pusla Skrevet 16. juni 2010 #2562 Skrevet 16. juni 2010 En fra meg og! Følger du med på fotball-VM eller er du bare interessert i norsk fotball? Jeg er mest interessert i tippeligaen, men følger litt med da. Må bare snart finne ut hvem jeg heier på
trulta_ Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #2564 Skrevet 20. juni 2010 En fra meg og! Følger du med på fotball-VM eller er du bare interessert i norsk fotball? Jeg er mest interessert i tippeligaen, men følger litt med da. Må bare snart finne ut hvem jeg heier på Liker bare Molde jeg. Men er for disse draktbyttene som dem holder på med i VM, så bør vel kanskje begynne å se de siste 5 minuttene. Ser du på VM? Morsomt Funny, jeg har den på en mail jeg, bare at den er på norsk.
pusla Skrevet 20. juni 2010 #2565 Skrevet 20. juni 2010 Ser du på VM? Er som deg egentlig; bare at jeg jo liker LSK da Klarer ikke helt engasjere meg i VM, men jeg følger litt med. Har ikke fått sett så mye kamper, vært litt hektisk i det siste + at samboeren min ikke liker fotball. Men når sluttspillet er i gang skal jeg se litt!
Lalle Skrevet 21. juni 2010 #2567 Skrevet 21. juni 2010 Lenge siden jeg har vært innom. Sender deg en klem, også får du nyte uka, enten det er sol eller regn. Her hos meg skinner SOLA
Gjest hogwash Skrevet 22. juni 2010 #2568 Skrevet 22. juni 2010 Ser du stilte med mange kopper kaffe hos appifany, du har ikke tilfeldigvis en til til overs? :søvn:
*appifany* Skrevet 22. juni 2010 #2571 Skrevet 22. juni 2010 Neida, trulta er så snill at hun har sikkert en til deg og.
trulta_ Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #2573 Skrevet 23. juni 2010 Jeg skulle betale mine regninger mens jeg så på luksusfellen, men banken hadde problemer Jeg har også sånne kontoer som hun damen der har Men jeg betaler på mine da. Gøy med noe nytt Jeg har faktisk kjøpte meg 10 vaskekluter i dag. Blir en jobb bare å fjerne merkelappene.
Kamikatze Skrevet 24. juni 2010 #2574 Skrevet 24. juni 2010 Gratulerer med nye vaskekluter! Nå mangler du bare en turkis såpedispenser (eller ei transparent med turis såpe...) så blir du så ren og velduftende som en dråpe sommermorgendugg. Unna vei, her skal det soves! :søvn: Trivs du med "storbylivet"?
trulta_ Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #2575 Skrevet 25. juni 2010 Du husker det, så bra. Jepp, mangler fortsatt den turkise såpedispenser, så nå må jeg bare holde ut med den fra palmolive. Håper jeg finner "den rette" såpedispenserer en dag. Har planlagt en tur til Ålesund i ferien, og der er det er en butikk som heter Badeglæder, så satser på at dem har noe som faller i smak. Har du sovet godt?
trulta_ Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #2577 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har akkurat hentet meg kopp nr. 1 i dag faktisk, har også åpnet en iskaffe. Tok min siste iskaffe cappucino fra kjøpeskapet i dag, håper Ica snart har dem på 10 kroners marked igjen.
Kamikatze Skrevet 25. juni 2010 #2579 Skrevet 25. juni 2010 Jo takk, utmerket. Sovna i stolen, og våknet nå nettopp. Hadde heldigvis en slump kald kaffe igjen etter idagmorges. Og det er vel ikke stort mer du trenger for å lage iskaffe? Melk, kaffe, sukker/brunsukker, og et kjøleskap? My billigere enn en tier. Til og med om du bruker odentlig java. Lag sterk kaffe (blå java, rød coop etc.) søt den, og fyll på melk til du har dobbelt mengde. La kjøles ei time i rommet, før du lemper den i kjøleskapet. Mmmm! Hadet! Må løpe... God ukeslutt!
trulta_ Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #2580 Skrevet 25. juni 2010 Testing... Skal bytte avatar, denne gangen skal det være av meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå