*appifany* Skrevet 20. desember 2010 #2901 Skrevet 20. desember 2010 Når var det du hadde ferie, trulta?
trulta_ Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2904 Skrevet 21. desember 2010 Det skal bli utrolig godt! Gleder meg. Jeg har ikke kjøpt julegave til meg selv, noen forslag? Kanskje ett armbånd. Få dem til å pakke det inn på butikken, kanskje dem vil skrive på lapp for meg også. Jeg har forresten vunnet på en konkurranse, fant det ut på nettet i går, har ikke fått høre noe enda.
*appifany* Skrevet 21. desember 2010 #2905 Skrevet 21. desember 2010 Det skal bli utrolig godt! Gleder meg. Jeg har ikke kjøpt julegave til meg selv, noen forslag? Kanskje ett armbånd. Få dem til å pakke det inn på butikken, kanskje dem vil skrive på lapp for meg også. Jeg har forresten vunnet på en konkurranse, fant det ut på nettet i går, har ikke fått høre noe enda. Ja, et nyelig armbånd fra SNØ! Eller sånn som meg; en Guessklokke! Gleder meg virkelig til å åpne gaven fra Nissen på julaften! Jeg vant og en gang noe på sånn fotballaglotteri, jeg fant ut av det på nett, men fikk aldri det jeg vant. Nå er det ikke lenge igjen til ferie, Trulta! Har du ferie lenge?
trulta_ Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2906 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Har du link til armbåndet fra SNØ? SNØ har veldig mye fint. Jeg vil ha noe ifra Endret 21. desember 2010 av trulta_
*appifany* Skrevet 21. desember 2010 #2907 Skrevet 21. desember 2010 (endret) Jeg kan finne det jeg har... Katalogen Jeg har det som er på side 11/12 i sånn lys grålilla farge og så har jeg noe som kan ligne nederst på høyre på side 47. Endret 21. desember 2010 av *appifany*
trulta_ Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2908 Skrevet 21. desember 2010 Nå hører jeg på Feliz Navidad - Boney M Likte godt den på side 11. Håper jeg finner den på roseby. Skulle hatt ei ny bok også. Har du forslag? Vurderer svensk krim, men kommer ikke på navnet nå. Noe GW. Må finne ut hvilken bok som er først i rekken.
*appifany* Skrevet 21. desember 2010 #2909 Skrevet 21. desember 2010 Det er jo du som gir forslag til meg. Jeg har lest Midtvintersblod (passer ganske så bra siden det er vinter nå) av Mons Kallentoft. Den var helt grei, ikke noe mer. Har du lest bøker av han? Nå er det kveldsmat!
trulta_ Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #2910 Skrevet 22. desember 2010 Leif GW Persson var navnet jeg ikke kom på i går. Vurderer å kjøpe meg Linda - som i lindadrapet og den som drepte dragen. Jeg har fått i oppgave å kjøpe julegaver i dag. Dette får jeg vite når det er siste dager. Hva skal jeg finne på? Får bruke 150 kr pr pers. Det er jo ingenting. Kanskje jeg skal kjøpe Rosendahl vin glass. Det samler jo jeg på. Skal hører med ett par karer, hva dem mener.
The Kitten Skrevet 22. desember 2010 #2911 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har gitt meg selv en utfordring. Kjøpe babygave til venninnen min, men det må være en kjønnsnøytral farge.
trulta_ Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #2912 Skrevet 22. desember 2010 (endret) Årets julegave fra jobben: Endret 22. desember 2010 av trulta_
Kamikatze Skrevet 22. desember 2010 #2913 Skrevet 22. desember 2010 Å, snille jobben! Er det asparges eller sukkererter?
trulta_ Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #2915 Skrevet 23. desember 2010 Kami, det er nok asparges, men det er det nok ikke oppi eske, hvis ikke damen la dem oppi mens jeg gikk rundt på kjøpesenteret og ventet på at hun skulle bli ferdig å pakke inn alle gavene. God jul til deg også Ulva Jeg lurer på om jeg skal reise hjem i dag eller i morgen. Valgets kvaler. Skal på kirkekonsert i kveld kl 22.00 - den er så fin. Nå står ovnen på, jeg skal ha kyllingvinger og potetbåter. Skulle kanskje hatt grøt i dag :klø: Har en aldri så liten pause fra vaskinga. Ysj kjedelig! Ferdig å støvsuge nå, skal begynne å tørke støv. Det er jo rett og slett knall. Må ta badet og soverommet litt også. Men det er jo lille jul i dag. I dag har jeg kjøpt ei lita julegave til meg selv Skal skrive på til Trulta fra julenissen. Nei, skal jeg finne frem støvkluten da?!? Blir vel ikke rent og pent av at jeg sitter på kg. GOD JUL ALLE SAMMEN
*appifany* Skrevet 23. desember 2010 #2916 Skrevet 23. desember 2010 Det kan bli rent av å sitte på KG?? Jeg tror jeg ville proioritert julekonsert Hvertfall om familien bor nært Hva kjøpte du i julegave til deg selv da?
trulta_ Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #2917 Skrevet 23. desember 2010 Men tenkte kanskje å kjøre etter konsert, må jo hit og hente ting først. Jeg kjøpte meg ett armbånd fra SNØ. Nesten ferdig med all støvtørkingen, har igen bad og soverom, samt gulv overalt. Men middag først, mat er jo knall viktig. Nå er kyllingvingene mine ferdig. Så nå er det middag.
Gjest hogwash Skrevet 23. desember 2010 #2919 Skrevet 23. desember 2010 Håper du får en flott feiring Trulters!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå