Gå til innhold

*Trulta trener*

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

Da er helgen på plass, så regner med du er i hundre Trulta? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ros av datamannen på jobb i dag. Han har sagt til meg før at han synes jeg er veldig flink, og i dag kom lederen til meg og sa at han har skrytt VELDIG av meg.. :flau:

Alltid hyggelig å bli satt pris på da :)

Åh!!!! Så koselig å høre da mia! :nigo::hoppe:

Hoggern; Trulta er alltid i hundre, men bare ikke på KG i helgene :sukk:

Skrevet

Mia - så kjekt å få skryt!

Hoggy - Helg :danse: Feiret starten på helgen med zumba time.

Har handlet inn til tapas i kveld, det ble dyrt. Får heldigvis igjen penger med de to som skal være med på morgendagen. Jeg har laget dessert i kveld jeg, gleder meg til å spise den :sikle:

Appy - jeg er jo da her på helg.

Gjest hogwash
Skrevet

Hvordan ble menyen? Eller står den i tapastråden kanskje?

Skrevet

Det blir potetbåte, kyllingvinger, blomkål som vi skulle gjøre noe med (har oppskrift altså) sånn pølse som begynner C, salat. Vi kjøpte masse godt i går, det ble dyrt (jeg som la ut)

Zumba i morgen :danse:

Skrevet

Oki da :) Vet jo du er her, bare mobber deg litt :fnise:

Skrevet

Nå har jeg klart treningsmålet mitt 2 uker på rad :hoppe:

Herlig :):)

Det ble masse god mat i går, veldig mye og veldig godt. Har igjen osten faktisk, så spørs om vi må ha ost og vin kveld en dag da. Kjøpte chevre, noen som har smakt den?

Skrevet

Nå har jeg klart treningsmålet mitt 2 uker på rad :hoppe:

Herlig :):)

Det ble masse god mat i går, veldig mye og veldig godt. Har igjen osten faktisk, så spørs om vi må ha ost og vin kveld en dag da. Kjøpte chevre, noen som har smakt den?

Jeg har, men husker ikke åssen den var. Den fikk meg ikke til å skvette i taket, for å si det sånn, men fæl var den langtifra.

Kjøpte et stykke med pestaost forrige helg. Synes ikke den var noe særlig, så av ren kjedsomhet snaiet jeg av en terning, som fikk bli med pizzaen inn i ovnen en tur. Det var uberdigg! Den der 14-16kr pizzaen fra rimi/ica har enormt god bunn, så den bruker jeg ofte som basis. En sånn og noen striper pestaost (husker ikke hvilken type ost det var) ble bare helt rått, men på en sivilisert måte, liksom.

Nå som du er så flink i trumba_ kan du jo feire det med en softis! :danse:

God ukeslutt! :goodbye:

Skrevet

:vinke:

Hvordan går det med deg, Trulta?

Skrevet

Har vi nedtelling til helg eller???

Skrevet

Jeg blir ikke med denne gangen fordi jeg har arbeidshelg. :opplyser:

Skrevet

Den er grei, mia :)

har 14 jobbtimer igjen ca

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg blir ikke med denne gangen fordi jeg har helg :danse:

Skrevet

Jeg blir ikke med denne gangen fordi jeg har helg :danse:

ok :jepp: Det er lov :opplyser:

Skrevet

Jeg har fri i morgen, men jobber fre-man. :opplyser:

Skrevet

Jeg har fri i morgen, men jobber fre-man. :opplyser:

Samme her! Og tirsdag, onsdag og torsdag... :(

Skrevet

Det var mange dager i strekk.. jeg kunne fått jobbet både i dag og i morgen, men sa ifra om at det kom til å utløse overtid, og da var det ikke fullt så aktuelt lengre.. :lol:

Skrevet

Det var mange dager i strekk.. jeg kunne fått jobbet både i dag og i morgen, men sa ifra om at det kom til å utløse overtid, og da var det ikke fullt så aktuelt lengre.. :lol:

Er litt mange dager ja.. Har egentlig fri tirsdag, men jobber da slik at jeg kan ta langhelg neste helg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...