Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En :klemmer: fra meg og!

Følger du med på fotball-VM eller er du bare interessert i norsk fotball? Jeg er mest interessert i tippeligaen, men følger litt med da. Må bare snart finne ut hvem jeg heier på ;)

Skrevet

En :klemmer: fra meg og!

Følger du med på fotball-VM eller er du bare interessert i norsk fotball? Jeg er mest interessert i tippeligaen, men følger litt med da. Må bare snart finne ut hvem jeg heier på ;)

:riste:

Liker bare Molde jeg.

Men er for disse draktbyttene som dem holder på med i VM, så bør vel kanskje begynne å se de siste 5 minuttene.

Ser du på VM?

Funny, jeg har den på en mail jeg, bare at den er på norsk.

Skrevet

Ser du på VM?

Er som deg egentlig; bare at jeg jo liker LSK da ;) Klarer ikke helt engasjere meg i VM, men jeg følger litt med. Har ikke fått sett så mye kamper, vært litt hektisk i det siste + at samboeren min ikke liker fotball. Men når sluttspillet er i gang skal jeg se litt!

Skrevet

Lenge siden jeg har vært innom.

Sender deg en klem, også får du nyte uka, enten det er sol eller regn.

Her hos meg skinner SOLA :klemmer:

Gjest hogwash
Skrevet

Ser du stilte med mange kopper kaffe hos appifany, du har ikke tilfeldigvis en til til overs? :søvn:

Skrevet
:fnise: det er bare jeg som får :ler:
Skrevet

:sukk:

Neida, trulta er så snill at hun har sikkert en :kaffekopp: til deg og.

Skrevet

Jeg skulle betale mine regninger mens jeg så på luksusfellen, men banken hadde problemer :klaske:

Jeg har også sånne kontoer som hun damen der har :flau:

Men jeg betaler på mine da. Gøy med noe nytt :nigo:

Jeg har faktisk kjøpte meg 10 vaskekluter i dag. Blir en jobb bare å fjerne merkelappene.

Skrevet

Gratulerer med nye vaskekluter! :duskedame:

Nå mangler du bare en turkis såpedispenser (eller ei transparent med turis såpe...) så blir du så ren og velduftende som en dråpe sommermorgendugg.

Unna vei, her skal det soves! :søvn:

Trivs du med "storbylivet"?

Skrevet

Du husker det, så bra.

Jepp, mangler fortsatt den turkise såpedispenser, så nå må jeg bare holde ut med den fra palmolive.

Håper jeg finner "den rette" såpedispenserer en dag. Har planlagt en tur til Ålesund i ferien, og der er det er en butikk som heter Badeglæder, så satser på at dem har noe som faller i smak.

Har du sovet godt?

Skrevet

Jeg har akkurat hentet meg kopp nr. 1 i dag faktisk, har også åpnet en iskaffe.

Tok min siste iskaffe cappucino fra kjøpeskapet i dag, håper Ica snart har dem på 10 kroners marked igjen.

Skrevet

Jo takk, utmerket. Sovna i stolen, og våknet nå nettopp. Hadde heldigvis en slump kald kaffe igjen etter idagmorges. Og det er vel ikke stort mer du trenger for å lage iskaffe? Melk, kaffe, sukker/brunsukker, og et kjøleskap? My billigere enn en tier. Til og med om du bruker odentlig java. Lag sterk kaffe (blå java, rød coop etc.) søt den, og fyll på melk til du har dobbelt mengde. La kjøles ei time i rommet, før du lemper den i kjøleskapet. Mmmm!

Hadet! Må løpe...

God ukeslutt! :goodbye:

Skrevet

Testing...

Skal bytte avatar, denne gangen skal det være av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...