*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 #2781 Skrevet 10. oktober 2010 Fint skap, Appy! Praktisk med skap til skoene. Jeg har vært i Trondheim i helga, men lurer på om jeg begynner å bli syk nå Ja, det var fint. Ser mer spesielt ut i virkeligheten. Likte at det var grått. Det kan passe i gangen. I stua hadde det nok ikke passet inn Ikke bli syk! (har vondt i halsen selv )
trulta_ Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #2786 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har vært hjemme fra jobb i dag jeg. Vil helst bli frisk igjen, fort fort fort. Er faktisk evig glad for at jeg kjøpte ei ny pakke med kleenex i går, jeg har fått brukt noen for å si det sånn. Har ikke fått pakket ut tingene som jeg kjøpte i Trondheim eller. Men har tatt ut ting fra kofferten, i dag jeg ikke hatt energi til noen ting, eller jeg har satt på ei vaskemaksin. Kanskje vi er der samtidig neste gang Mia!
Kamikatze Skrevet 12. oktober 2010 #2787 Skrevet 12. oktober 2010 Dakar snulta_ Håper du overlever dette!
trulta_ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2788 Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Takk Kami, jeg tror faktisk jeg overlever dette her. For i dag så har jeg faktisk vært ute med søpla for meg. Her er det fremgang. Er vel ganske sikker på at jeg drar på jobb i morgen, for jeg skal jo på tupperware party på kvelden Jeg har aldri brukt to egenmeldingsdager før jeg. Endret 13. oktober 2010 av trulta_
Kamikatze Skrevet 13. oktober 2010 #2789 Skrevet 13. oktober 2010 Okai. Hold oss oppdatert da, hvis du mot formodning ikke overlever. Og lykke til med plastdingsene i morgen!
trulta_ Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #2790 Skrevet 13. oktober 2010 Har ei venninne som vet hva jeg kaller meg her, og det kan jo hende hun skriver noe her hvis jeg dør. Ellers så er det jo noen herlige kg jenter som vet hvem jeg er. Btw - skal jeg kjøpe noe til deg i morgen? Bare å overføre penger, så sender jeg det i posten. Jeg har sett film nå, har sett Max Manus.
Gjest hogwash Skrevet 13. oktober 2010 #2791 Skrevet 13. oktober 2010 Godt å se deg litt her inne igjen Trulta_
Kamikatze Skrevet 13. oktober 2010 #2792 Skrevet 13. oktober 2010 Vet ikke helt... Her hos meg varer vist ikke tuppene så lenge... Var en grei film det. Jeg er halveis inne i "Menn som stirrer på geiter". (Etter at jeg så rekrutteringsvideoen til Heavens-Gate-sekten (som gjorde kollektiv selvmord for å få lov til å fly bak Hale Bopp kometen)). Etterpå skal jeg se på avskjedsvideoen deres.
The Kitten Skrevet 15. oktober 2010 #2796 Skrevet 15. oktober 2010 Det er noe eget med syke jenter... :dåne:
trulta_ Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #2800 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg er hjemme jeg Hvordan står det til med deg? Jeg har meldt meg på to timer i morgen, første dobbeltime på to uker, håper det går bra. Snakker om treningstimer. Nesten så jeg kvir meg til styrketreningen, for VET at jeg blir stiv og støl resten av uka. Men viktig å trene styrke. Jeg var på kino i går, så Fritt Vilt 3. Grei film, men likte bedre de to første filmene. I dag er det 2 måneder igjen til julaften. Jeg har gitt 100 kr til tv aksjonen i dag, hvor mye har dere gitt? Jeg har funnet meg ett nytt zynga spill på facern, noen som vil være min nabo?? Frontierville er spillet nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå