trulta_ Skrevet 13. desember 2010 Forfatter #2882 Skrevet 13. desember 2010 Treningssenteret har lagt ut planen for våren 2011 Mandag: Zumba, styrke, steppuls styrke intervall, pilates Tirsdag: Corebar, zumba, corepuls, poweryoga Onsdag: Pilates, steppuls mage/rygg, zumba, pump Torsdag: Styrke m/ball, step it up, corebare, zumba Fredag: Zumba, yoga flow Lørdag og søndag: turnus Lite forandringer, kommer til å gå på det samme som jeg går nå, men må teste ut den nye timen corebar. I dag var det ikke zumba, så jeg har vært på styrkemix. Bra time, ble svett. Det er jo det viktigste.
trulta_ Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #2884 Skrevet 14. desember 2010 Jeg skal trene sammens med en blogger i kveld Var inne og leste/kikket på bloggen, jaggu skulle hun ikke på samme time som meg. Spent på hva hun skriver etter timen, hun har ikke vært på den før. Kitte, fikk du noe i posten? Jeg skal kanskje sende kort til deg i morgen.
The Kitten Skrevet 14. desember 2010 #2885 Skrevet 14. desember 2010 Jeg fikk ingen verdens ting i posten. Nå tester jeg juleøl.
Gjest hogwash Skrevet 14. desember 2010 #2886 Skrevet 14. desember 2010 Jeg skal trene sammens med en blogger i kveld Var inne og leste/kikket på bloggen, jaggu skulle hun ikke på samme time som meg. Spent på hva hun skriver etter timen, hun har ikke vært på den før. Hun vet ikke at du skal? (skulle) Spennende
trulta_ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2887 Skrevet 15. desember 2010 Hun kom ikke, men hun stod å ventet på neste time. Jeg hadde jo litt lyst å lese hva hun syntes om corepuls. Det gjorde ingenting, for jeg trente sammens med selveste Kristoffer Paulsen Vatshaug, venninnen min viste ikke hvem det var :dåne: Det er ikke trening i morgen Det var skuffende, jeg skulle være flink den uken her. Trene 5 dager på rad. Hmm..
Kamikatze Skrevet 15. desember 2010 #2888 Skrevet 15. desember 2010 Men, kroppen har bare godt av en dag med restitusjon, en gang i blant. Du vet, alle kroppsfunksjoner må jo trenes for å holdes ved like; også sjokoladespisemuskulaturen. Savner du treninga, er det ikke verre enn at du dytter en propp inn i øret, setter på noe musikk, og tar deg en tur i trappa i nærmeste høye bygning. Så får blodpumpa og etterhvert svettekjertlene noe å tenke på... Så du trivs som byjente?
trulta_ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #2889 Skrevet 15. desember 2010 Det kom opp trening i morgen, så jeg har meldt meg på Dagens middag kom etter forslag her på kg: Vossakorv med rotgrønnsaker. Det var veldig godt. Tv2 fungerer ikke nå, og det midt i håndballkampen
Kamikatze Skrevet 15. desember 2010 #2891 Skrevet 15. desember 2010 Dagens middag kom etter forslag her på kg: Vossakorv med rotgrønnsaker. Det var veldig godt. Haha! Det hadde jeg også i går, uten at jeg hadde lest om det på KG. Og selv om det er "torsdagsmat". Hadde rotstappe med kålrabi og gulrot, med sylteagurk til. Den er også god med potetstappe med nepe og pepperot i. Nå fikk jeg lyst på varm peppermakrell med ostepotetstapp til. Posestappe med grønnsaksbuljong, persillesmør og snøfrisk eller tine krydderost. Hva passer til av grønt til det? Brokkoli?
mia83 Skrevet 18. desember 2010 #2892 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har fått hele ETT julekort jeg...
