for fornuftig for mitt eget beste. :fnise:

Jeg har så vondt i magemusklene i dag, at når jeg skulle nyse så trodde jeg at musklene skulle eksplodere :ler:

Skrevet
Jeg har så vondt i magemusklene i dag, at når jeg skulle nyse så trodde jeg at musklene skulle eksplodere :ler:
Julekakeanger og ribbefjerning på gang? :fnise:
Skrevet

20 000 på BSU!!! Jeg er for fornuftig for mitt eget beste. :fnise:

Har du spart 20 000 på din bsu konto i år?

Jeg er i null i 2011.

Har du trent?

Heldigvis er min stølhet borte nå :nigo:

Skrevet

Julekakeanger og ribbefjerning på gang? :fnise:

Neida :sjenert:

:ler:

Har du spart 20 000 på din bsu konto i år?

Jeg er i null i 2011.

Har du trent?

Heldigvis er min stølhet borte nå :nigo:

Ja, jeg sparte 20 000 :nigo: Og har allerede begynt i år og :ler:

Jeg har enda vondt i magemusklene :hoho: Trene med ball er utrooolig bra!

Skrevet

:hjerte:

Neida :sjenert:

:ler:

Ja, jeg sparte 20 000 :nigo: Og har allerede begynt i år og :ler:

Jeg har enda vondt i magemusklene :hoho: Trene med ball er utrooolig bra!

Jeg sparte fullt i fjor, men tviler på at jeg klarer det i år.

Styrke med ball?

Jeg skal på dobbeltime i morgen. Jeg var veldig flink å trene den uka her, jeg var på 6 timer :klappe:

Skrevet
:jepp: Det er beste måten å trene magemusklene på ! Har aldri hatt så vondt i magemusklene som etter da! (og jeg er ikke akkurat veldig dårlig trent...) og så fikk jeg en instruktør til å vise meg hvordan man utfører øvelsen best mulig, og det hjalp utrolig på! :jepp:
Skrevet

:vinke:

Har du hatt en fin helg, Trulta?

Skrevet (endret)

:jepp: Det er beste måten å trene magemusklene på ! Har aldri hatt så vondt i magemusklene som etter da! (og jeg er ikke akkurat veldig dårlig trent...) og så fikk jeg en instruktør til å vise meg hvordan man utfører øvelsen best mulig, og det hjalp utrolig på! :jepp:

Smart, jeg hadde ett kvarter/tjue minutt med styrke med ball før jul. Treningssenteret hadde julemix. Så vurderer å prøve den timen.

Jeg har fått meldt meg på corebar i morgen :hoppe: Blir spennendes!

Har du hatt en fin helg, Trulta?

Min helg har vært bra, hvordan har din vært?

Gratis middag i går og i dag gitt :) Fikk middag med m&p i går, pluss at jeg fikk med meg en ytrefilet og druesalat, og dette skal jeg ha i kveld. Nice!

6 timer på en uke? Slettes ikke verst Trulta :tommelsmil:

:helen: 4 x zumba, en styrketime og en steppuls mage/rygg. Det spørs om jeg er like flink den uka her, det kan faktisk bli flere. Men da får jeg kanskje høre det?!

Har meldt meg på dobbeltime i dag og i morgen. Usikker på om jeg skal ha onsdag eller torsdag treningsfri, vanskelig valg her i livet :fnise:

En ny steptimen begynner på torsdag, men jeg er ganske sikker på at jeg blir skuffet av den. Så kanskje bare ta en zumbatime dagen før. Saschira :romeo: Det er en så fin sang på den timen, men aner jo ikke hva den heter.

Nå er det latte og en sjokoladebolle :sikle:

Ha en fin dag!

Endret av trulta_
Skrevet

Er du på jobb, trulta? :nigo:

Skrevet

Min helg var fin. :)

I går var jeg hos en venninne og så kattungene hennes. Det var fire viltre og kjempesøte kattunger. :rødme:

Skrevet

Er du på jobb, trulta? :nigo:

Jepp. Avskrivninger nå :roll: Det er kjedelig det.

Min helg var fin. :)

I går var jeg hos en venninne og så kattungene hennes. Det var fire viltre og kjempesøte kattunger. :rødme:

Åh kattunger er så søte! Jeg koste også med pus i går. Lille prinsessa til pappa (og mamma). Hun er så god. Jeg fikk henne øsete i går.

Skrevet

Jeg hadde lyst til å ta alle med hjem. :)

Skrevet

Ååå.. pusibabyer! :rødme:

Gjest hogwash
Skrevet

Åh kattunger er så søte! Jeg koste også med pus i går. Lille prinsessa til pappa (og mamma). Hun er så god. Jeg fikk henne øsete i går.

Jeg er småallergisk, men klarer ikke dy meg :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...