Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok jo det som var slitt, så noen cm mindre har jeg jo blitt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Hvordan går det med deg, Trulta?

Skrevet

Hvordan går det med deg, Trulta?

Hun har blitt julekort, sier hun. :opplyser:

God helg, forresten.

Skrevet

:helen: for at du :opplyser: meg Kami.

God helg til deg også!

Skrevet
God helg til deg også!

Å, tusen takk! Så snill du er! :duskedame:

Skrevet

Ellers er alt bra med meg.

Hvordagn står det til med deg, Kitten?

Det har kommet :snø: her :(

Vil ha varme nå!

Skrevet

Ellers er alt bra med meg.

Hvordagn står det til med deg, Kitten?

Det har kommet :snø: her :(

Vil ha varme nå!

Går veldig bra med meg. Jeg har jobbet mye og vært mye med venner.

I dag takket jeg ja til å besøke en venn i Roma neste sommer. Jeg skal bo hos ham, og han skal tolke for meg for han snakker italiensk flytende. Vi var gode venner som barn, og har gjenopprettet kontakten via facebook. Jeg gleder meg kjempemasse. :hoppe:

Skrevet

Går veldig bra med meg. Jeg har jobbet mye og vært mye med venner.

I dag takket jeg ja til å besøke en venn i Roma neste sommer. Jeg skal bo hos ham, og han skal tolke for meg for han snakker italiensk flytende. Vi var gode venner som barn, og har gjenopprettet kontakten via facebook. Jeg gleder meg kjempemasse. :hoppe:

Åh så kjekt da! Herlig at dere har fått kontakt via facebook.

Jeg har din adresse nedskrevet, men lurer på om dem andre ligger her på kg?

Bahia har vel flyttet, har du den nye adressen?

Trulta :rope:

:jepp:

Skrevet
:fnise: Der var du, ja! KGisere på jobb i morgen eller?? :ler:
Skrevet

Sorry, jeg husker ikke passordet mitt. Men jeg svart på adventskonkurransen på kg på jobb da.

I går var jeg på lokal revy, det var morsomt. Kanskje jeg skal legge ut linkene?!

Var på shopping etterpå, det var nattåpent i sentrum. Kjøpte 1 julegave og julekort (mangler bare litt adresser)

Så nå har jeg bare 1 julegave igjen. Herlig, men det er ei vanskelig ei. Til bestevennina mi.

Nå har jeg vasket. bør kanskje tørke litt støv i dag også, men det er jo litt kjedelig. Men aller først frokost eller kan vel kalle det for lunsj.

Dagens første måltid uansett.

Skrevet

Jeg har og nettopp spist frokost/lunsj :ler: Men jeg har ikke vært like effektiv som deg før jeg spiste da, jeg har bare vært å oppdatert meg litt på KG :fnise: (men det skal sies at i går så ryddet jeg i all dilldallet på badet, og det var ikke et akkurat lite prosjekt)

Du må gjerne legge ut linker ;)

Jeg får så dårlig samvittighet når jeg leser at alle er ferdige med julegavene... Jeg er ferdige med postkortene da, sendte de i går ! :nigo::klappe:

Skrevet

God helg til deg også, Hogwash!

Var ute på venninejulebord i går, spiste god mat på restaurant og så tok vi noen drinker på ett utested.

Det er en god rød drink som blir laget med passoa, noen som vet hvilken det er?

Fikk kompliment for pengboka mi i går, eller det er en meget liten pung. Rosa, kjøpt i syden.

Fikk kyss på kinnet eller nærmere bestemt nærmere nesen i går, av ei helt fremmend jente. Jauda.

Linker til revyen jeg var på

<- dette var den første.

<- denne var jeg på på fredag.

Håper linkene virker. Tvi tvi.

Vurderer om jeg skal på trening i dag eller ikke, det er styrkemix.

Skrevet

Du trener som en gæren, du :fnise:

Jeg skal se linkene i kveld når jeg kommer hjem :)

Skrevet

Det ble ikke trening i dag, jeg har trent 1 gang for lite den uke her :roll: Det var fordi at jeg ikke hadde lyst på onsdag, så ble hjemme.

Menuka som kommer skal jeg være flink, men det som er dumt er at det ikke er zumba i morgen, så da får jeg ikke trent dobbelt på mandag, må trene hver dag da. Jaja, kveldene mine går jo da.

Skrevet

Jeg sendte til den gamle adressen til Bahia da jeg var i Tallinn. Det kom frem i alle fall.

Var på jobb i dag, vi hadde søndagsåpent, og det var ingenting å gjøre på. Vi holdt på å kjede vettet av oss alle sammen. :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...