Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Hvordan har helgen din vært, Trulta?

Er det bare meg eller er det veldig tidlig å lage et juleforum på kg allerede?

Skrevet

Trulta_ : Jeg trenger hjelpt til å finne ut hva bøker jeg skal lese etter jeg er ferdig med Läckbergbøkene! :) Vurderte Harry Potter, men har du noen forslag? :blomst:

Skrevet

Klart!

JEg holder på med siste bok i serien Jeg elsker eller I :hjerte: New York/Hollywood.

Men vil anbefale den bøkene til Johan Theorin. Har akkurat lest den siste Blodleie. Nr 2 var best - nattefokk.

Krysser fingrene for at du ikke har lest bøkene til Johan fra før av.

Kanskje du vil hjelpe meg med ei lampe?

Til å ha oppå det lille skakpet. Kikket på Skeidar, syns denne var litt morsom LAMPE?

Må kikke en tur innom lampehuset også, dem har jo veldig mye fint. Men litt dyrere.

Lampen skal være liten. Den skal ikke stå så langt unna tven.

Jeg fikk vasen til mamma :hoppe:

Har hintet lenge om den, men fikk den først etter at jeg spurte om hvor hun hadde kjøpt vasen. Da fikk jeg den. Min snille snille mamma :)

Pappa er også snill altså.

Skrevet

Den lampen... Er det for å henge i taket? Den skal vel ikke bare ligge på bordet? :vetikke:

Skrevet

Joda, den skal nok være på bordet! ;) Og den ligner på lampen jeg har fra IKEA, bare at min er større vil jeg tro. ;) Så digger den naturlig nok. :fnise:

Ohh, har ikke lest noe av han! Skal definitivt teste ut han, digget jo forrige forfatter du anbefalte meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje hun har fått lampefeber? :fnise:

Ja, god ukeslutt, åssånn. :nigo:

Skrevet

Er det fler enn meg som begynner å bli lei dagboka si?

:goodbye:

Skrevet

Jeg hadde en periode jeg var lei dagboken min. Eller egentlig var jeg mer lei av at jeg ikke hadde noe interessant å skrive i den. :fnise:

God helg, Trulta. :klemmer:

Skrevet

Jeg er trøtt, men gidder liksom ikke gå og legge meg.

Skrevet

Jeg la meg halv tolv. :) Når la du deg?

Nå har jeg lyst på eplete. Vil du også ha en kopp?

Skrevet

Jeg er ikke så glad i te egentlig, men eplete høres godt ut. Så jeg sier :helen:

Jeg la meg tidlig jeg.. kvart over 10 tror jeg. Men leste helt til kl 12 da, så jeg fikk lest ut boka. Sukkerdøden av Unni Lindell.

Nå har jeg begynt på Hjemkomsten av Victoria Hislop. :opplyser:

Skrevet

:sprettert::kaffekopp:

Var Sukkerdøden bra?

Hjemkomsten er bra. Den like jeg godt. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...