Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk du sjokolade av en hemmelig beundrer? :lur: Ønsker deg ei god helg! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Håper han ikke er det, men han er en av mine favorittkollegaer.

Noen som går på tablettene Imedeen? Jeg har nettopp begynt på dem (dag 2 i dag) spennende å se om det hjelper.

Om 3 uker så sitter jeg på flyet på vei til Kreta :sol:

Gleder meg.

Alt er i orden nå, kofferten er hentet, passet er på plass. Gjenstår at tiden skal gå og at jeg må pakke.

Skrevet

Har ikke prøvd det, du må si fra om det fungerer :jepp:

Skrevet

Så heldig du er som skal til Kreta! :hoppe: Blir nok ingen utenlandstur på oss i år.. :sukk: Bedre lykke neste år... Jeg var jo 5 dager på Island i mars da, så jeg skal vel ikke klage.. :roll:

Skrevet

Jeg kjørte på rødt lys i dag :flau:

Hva får jeg i bot?

Det er kamera oppå lysene.

Skrevet

Trenger ikke koste deg ei krone, om du tar deg ei ukes ferie og spikrer paller. :gjeiper:

Hvorfor driver du å kjører når det er rødt lys da? Får du bruke bildet som avatar, tror du? Skal vi spleise på en sånn der rød 167-761 B-gjenggenser til deg nå? :fnise:

Skrevet

Det er 7 dager, og det er visstnok ikke så lett som mange tror?

Skrevet

Bøtesatser

Ser ut til at det kan bli 5200,-

:sjokkert:

Æææææ så dyrt!!

Trenger ikke koste deg ei krone, om du tar deg ei ukes ferie og spikrer paller. :gjeiper:

Hvorfor driver du å kjører når det er rødt lys da? Får du bruke bildet som avatar, tror du? Skal vi spleise på en sånn der rød 167-761 B-gjenggenser til deg nå? :fnise:

Da må nesten du kjøpe den genseren til meg, hvis jeg skal punge ut over fem høvinger, så blir det ingen genser på ei stund.

Hvorfor? Godt spørsmål. Men før var det bare en overgangsfelt der, og så kom ble det lysregulert, men tror det var fordi folkene hadde kommet seg over, syns det var litt rart at den andre bilen (i motsatt kjøreretning) stod der fortsatt. :klaske:

Første gang jeg har kjørt på rødt, flere ganger på mørkeorange, men det er det jo bevist. Krysser fingrene for at jeg ikke får bot. Tvi tvi.

Blir det prikk på lappen min og?

Skrevet

Den som venter på noe godr osv.......så deilig å komme ut på tur også til Kreta. Har jo vært der selv.

Ikke KJØR så FORT da jente ;)

Hjelpe seg, dette blir dyrt for deg, håper ikke Kreta-turen ryker nå :)

Ha en super uke :):goodbye:

Skrevet

Sommerdyne koster fra 100 kr til 200 kr kan jeg tenke meg.

Kanskje det er det jeg burde bruke nå, eller bare et laken?

:klemmer:

Skrevet

Turen ryker nok ikke pga av dette, det er jo mamma som får regningen :lur: Bilen er registrert på henne, og ikke meg. Men jeg må vel betale den, men krysser fingrene for at den ikke kommer jeg.

Kjøpte sommerdyne i går, kostet 199 på kid.

Det var godt å sove under ei sommerdyne.

Jeg tok sol i går, men syns det går litt sakte. Har til nå tatt ca 45 minutter, orker ikke å ta mer enn rundt ett kvarter i slengen, det blir for varmt å ta lengre og litt kjedelig. Men syns jeg kunne fått litt mer skille, ikke merket så mye av den tablettene jeg tar heller (Imedeen tan potimizer) Men har jo bare tatt 5 tabletter til nå. Så må vel kanskje la det gå litt lenger tid. Men håper at dem hjelper.

Været er grått også i dag.

I kveld er det zumba :danse:

65,5 timer igjen til ferie :hoppe:

Skrevet

Da trenger du ikke betale boten i det hele tatt, det er det bare for din mamma å si at hun vil se det bildet som ble tatt av deg. Når det ikke stemmer, så kan ikke de ta dere for den bota. ;) Hvertfall verdt et forsøk om du får den :jepp:

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at du ikke får bot. X

Skrevet

Men du, er det på dette lyskrysset det er fotobox?

Eller pleier det å være fotobox rundt om i landet?

Skrevet

Det er et kamera oppå ett lysregulert overgang, før var det bare overgangsfelt der. Tror lyset kom i fjor en gang.

Ferie ferie kom til meg, for jeg lengter etter deg.

Skrevet

Fremdeles ikke ferie :)

Vente vente vente..............

Skrevet

Du vet, den som venter på noe godt...

Åh, må bare fortelle. På veg til Trondheim så stoppet vi på Oppdal, spiste mat der. Og så stakk jeg en liten tur på butikk der fordi at dem hadde black design. Og da fant jeg den lysestaken jeg har sett etter lenge. GLEDE!! Så nå ligger den på kjøkkene mitt. Skal henge den opp etter at jeg har malt stuen.

Må jo finne bilde eller link. Den er bare nydelig.

Har hatt den som bokmerke på min pc veldig lenge.

Min lysestake :)

Skrevet

Den lyestaken var kjempe flott.

Den kunne jeg tenke meg ;) med grønne lys :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...