Gjest hogwash Skrevet 18. desember 2010 #2893 Skrevet 18. desember 2010 Hun kom ikke, men hun stod å ventet på neste time. Jeg hadde jo litt lyst å lese hva hun syntes om corepuls. Det gjorde ingenting, for jeg trente sammens med selveste Kristoffer Paulsen Vatshaug, venninnen min viste ikke hvem det var :dåne: Det var kjent navn, men jeg måtte faktisk frem med wikipedia Spent på neste sesong, tror det kan skje mange forandringer.
trulta_ Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #2894 Skrevet 19. desember 2010 Haha! Det hadde jeg også i går, uten at jeg hadde lest om det på KG. Og selv om det er "torsdagsmat". Hadde rotstappe med kålrabi og gulrot, med sylteagurk til. Den er også god med potetstappe med nepe og pepperot i. Nå fikk jeg lyst på varm peppermakrell med ostepotetstapp til. Posestappe med grønnsaksbuljong, persillesmør og snøfrisk eller tine krydderost. Hva passer til av grønt til det? Brokkoli? Det verste var at jeg skjærte meg på fingeren, og jeg hadde jo ikke plaster. Men nå har jeg kjøpt plaster, så nå kan jeg lage matretten igjen. Jeg har fått hele ETT julekort jeg... Hvem er det ifra? Jeg har sendt. Jeg må si at jeg er dypt IMPONERT over posten i år. Jeg sendte kort og pakker på torsdag etter jobb, klokken var nok nærmere halv fem. Fredsgaskveld fikk jeg ei mld der det stod takk for gaven! Jeg trodde nesten hun tullet. Det er sykt kjapt! Den skulle jo riktignok ikke så veldig langt, men regnet ikke med at hun skulle få den dagen etter. Det var kjent navn, men jeg måtte faktisk frem med wikipedia Spent på neste sesong, tror det kan skje mange forandringer. Jeg kaller han for "blubba" <- ifølge med og bv så er han den tjukkeste på laget. Men han kom seg igjennom timen, vi trente forresten corepuls. Jeg var på en morsom trening på fredag. På bookingsiden på nettet stod det Julemix. Meldte meg på jeg. Og det viste seg å være 20 min på styrke med ball 20 min step 20 min corebar - nytt fra 01.01.11 20.min med yoga. Det varte i 1,5 timer, tror steppen brukte mer enn sine 20 minutt. Styrke med ball var faktisk kjekt, jeg har bare brukt det til sit ups og rygg øvelser før, men nå gjorde vi jo morsomme ting. Step var den kjedeligste, bare knær jo *oppgitt* men ble jo svett, corebar - det er trening med en stang som er bøyd i hver side. Uvant, men tror det kan være en bra time. Den skal prøves ut. I dag skal jeg vaske fellesgangene <-- Så hjem til mor og far på middag, feire mamma sin bursdag.
*appifany* Skrevet 19. desember 2010 #2895 Skrevet 19. desember 2010 Har du bursdag nå på tirsdag? Eller har du bursdag i april (spør siden jeg leste i Kitten sin tråd om at hun skulle reise når du hadde bursdag, og hun skal jo reise både til amsterdam og til dubai) Julemiks hørtes skøy ut! Og litt digg at det varte så lenge!
trulta_ Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #2896 Skrevet 19. desember 2010 Jeg har ikke bursdag nå nei, det er i april. Brr kaldt nå Det var 8,7 minus hjemme hos foreldrene mine.
*appifany* Skrevet 19. desember 2010 #2897 Skrevet 19. desember 2010 Synes nemlig å huske at vi hadde i samme mnd
Kamikatze Skrevet 19. desember 2010 #2898 Skrevet 19. desember 2010 Brr kaldt nå Det var 8,7 minus hjemme hos foreldrene mine. Steike! Sparer de strøm, eller?
Kamikatze Skrevet 20. desember 2010 #2900 Skrevet 20. desember 2010 Lurt, klapper de en katt med plasthansker på, står håret rett ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå