Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken farge lys jeg skal ha enda, bare å bytte litt på.

Den var ikke så dyr, kostet 319,- og den er jo litt stor.

Jeg ble så glad når jeg endelig fant den.

Jeg har faktisk tatt kontakt med Black Design for å få tak i den. Så lyst hadde jeg på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kul! Så får du automatisk speilet deg med trutmunn mens du blåser ut lysene! :lete::duskedame:

Gjest hogwash
Skrevet

Min estetiske sans er ikke på topp, men likte den staken (det hørtes unektelig litt feil ut...)

Hvordan går det med nedtellingen?

Skrevet

Kul! Så får du automatisk speilet deg med trutmunn mens du blåser ut lysene! :lete::duskedame:

Spørs om jeg må kjøpe en slukker da, slik at jeg slipper min egen trutmunn hver gang.

Min estetiske sans er ikke på topp, men likte den staken (det hørtes unektelig litt feil ut...)

:ler:

Nedtellingen har jeg fortsatt kontroll på, bare 1 dag igjen å stå opp tidlig nå.

:blåse: for min kjære pappa som har bursdag i dag :gave:

Gjest hogwash
Skrevet

Det nærmer seg med andre ord! :)

Håper du får en fin dag

:kaffekopp:

Skrevet

:bursdag: til pappaen din!

Stilig lysestake, jeg har den samme :sjarmor: Med grønne lys!

Nå har du bare en dag igjen til ferie :bolledeig:

Skrevet

Gratulerer med dagen til pappaen din!!! :blomst: Heldig du er som bare har en dag igjen til ferie!!

Skrevet

Nå er det faktisk 17 timer og 45 minutt igjen til ferie :skaal:

Det burde feires!

Kanskje jeg skal kjøpe meg flere kleshengere??

Så kult at du har den lysestaker, Pusla.

Jeg har ikke kjøpt lysene ennå, staken ligger faktisk på kjøkkenbenken.

Skrevet

:jepp: Kleshengere ruler. Fikk faktisk litt lyst på en selv, her om dagen. :lur:

God ferie, trulta_! :sol:

Skrevet

GOD FERIE, TRULTA_!!!!!!!!!!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skrevet

Har du det fint trulta? :)

Skrevet

Jeg er overalt :)

Pakking pågår her!

Har forresten akkurat skrevet ned adressen din på en lapp her Mia, skal finne TK sin nå.

Skrevet

Hvor skal du, trulta?

Skrevet

Jeg skal til Kreta :sol:

Det regner faktisk ikke i dag, sjokk!

Jeg pakker alltid med meg så mye. Hvor mange sko trenger jeg egentlig? Fortsatt null i kofferten, har nå pakket 7 kveldsantrekk (må ha ett pr kveld)

Skrevet

Seff må du ha det :)

Hm.. sko er litt vanskelig for tar man med finskoa å går mye i de så får man gjerne gnagsår. Hva med sånne fine sandaler? Har du det?

Skrevet

Har nok ikke noen fine sandaler nei, men noen par sko blir det. Tror det blir 3 par som jeg skal bruke om kveldene, ett å reise i, 2 flip flopper (ett brukt, veldig gode, men kan ryke, og ett par nye som ikke er inngodt ennå) og ett par til bytrasking.

Disse skal jeg ha med SKO

Nå er neglene nede og oppe lakkert. Veldig uvant å neglelakk på syns jeg.

Holder på å finne frem ørepynt, hårstrikker og armbånd nå. Usikker på om jeg skal ha med meg en sølvring med noe svart på. Kan kanskje droppe den, har min vanlige ring samt en tullering. En gedigen klump av en ring.

Takk Pusla :hug:

Lurer litt på hvor tung min koffert er jeg. Har ikke vekt så kan ikke finne det ut heller. Det går vel bra.

I dag har jeg jazzet. Sett på folket i sentrum, masse folk her den uken her. Kjekt at det ble fint vær.

Ha en fin uke alle sammen :klem1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...