mia83 Skrevet 2. juni 2010 #2521 Skrevet 2. juni 2010 Det er godt da. Jobber forresten tirsdag jeg også, men tror jeg skal bytte den mot onsdag 16. Planlegger en dags-jentetur da
The Kitten Skrevet 3. juni 2010 #2525 Skrevet 3. juni 2010 Hvor skal du, Trulta? Du har kanskje sagt det, men jeg husker det ikke. Kamikatze: Jeg håper du får en fantastisk flott fottur i parken en dag.
mia83 Skrevet 3. juni 2010 #2526 Skrevet 3. juni 2010 Syden er herlig! Særlig hvis vi får like dårlig sommer i år også!
Kamikatze Skrevet 6. juni 2010 #2527 Skrevet 6. juni 2010 Vet ikke hvordan det er sørpå, men her er juni godt i gang. Og for andre dag på rad er det meldt snø... Er muligens trultisen allerede fóren?
Gjest Ulva35 Skrevet 6. juni 2010 #2529 Skrevet 6. juni 2010 Takk for nyttig info om ønskeliste i TI Og lykke til i kveld, selv om jeg håper vi banker dere ned i støvlene Er slett ikke sikker på det da, men er jo lov å håper. Ha en fin søndag
trulta_ Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2530 Skrevet 6. juni 2010 Hvor skal du, Trulta? Du har kanskje sagt det, men jeg husker det ikke. Jeg skal til Kreta. Har vært der en gang før, men skal en annen plass nå. Har ikke skrevet noe om dette før her, så du har ikke gått glipp av noe. Er muligens trultisen allerede fóren? 6 uker og 6 dager igjen. Lenge det. Jeg lurer på hva jeg skal trene i morgen, forslag? Det står mellom: * Zumba * Styrke * steppuls styrke intervall * Pump Men tviler på pump, den starter sent. Lurer på å ta den første styrketimen, siden jeg var på den steppuls forrige mandag.
Kamikatze Skrevet 6. juni 2010 #2531 Skrevet 6. juni 2010 6 uker og 6 dager igjen. Lenge det. Går nok helt fint, bare du ikke blir altfor 6-fiksert. Ta ztumba, du. Step eller vrikk med musikk. Styrke kan du jo alltids trene mens du løper rundt med koffertene. Gratulerer med seieren, forresten. Radioen sto på baki her.
trulta_ Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #2533 Skrevet 6. juni 2010 Går nok helt fint, bare du ikke blir altfor 6-fiksert. Ta ztumba, du. Step eller vrikk med musikk. Styrke kan du jo alltids trene mens du løper rundt med koffertene. Gratulerer med seieren, forresten. Radioen sto på baki her. Seier :klø: Fikk du ikke med deg de siste minuttene du. Jeg vurderer den styrketimen, men litt usikker på den. Zumba er veldig greit det.
Kamikatze Skrevet 6. juni 2010 #2534 Skrevet 6. juni 2010 Vet ikke hvilke minutter det var. Doradioen sto og snakket med seg selv, mens jeg var innom der en snarvisitt. Nå bør jeg finne på noe å spise, før hungersnøden tar livet av meg.
Lalle Skrevet 7. juni 2010 #2535 Skrevet 7. juni 2010 God morgen Trulta Håper du har hatt en flott helg? Kreta ja, der har jeg også vært, har også vært i Athen. Du får telle ned fortsatt Ha en flott dag
The Kitten Skrevet 7. juni 2010 #2536 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Kan jeg få være med til Kreta? Jeg tar ikke mye plass i Endret 7. juni 2010 av The Kitten
Kamikatze Skrevet 7. juni 2010 #2537 Skrevet 7. juni 2010 Hvis ikke, skal du få lov til å labbe rundt i parken.
trulta_ Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #2538 Skrevet 7. juni 2010 Vet ikke hvilke minutter det var. Doradioen sto og snakket med seg selv, mens jeg var innom der en snarvisitt. Nå bør jeg finne på noe å spise, før hungersnøden tar livet av meg. LSK scorte 3 mål på 4 minutter, er det mulig!! Med Molde som favorittlag er alt mulig! Ei som sa i dag at dette var verre enn cupfinalen, men det er jeg så absolutt IKKE ENIG i. God morgen Trulta Håper du har hatt en flott helg? Kreta ja, der har jeg også vært, har også vært i Athen. Du får telle ned fortsatt Ha en flott dag Jeg har hatt ei fin helg, var med bestemor på lørdag, så hjemme en tur å fikset PC til min kjære mor, i går var det kamp og peppes etterpå. Pizza og eplepai Hvor på Kreta var du? Jeg har vært i Plantanias før. Likte meg ikke så godt der. Det er god mat i Hellas, kjekt folkeslag. Kan jeg få være med til Kreta? Jeg tar ikke mye plass i Seff! Jeg har bare en koffert, så du kan få ett hjørne, eller ei side. *** Jeg klarte også mitt treningsmål forrige uke Kami, jeg hørte på deg, og har trent zumba i dag. Men fortsatt litt nysgjerrig på den styrketimen, må snart teste ut den.
pusla Skrevet 7. juni 2010 #2539 Skrevet 7. juni 2010 LSK scorte 3 mål på 4 minutter, er det mulig!! Med Molde som favorittlag er alt mulig! Ganske morsomt at de klarte å score tre på overtid, jeg var sikker på at tapet var et faktum. Men skjønner at du ikke synes det var like gøy da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå