Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hallo:

Jeg skulle gjerne hatt en danske lege! Dansk er jo så vakkert! :hoppe:

Er glad for at du hadde en fin ferie. :)

Hvilken drinker testet du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for kortet! :strix:

:klemmer:

Skrevet

Ja! Jeg vil se bilder. :jepp:

Skrevet

Trulta?

Hvor blir det av deg? :klø:

Come on å ta en :kaffekopp: med meg!

Skrevet

Artig klesstativ! :) Tusen takk for kortet! Jeg elsker Hellas jeg også!! Du bør dra dit en gang Hog! :jepp:

Skrevet

Klesstativet er nå oppmontert av meg selv. JEG ER FLINK!!! Rett og slett dyktig.

Men det har ikke kommet seg på plass enda.

Mamma har hentet ett nytt skap til meg i dag, men vet ikke når det kommer seg til meg og blir montert opp. Trenger også pappahjelp til å henge opp gardinstenger. Ser litt stusselig ut uten gardiner.

Har kjøpt lilla gardiner til soverommet.

Hogwash - siden du bor i Trondheim, bør du reise til Rhodos. Til Rhodos by, der er det kjempebra. Den plassen har alt. Fortsatt Hellas. Men her er ikke Rhodos reisemål.

Jeg er ganske glad i Spania også.

I kveld skal jeg ut :skaal: Lenge siden sist.

Lurer på om jeg må finne frem vaskebøtta snart, har utsatt det ei lita stund allerede :roll:

Skrevet

Klesstativet er nå oppmontert av meg selv. JEG ER FLINK!!! Rett og slett dyktig.

Men det har ikke kommet seg på plass enda.

Mamma har hentet ett nytt skap til meg i dag, men vet ikke når det kommer seg til meg og blir montert opp. Trenger også pappahjelp til å henge opp gardinstenger. Ser litt stusselig ut uten gardiner.

Har kjøpt lilla gardiner til soverommet.

Hogwash - siden du bor i Trondheim, bør du reise til Rhodos. Til Rhodos by, der er det kjempebra. Den plassen har alt. Fortsatt Hellas. Men her er ikke Rhodos reisemål.

Jeg er ganske glad i Spania også.

Lurer på om jeg må finne frem vaskebøtta snart, har utsatt det ei lita stund allerede :roll:

:klappe:

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg gjemmer meg innendørs siden både du og Blondie skal ut i dag :opplyser: Kos dere!

Skrevet

Hvordan gikk det, trulta_? Ble du så full at du trengte bøtta? :fnise:

Skrevet
:ler: Du har ALLTID noen gullkorn på lur altså! Det slår aldri feil! :5:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...