Lalle Skrevet 19. august 2010 #2702 Skrevet 19. august 2010 Har du vært ute Trulta? Ble det uttrygt på by'n? Ha en strålende dag
trulta_ Skrevet 19. august 2010 Forfatter #2703 Skrevet 19. august 2010 Kami - brukte ikke bøtta, hverken på dagtid eller kveldstid Var ute i byen på lørdag, hadde singstar forspill. Kjempeartig. Flere Moldespillere som var ute. Da bør de jaggu spille bra på søndag. Jeg har bestilt meg gossip girl sesong 3 Fikk mail i dag, om den var sendt Gleder meg. Snart helg
Gjest hogwash Skrevet 20. august 2010 #2706 Skrevet 20. august 2010 Var ute i byen på lørdag, hadde singstar forspill. Kjempeartig. Flere Moldespillere som var ute. Da bør de jaggu spille bra på søndag. Slapp av, vi stiller med juniorlag så dere kan muligens ha en ørliten sjanse.
trulta_ Skrevet 22. august 2010 Forfatter #2707 Skrevet 22. august 2010 Slapp av, vi stiller med juniorlag så dere kan muligens ha en ørliten sjanse. Jeg krysser fingrene for at det skal skje
Gjest hogwash Skrevet 23. august 2010 #2709 Skrevet 23. august 2010 Jeg krysser fingrene for at det skal skje Gikk ikke helt slik du håpte. Synd dere mister to spillere mot enga Ellers alt vel?
*appifany* Skrevet 23. august 2010 #2711 Skrevet 23. august 2010 Heia trulta! hvordan går det med deg? Synes du er så lite inne her
trulta_ Skrevet 1. september 2010 Forfatter #2716 Skrevet 1. september 2010 Jeg er ikke syk, bare innmari støl Magen som er verst. Tror det må være første gangen. Har vært flink til å trene de siste to dagene, doble timer begge dagene. Aldri dropp helt styrke er vel det jeg må lære av det. Men kommer nok aldri til å lære akkurat det. I dag er endelig mitt lille skap kommet seg på plass. Mitt splitter nye skap Har også fått opp gardiner på soverommet, bleklilla. Ble mye finere. Mangler litt skruer for å få opp gardinstangen igjen på stuen, pluss henge opp litt andre saker. Kanskje på fredag, bare å krysse fingrene. Tvi tvi.
*appifany* Skrevet 3. september 2010 #2717 Skrevet 3. september 2010 Jeg er sikker på at jeg og deg har KLIN lik smak Skapet var driiitkult! Vil ha et slikt her hjemme, og det passer nok godt inn Og så er det "lite" nok og for stua. Godt å se deg igjen, forresten! Er for øvrig aldri lurt å stryke styrke helt
pusla Skrevet 4. september 2010 #2719 Skrevet 4. september 2010 til deg som er så flink til å trene! Jeg skal bare få skvisa ut babyen, så kanskje jeg kan begynne å trene litt igjen også Stilig skap! Du har god smak altså
Kamikatze Skrevet 4. september 2010 #2720 Skrevet 4. september 2010 Mangler litt skruer for å få opp gardinstangen igjen på stuen, pluss henge opp litt andre saker. Kanskje på fredag, bare å krysse fingrene. Tvi tvi. Du kan ønske deg skruer til jul? Lykke til med å krysse fingrene, og god helg, og sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå