*appifany* Skrevet 31. oktober 2010 #2821 Skrevet 31. oktober 2010 Glemte å svare ang duftpinner: Har kjøpt de på Kremmerhuset, og de dufter ikke så mye. Bare behagelig De ser slik ut:
trulta_ Skrevet 1. november 2010 Forfatter #2826 Skrevet 1. november 2010 Åh jeg elsker kremmerhuset Dem har så mye fint, servicet jeg bruker er derifra, putetrekket osv.. Har dem vaniljeduft? Jeg skal kjøpe meg vaniljetelys, men det er ikke så mange plasser dem har det, Rema har.
*appifany* Skrevet 1. november 2010 #2827 Skrevet 1. november 2010 Åh jeg elsker kremmerhuset Dem har så mye fint, servicet jeg bruker er derifra, putetrekket osv.. Har dem vaniljeduft? Jeg skal kjøpe meg vaniljetelys, men det er ikke så mange plasser dem har det, Rema har. Jeg og kjøper myyye fra kremmerhuset Ser du det øverste bildet jeg postet, der ser det ut for at det står vanilje på ! Og har du et IKEA i nærheten så ha de noen som dufter fantastisk der
The Kitten Skrevet 1. november 2010 #2828 Skrevet 1. november 2010 I dag var det en kunde som spurte etter babysåpe, men hun snakket så gebrokkent at jeg trodde hun sa "babysuppe."
Kamikatze Skrevet 1. november 2010 #2829 Skrevet 1. november 2010 Babysuppe har jeg ikke smakt. Men jeg er veldig glad i blomkålsuppe! Vanilje er den diggeste wunderbaumen, også. Så jeg tror hun trulter rett veg nå... God helg, forresten!
trulta_ Skrevet 2. november 2010 Forfatter #2831 Skrevet 2. november 2010 Appy, du hadde rett corepuls var morsomt. Veldig uvant med ett vippebrett, dette skal jeg prøve igjen.
*appifany* Skrevet 2. november 2010 #2832 Skrevet 2. november 2010 Appy, du hadde rett corepuls var morsomt. Veldig uvant med ett vippebrett, dette skal jeg prøve igjen. Slitsomt å gøy!
mia83 Skrevet 2. november 2010 #2833 Skrevet 2. november 2010 hvordan funker de der duftpinnene? Hva gjør man med dem? Dum jeg..
*appifany* Skrevet 2. november 2010 #2834 Skrevet 2. november 2010 hvordan funker de der duftpinnene? Hva gjør man med dem? Dum jeg.. Man bare putter dem i medfølgende glass(som innehar olje), og så siver duften opp igjennom pinnene og det lukter behagelig i rommet
Kamikatze Skrevet 2. november 2010 #2835 Skrevet 2. november 2010 Dette er de beste bilduftene French vanilla er snop dø lusk, men den varer knapt lenge nok til å skjule en fjert. Husker jeg ble litt snurt da jeg fant ut at det ikke var krukker, men wunderbaum-tingest. Hehe. Nå spretter jeg i dusjen, før jeg også får meg duftpinne... Nattinatt!
*appifany* Skrevet 3. november 2010 #2838 Skrevet 3. november 2010 French vanilla er snop dø lusk, men den varer knapt lenge nok til å skjule en fjert. Husker jeg ble litt snurt da jeg fant ut at det ikke var krukker, men wunderbaum-tingest. Hehe. Nå spretter jeg i dusjen, før jeg også får meg duftpinne... Nattinatt! Å ja, så du har testet de ut?! Hm. Merka og at jeg ble litt skuffet når det ikke var ordentlige krukker SJOKOLADEBOLLE Løvli!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå